Szukaj

Najnowsze raporty Mitsubishi

8,7
Terenowy 2.0 i 16V 136KM 100kW
Mitsubishi Outlander I
Przy 70|80km/h potrafie nim osiagnac na dlugich dystansach 6,4l paliwa na setke. Przy 90km/h pali 7,5 przy 110km/h 8,2 mowie tu o plynnej jeździe na dlugich dystansach potwierdzonej ubytkiem z baku, a nie chwilowych odczytach z komputerka. Przy 205km/h komputerek wskazywal 22l/100km. Takze dla kazdego cos milego. Po przejechaniu 15min z predkoscia powyzej 190 (czyli okolo 45-50km) komputer wrzuci was w tryb awaryjny zeby chronic cewke przrd przegrzaniem. JEZDZE NIM 6LAT. odkad go mam jedyna awaria to podnosniki przednich szyb. Po 300zl szt. Razy 2
9,6
SUV Facelifting 2017 2.0 150KM 110kW
Mitsubishi Outlander III
Jeżdżę na LPG BRC. Nie szaleję. W mieście zimą ok. 11 l/100 km a w ciepłe majowe dni ok. 9,5. Trasa 4 dorosłe osoby, zapakowany bagażnik, autostrada z prędkością ok. 110-130 km/h ....przejechane 670 km....koszt gazu 150 zł. Nic tylko jeździć. Założyłem bagażnik dachowy i z paclainem spalanie niewiele większe...jest ok, można podróżować. Bardzo denerwuje mnie system start stop i w zasadzie cały czas go wyłączam bo jeżdżąc na LPG nie ma on sensu. A poza tym już dwa razy przez ten system nie mogłem odjechać i o mało nie doszło do tragedii.....dlaczego nie można go wyłączyć na stałe....to pytanie do serwisu.
13,6
Sedan Ralliart 2.0T MIVEC 240KM 177kW
Mitsubishi Lancer IX
Auto wdzięczne. Potrafi się dostosować do aktualnych potrzeb kierowcy. Przy odrobinie samokontroli potrafi zejść poniżej 8l w trasie. Jednakże trudno ją zachować. Wtedy robi się co raz szybciej i szybciej. A z baku paliwo znika w tempie zastraszającym, co jednak dziwić nie powinno.
10,9
Terenowy 1.8 i 16V 114KM 84kW
Mitsubishi Pajero Pinin
Auto fajne praktycznie bez awaryjne co jest ogromnym plusem porawdzi sie spoko fajny zwinny maly jepek stale 4x4 daja rade w kazdych warunkach jedyny minus to spalanie tego auta troche duzo jak na takie auto no ale co mozna sie spodziwac jak nie da sie wylaczyc napedow a to potrzebuje troche sily by jechac i napedzic 4kola ogolnie to wole jednak czesciej jezdzic do cpn i tankowac niz oddawac co miesiac auto do warsztatu i naprawiac bo w ciagu roku to drozej wychodzi 80% niz tankowanie Miska
6,4
SUV Facelifting 2016 1.6 117KM 86kW
Mitsubishi ASX
Jeżdżę 2,5 roku, przebieg 72 tys. Średnie spalanie w lato 6,3-6,5 (trochę autostrady + korki) przy spokojnej jeździe. W zimę 6,7 przy spokojniej jeździe. Trasa przy prędkości 140-150 wychodzi 7,5. Jadąc bardzo spokojnie i nie przekraczając 90km/h schodzi poniżej 6. Jestem mile zaskoczony.
7,6
SUV 2.0 DID DOHC 140KM 103kW
Mitsubishi Outlander II
Podkreślę, że moja wersja jest po Chip-Tuningu na 171 KM. Z tego co zauważyłem, to różnica pomiędzy oszczędną jazda, a jazdą bez oszczędzania sprzętu, to niecały 1 litr oleju napędowego. Przy oszczędzaniu sprzętu wyszło mi 7,3, a przy jeździe bez oszczędności 7,9 litra. Auto jeździ głównie wokół komina (10-15 kilometrów na raz) + od czasu do czasu trasa ok 200 km w jedną stronę.
7,0
Hatchback 1.3 i 16V CZ3 95KM 70kW
Mitsubishi Colt VI
Na LPG jeździ bez problemu. Spalanie to nie więcej niż 7 litrów LPG. O dziwo na letnich oponach pali nieco więcej, szeroki profil. Praktyczne niezawodnych. Jedyny problem to sonda lambda po instalacji LPG zgłupiała, wystarczyło wkręcić dystans.
6,4
SUV 1.8 DID MIVEC 150KM 110kW
Mitsubishi ASX
Auto cudownie się prezentuje , fotele są ok bardzo wygodne, nie należy do cichych pojazdów , słaba dwumasa , koszty części duże. Napewno nie jest to auto dla biednych ludzi czy też Kowaleskiego z 2.5tyś.netto. Ogólnie świetne auto , super deasign ,ale swoje trzeba zarabiać by je utrzymać. Np. Jedem amortyzator oryginał 650 zł.
12,8
Terenowy 1.8 i 16V 114KM 84kW
Mitsubishi Pajero Pinin
Pali dużo szczególnie po mieście, wersja 4x4 stały, ale wygodny i nie narzekam. Frajda z jazdy.
18,0
SUV 5d 3.8 MIVEC 250KM 184kW
Mitsubishi Pajero IV
Jest to bardzo dobry wynik jak na tą wielkość i te osiągi.