Szukaj

Zużycie paliwa MG – wybierz model

Pokaż modele z silnikiem:

Najnowsze raporty MG

12,7
Sedan 2.5 190KM 140kW
MG ZT
V6 2,5/ 190KM w tandemie z dużym i ciężkim sedanem musi dać radę aby kierowca poczuł się jak w sportowym samochodzie. Niestety coś za coś. Cena to spalanie. Duże. Dla przeciętnego zjadacza chleba nawet za duże. Za to można znaleźć egzemplarze z LPG. I lepiej takiego szukać bo - tak jak w moim przypadku - 4800 za montaż BRC to - jak za wszystko w tym aucie - zdecydowanie za wysoki koszt. Powtarza się tu tradycyjna sytuacja - tanie auto, droga eksploatacja. Jak w drukarkach - tanie urządzenie, drogie tusze :)
9,7
Hatchback 1.8 WC 160KM 118kW
MG ZR
Samochód posiadam od ponad roku, po tym czasie zdecydowałem się na instalacje sekwencyjną , ale przed instalacja gazu zrobiłem remont silnika( regeneracja głowicy, wymiana hydraulicznych popychaczy zaworów, świece, przewody zapłonowe) aktualnie na gazie zrobiłem ponad 3tys. km a oto jakie wyniki wyszły: - autostrada( Łódź-Breda Holandia) prędkość od 110-170km/h spalanie poniżej 10 l. gazu, - wieś-miasto (większość miasta i krótkie odcinki po 40km dziennie) poniżej 10 l. gazu. Wyniki robiłem na takiej podstawie: tankowanie do pełna zbiornika gazu (36l.) i jeżdżenie, aż się skończy gaz. Nawet wkręcanie samochodu po 5-6 tys obr. dawało wynik koło 10 litrów czasami 10 równo bo tankując 36l. gazu robiłem 360-370km cały czas wkręcając go na obroty do 5-6 tys.
10,3
Liczba komentarzy: 1
Hatchback 1.8 WC 160KM 118kW
MG ZR
instalacja LPG średnie spalanie przy spokojnej jeździe dojazdy do pracy 20km w jedną stronę (15km trasa 2 pasmówka 5km miasto i korek) do 4 tys obrotów to 9,5 litra ta sama trasa przy jeździe 3-6 tys obrotów podniesie nam spalanie tylko o litr więc nie warto męczyć się na niskich obrotach bo bolid jest wręcz stworzony do tego aby kręcić go do 6-7 tys i tak na każdym biegu. Maksymalne spalanie jakie osiągnąłem na auto-banie niemieckiej ok 15 litrów ale autko leciało cały czas między 180 a 210km/h, natomiast przy jeździe 80-90 km/h udało mi się zejść do 6,5 litra gazu czyli jechałem prawie za darmo:), ogólnie przy normalnej jeździe spali miedzy 9 a 10 l gazu + 1 litr benzyny czyli jak na takie osiągi całkiem dobry wynik. benzyna leje do niego tylko 98 spalanie jakie zaobserwowałem to między 8,5 a 9 litrów czyli 1 litr mniej niż na gazie
7,2
Hatchback 1.4 105KM 77kW
MG ZR
Powiem tak. Jeżdżę nim trzeci rok i jeśli chodzi o spalanie to nie ma na co narzekać. Co tydzień przejeżdżam około 400km, głównie po trasie, ale w weekendy często koncentruję się na jeździe po Warszawie. Mam dziwne wrażenie, że po tym jak zrobiłem rozrząd (650zł z robotą, która łączyła się z wymiana linki od maski i naprawą pompki od spryskiwacza) spalanie chyba spadło... Koszt oryginalnych świec (110zł komplet - choć koleś w jednym sklepie chciał mi sprowadzić niby oryginalne za 800zł!) - bardzo śmieszny. Do tego komplet filtrów, też oryginalnych, niecała stówka. Robię w nim regularnie tylko podstawy - olej i filtry. Założyłem już klocki i tarcze, ale wydaje mi się, że po prostu poprzedni właściciel to olał i były jeszcze oryginalne. Na komfort jazdy nie narzekam, choć trzeba być czujnym na koleinach, co związane jest po prostu z szerokością moich opon. Tak jak wcześniej wspomniałem. Po wszelkich poprawkach, wymianach spalanie wg mnie spadło. Choć może to ja z wiekiem jeżdżę spokojniej?
10,2
Hatchback 1.8 WC 160KM 118kW
MG ZR
Średnie jeżdżąc dynamicznie w trybie mieszanym około 10-11l. Jeżdżąc delikatniej można było się wyrobić w okolicach 9l, ale nie do dziadowania jest to auto. Na trasie do 120 kmh 7.5-8l. Trasa od 140 do 160 kmh 10-11,5l. 160+ 12-14.
9,7
Hatchback 1.8 120KM 88kW
MG ZR
Wcale nie jest tak tanio jak by się mogło wydawać co chwile coś ale części sporo i bardzo tanie poza głowicą i komputerem to są częsci newralgiczne i ciężko kupić sprawne w rozsądnych pieniądzach . Do mg jest bardzo mało częsci ale już do rovera 25 jest wszystko a to prawie to samo poza zawieszeniem i zderzakami
8,7
Hatchback 1.8 WC 160KM 118kW
MG ZR
Cudów nie ma, ale trudno się ich spodziewać. Części zamienne nie są jakoś tragicznie drogie, może blacharskie są droższe, bo rzadkie lub nietypowe. Pozostałe to raczej standard. trudno się przecież dziwić, że takie szerokie lacze nie kosztują tyle, co do taczki albo tarcze hamulcowe są droższe od tych do Fiesty 1.1. Olej musi być odpowiedni, a spalanie adekwatne do mocy - 5 litrów się nie zdarzy.
9,5
Hatchback 1.4 105KM 77kW
MG ZR
Krótko mówiąc ile wlejesz tyle spali. Do oszczędnych nie należy tak samo jak moja noga. Przy "butowaniu" potrafi i 13l spalić. Jeśli potrafisz jechać 100 po autostradzie to może przy dobrych wiatrach zejdziesz poniżej 8l. Mimo wszystko nie zamieniłbym go na nic innego.
11,0
Cabrio 1.8 i 120KM 88kW
MG F II
Jest oszczędny jeśli jeździmy spokojnie, najlepsza metoda to (w miarę możliwości) nie przekraczać 3000 obrotów. Oczywiście każde autko trzeba od czasu do czasu przepalić :) mój rekord to na gazie 110 km za 30 zł ( gaz ok, 2,60 zł)
13,2
Sedan 2.5 175KM 129kW
MG ZS
Co do zuzycia paliwa to mam LPG co znacznie obniza koszty na stacji. Nie spodziewajmy sie ze bedzie palil malo bo gdy wcisnie sie pedal w podloge to wypije duzo. W trasie przy dosc intensywnej jezdzie gdzie miejscami osiagane bylo 200km/h spalil 12,5 LPG w miescie rowno 16 LPG. Co do cen napraw do najdrozsza byla wymiana rozrzadu 1100zł czesci + 350zł robocizna, lecz pamietajmy ze ten rozrzad wymienia sie co ok 150000km.