Nasza strona www używa technologii Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza Twoją zgodę na ich używanie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Dodaj własny raport
Mitsubishi Galant w pigułce

Najnowsze raporty Mitsubishi Galant

10,3
Sedan 2.5 24V 163KM 120kW
Mitsubishi Galant VIII
W sumie to chyba najtańszy do utrzymania samochód oferujący silnik 6-cylindrowy i całkiem sporą wygodę. Trzeba jednak pamiętać, że będzie kosztować trochę więcej niż Passat, wielowahacz z przodu i z tyłu jak zacznie się odzywać, to może być ciężko ze znalezieniem dobrych części zamiennych.
11,0
Sedan 2.5 24V 163KM 120kW
Mitsubishi Galant VIII
O samochód trzeba dbać. W przeciwnym razie zje go rdza. Podwozie trzeba zakonserwować. Widzisz rdzę - usuwasz od razu.
12,8
Sedan 2.5 24V 163KM 120kW
Mitsubishi Galant VIII
Elastyczny silnik i dobra instalacja LPG dawała mi średnie spalanie 11-12l przy jeździe mieszanej, to do pracy 5km w jedną stronę, to w krótką trasę 40km. Generalnie jazda była tania, nawet bardzo. Swego czasu przy cenie LPG na poziomie 1.60zł robiłem 100km za jakieś 18zł. Czego chcieć więcej? Dla mnie silnik idealny, bo i jest czym jechać i mruczy no i w gazie niesamowicie ekonomiczny. O spalaniu benzyny się nei wypowiem, rzadko zdarzało się na niej jeździć, ale generalnie jakieś 10/100, więc przy tej pojemności jak najbardziej na plus
8,5
Sedan 2.4 GDI 150KM 110kW
Mitsubishi Galant VIII
Spalanie przy tej pojemności silnika, uwzględniając rocznik samochodu, jest dosyć niska w porównaniu do konkurencji. Średnie spalanie przy normalnej jeździe w trasie zanotowałem 7.3 L, przy agresywnym prowadzeniu - 8.2 L. W mieście pali 10 - 11 L. Wygodnie się jeździ, łatwo wyprzedza się inne samochody. Polecam.
11,8
Kombi 2.5 24V 163KM 120kW
Mitsubishi Galant VIII
Skrzynia automat. Instalacja 4gen sterownik lpg-tech wtryski barracuda. Jazda głównie w mieście, nieduże dystanse i trochę korków. Średnio gazu wychodzi około 12,5-13,5L/100. Jazda w trasie z prędkością 90km/h 8L/100, jazda ze średnia 110, spalanie w granicach 9,5. Gazu pali praktycznie tyle samo co benzyny, w dodatku dość szybko silnik się nagrzewa, więc przełączenie ( przy 44 stopniach ) na gaz jest dość żwawe. Jeśli o dynamikę chodzi to nie ma różnicy czy się jedzie na benzynie czy na gazie, auto jedzie tak samo.
10,8
Sedan 2.0 136KM 100kW
Mitsubishi Galant VIII
Na trasie auto pali 9l, prędkość ~90 km/h co jest dla mnie świetnym wynikiem, ale należy uważać latem na felgach 17 cali przy naprawdę dynamicznej jeździe spalił mi 14l, średnia normalnej jazdy miasto + kawałek autostrady, 11l przy normalnej jeździe bez martwienia się o to ile auto spali i nie tamując ruchu
10,6
Kombi 2.0 136KM 100kW
Mitsubishi Galant VIII
Instalacja LPG. Więc Ok. Części eksploatacyjne przystępne. Jedynie koszt dobrych wahaczy może trochę szarpnąć po kieszeni.
11,0
Kombi 2.0 136KM 100kW
Mitsubishi Galant VIII
Wiadomo - segment samochodu, pojemność silnika i temu podobne wpływają na wysokie koszty utrzymania. Kupiłem samochód za 6500, drugie tyle już w niego wpakowałem, żeby doprowadzić go do bezawaryjnego stanu i kolejne tyle planuję wpakować w remont blacharki i kompletne pozbycie się korozji. Spalanie też niemałe - przy dynamicznej jeździe spokojnie łyknie 12-15 litrów.
9,6
Sedan 2.5 24V 163KM 120kW
Mitsubishi Galant VIII
opłaty...wiadomo. części jak za tą klase auta tańsze niż w innych markach ale dobre i trwałe. nawet zamienniki..jedynie paliwo..wiadomo
11,0
Kombi 2.5 24V 163KM 120kW
Mitsubishi Galant VIII
Koszty utrzymania samochodu, licząc od momentu gdzie wszystko działa i nic nam nie rdzewieje oceniam jako doskonałe, pełne 5/5. Jeśli coś padnie to używanych części jest od groma, tanio jak barszcz, zamienników cała masa, tylko szukać, które najlepsze. Cena wymiany rozrządu to kosmos (2tysie) ale to nie wina Galanta, tylko konstrukcji każdej V6.

AUTOCENTRUM.PL S.A.