Szukaj

Zużycie paliwa MG – wybierz model

Pokaż modele z silnikiem:

Najnowsze raporty MG

9,2
MG ZR
Hatchback 1.8 WC 160KM 118kW
Auto zdecydowanie zachęca do dynamicznej jazdy, więc przy codziennej jeździe po Warszawie i okolicach pali mi średnio 10-11L benzyny na setkę. Uprawiając tzw "Eco driving" w mieście da się zapewne zejść do okolic 8-8,5 litrów. W dłuższej trasie przy prędkościach 120-160km/h spalanie w granicach 7,5-8,5l. Powyższe wyniki są "w serii". Po strojeniu na 180KM u Tomka (Kto wie ten wie :) jeżdżąc względnie ekonomicznie pali zauważalnie mniej niż na seryjnej mapie silnika, natomiast gdy po "odblokowaniu" regularnie korzystamy z pełnego obrotomierza tj do 7800RPM to potrafi spalić i z 12L. Spalanie wydaje się dość duże, ale rekompensuje to frajda jaką daje to auto. Wrażenia z jazdy lekkim hatchem z genialnie zestrojonym zawieszeniem i wolnossącym 1.8 generującym 160-180KM jest nie do opisania. Dodatkowo jest to chyba najlepiej brzmiącą rzędowa czwórka w historii ;)
12,7
MG ZT
Sedan 2.5 190KM 140kW
V6 2,5/ 190KM w tandemie z dużym i ciężkim sedanem musi dać radę aby kierowca poczuł się jak w sportowym samochodzie. Niestety coś za coś. Cena to spalanie. Duże. Dla przeciętnego zjadacza chleba nawet za duże. Za to można znaleźć egzemplarze z LPG. I lepiej takiego szukać bo - tak jak w moim przypadku - 4800 za montaż BRC to - jak za wszystko w tym aucie - zdecydowanie za wysoki koszt. Powtarza się tu tradycyjna sytuacja - tanie auto, droga eksploatacja. Jak w drukarkach - tanie urządzenie, drogie tusze :)
9,7
MG ZR
Hatchback 1.8 WC 160KM 118kW
Samochód posiadam od ponad roku, po tym czasie zdecydowałem się na instalacje sekwencyjną , ale przed instalacja gazu zrobiłem remont silnika( regeneracja głowicy, wymiana hydraulicznych popychaczy zaworów, świece, przewody zapłonowe) aktualnie na gazie zrobiłem ponad 3tys. km a oto jakie wyniki wyszły: - autostrada( Łódź-Breda Holandia) prędkość od 110-170km/h spalanie poniżej 10 l. gazu, - wieś-miasto (większość miasta i krótkie odcinki po 40km dziennie) poniżej 10 l. gazu. Wyniki robiłem na takiej podstawie: tankowanie do pełna zbiornika gazu (36l.) i jeżdżenie, aż się skończy gaz. Nawet wkręcanie samochodu po 5-6 tys obr. dawało wynik koło 10 litrów czasami 10 równo bo tankując 36l. gazu robiłem 360-370km cały czas wkręcając go na obroty do 5-6 tys.
10,3
Liczba komentarzy: 1
MG ZR
Hatchback 1.8 WC 160KM 118kW
instalacja LPG średnie spalanie przy spokojnej jeździe dojazdy do pracy 20km w jedną stronę (15km trasa 2 pasmówka 5km miasto i korek) do 4 tys obrotów to 9,5 litra ta sama trasa przy jeździe 3-6 tys obrotów podniesie nam spalanie tylko o litr więc nie warto męczyć się na niskich obrotach bo bolid jest wręcz stworzony do tego aby kręcić go do 6-7 tys i tak na każdym biegu. Maksymalne spalanie jakie osiągnąłem na auto-banie niemieckiej ok 15 litrów ale autko leciało cały czas między 180 a 210km/h, natomiast przy jeździe 80-90 km/h udało mi się zejść do 6,5 litra gazu czyli jechałem prawie za darmo:), ogólnie przy normalnej jeździe spali miedzy 9 a 10 l gazu + 1 litr benzyny czyli jak na takie osiągi całkiem dobry wynik. benzyna leje do niego tylko 98 spalanie jakie zaobserwowałem to między 8,5 a 9 litrów czyli 1 litr mniej niż na gazie
6,6
MG F I
Cabrio 1.8 i VVC 145KM 107kW
Przy jeździe zpredkosciami 160-180 km/h przez ok 150km spalanie wyszło 7.1l bęzyny , tak samo przy zwalnianiu i przyśpieszaniu i wyprzedzaniu na trasie , w mieście wychodzi ok 6,6 a przy jednostajnej jeździe z prędkościami 90-110 6l , w pojeździe robiącym 100 w 7,5s jest to doskonały wynik. Każdemu polecam taki pojazd , choć wymaga on większego zaangażowania z racji braku wyspecjalizowanych mechaników.
10,2
MG ZR
Hatchback 1.8 WC 160KM 118kW
Średnie jeżdżąc dynamicznie w trybie mieszanym około 10-11l. Jeżdżąc delikatniej można było się wyrobić w okolicach 9l, ale nie do dziadowania jest to auto. Na trasie do 120 kmh 7.5-8l. Trasa od 140 do 160 kmh 10-11,5l. 160+ 12-14.
9,7
MG ZR
Hatchback 1.8 120KM 88kW
Wcale nie jest tak tanio jak by się mogło wydawać co chwile coś ale części sporo i bardzo tanie poza głowicą i komputerem to są częsci newralgiczne i ciężko kupić sprawne w rozsądnych pieniądzach . Do mg jest bardzo mało częsci ale już do rovera 25 jest wszystko a to prawie to samo poza zawieszeniem i zderzakami
8,7
MG ZR
Hatchback 1.8 WC 160KM 118kW
Cudów nie ma, ale trudno się ich spodziewać. Części zamienne nie są jakoś tragicznie drogie, może blacharskie są droższe, bo rzadkie lub nietypowe. Pozostałe to raczej standard. trudno się przecież dziwić, że takie szerokie lacze nie kosztują tyle, co do taczki albo tarcze hamulcowe są droższe od tych do Fiesty 1.1. Olej musi być odpowiedni, a spalanie adekwatne do mocy - 5 litrów się nie zdarzy.
9,5
MG ZR
Hatchback 1.4 105KM 77kW
Krótko mówiąc ile wlejesz tyle spali. Do oszczędnych nie należy tak samo jak moja noga. Przy "butowaniu" potrafi i 13l spalić. Jeśli potrafisz jechać 100 po autostradzie to może przy dobrych wiatrach zejdziesz poniżej 8l. Mimo wszystko nie zamieniłbym go na nic innego.
11,0
MG F II
Cabrio 1.8 i 120KM 88kW
Jest oszczędny jeśli jeździmy spokojnie, najlepsza metoda to (w miarę możliwości) nie przekraczać 3000 obrotów. Oczywiście każde autko trzeba od czasu do czasu przepalić :) mój rekord to na gazie 110 km za 30 zł ( gaz ok, 2,60 zł)