Szukaj

Raporty zużycia paliwa Mazda Xedos 6

pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 144KM 106kW (w l/100km)
Średnie zużycie
9,8
Deklaracja producenta
9,0
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
9.3
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
12.1
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
8.0
lpg - zużycie paliwa dla silnika 2.0 144KM 106kW (w l/100km)
Średnie zużycie
10,9
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
11,0
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
10.5
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
13.1
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
9.1

Lista raportów zużycia paliwa (118)

11,0
Mazda Xedos
6 2.0 144KM 106kW
11,0
Mazda Xedos
6 2.0 144KM 106kW
8,0
Mazda Xedos
6 2.0 144KM 106kW
8,0
Mazda Xedos
6 2.0 144KM 106kW
W sumie to zdziwiłem się, że 2.0 V6 potrafi spalić mniej niż 7 litrów bez jakiejś super oszczędnej jazdy tylko po prostu spokojna jazda zgodnie z przepisami, natomiast po mieście nie odbiega specjalnie od nowszych aut.
10,3
Mazda Xedos
6 2.0 144KM 106kW
Samochód generuje koszta ładny ma dźwięk ale to tylko tyle
10,2
Mazda Xedos
6 2.0 144KM 106kW
W zasadzie ciężko zejść poniżej 10l (stara instalacja III gen), niezależnie od tego, czy jadę w trasie czy po mieście. Maździe nie przeszkadza dość dynamiczna jazda, szczególnie szybkie przyspieszanie. Spalanie wzrasta głównie przy szybkiej jeździe na autostradzie ok. 120km/h+. Dostępność części ciągle przyzwoita i ceny obecnie już nie tak wysokie jak kiedyś za niektóre elementy, lecz z elementami karoserii bywa różnie.
Dziennik kosztów dla Mazda Xedos 6 2.0 144KM 106kW
Średni koszt przejechania 100 km
24,00 zł
11,0
l/100km
Zobacz dzienniki
12,0
Mazda Xedos
6 2.0 144KM 106kW
Wydałem na to auto około kilkunastu tysięcy złotych i gdybym go nie sprzedał pewnie pożerał by następne tysiące, koszty utrzymania jak w BMW, tylko że bawarka zostawia daleko w tyle mazde niemal pod każdym względem.
10,0
Mazda Xedos
6 2.0 144KM 106kW
Cóż V6. 11 łyknie i więcej. Jeśli porównasz do np Alfy 159 w Dieslu, to po każdej setce jesteś w plecy kilka browarów, jeśli porównasz do Senatora, to jesteś o nie do przodu. Tragedii nie ma - przy spokojnej jeżdzie na trasie zejdziesz do ósemki. Części nie miałem okazji zbyt wielu kupować, a gdy już się tak złożyło, to pod zastaw do lombardu niczego nie oddawałem.
11,0
Mazda Xedos
6 2.0 144KM 106kW
Spalanie podałem po wymianie instalacji gazowej "manualnej" na sekwencyjną. Wcześniej było ok 1,5l więcej. Codziennie pokonuję drogę do pracy i z powrotem (łącznie ok. 14 km - więc krótkie dystansy). W trasie jeszcze nie miałem okazji sprawdzić, ale myślę że wynik 10l/10km jest do osiągnięcia przy średnio dynamicznej jeździe). Dotychczasowa moja jazda jest raczej nieekonomiczna (korki, ruch wahadłowy w związku z remontami dróg, krótkie dystansy, prędkości max 60km/h - więcej się nie da :/. Nie czuć spadku mocy przy jeździe na lpg a koszt przejechania 100 km jest mniejszy niż w moim poprzednim focusie 1.6 16V. Klima jest bardzo wydajna. Minus tego modelu to : duży promień skrętu, kiepsko się cofa (małe lusterka), średnie hamulce, kiepskie światła (norma w tym modelu). Na plus : cicha praca silnika - wręcz go nie słychać na wolnych obrotach (od 4000 obr. silnik brzmi na prawdę rasowo), świetne fotele (trzymanie boczne), duży bagażnik (butlę mam w kole), działający tempomat (pomimo iż auto już jest prawie"pełnoletnie"). Wkrótce napiszę coś więcej. Pozdrawiam
10,0
Mazda Xedos
6 2.0 144KM 106kW
Mazda Xedos 6