Szukaj

Najnowsze raporty Mitsubishi

9,6
SUV Facelifting 2017 2.0 150KM 110kW
Mitsubishi Outlander III
Jeżdżę na LPG BRC. Nie szaleję. W mieście zimą ok. 11 l/100 km a w ciepłe majowe dni ok. 9,5. Trasa 4 dorosłe osoby, zapakowany bagażnik, autostrada z prędkością ok. 110-130 km/h ....przejechane 670 km....koszt gazu 150 zł. Nic tylko jeździć. Założyłem bagażnik dachowy i z paclainem spalanie niewiele większe...jest ok, można podróżować. Bardzo denerwuje mnie system start stop i w zasadzie cały czas go wyłączam bo jeżdżąc na LPG nie ma on sensu. A poza tym już dwa razy przez ten system nie mogłem odjechać i o mało nie doszło do tragedii.....dlaczego nie można go wyłączyć na stałe....to pytanie do serwisu.
7,4
SUV PHEV 2.0 DOHC MIVEC 121KM 89kW
Mitsubishi Outlander III
Generalnie jest super, gdy dystans mozna przejechac na baterii, czyli jakies 15-20 km (zalezy czy klima wlaczona, jak szybko), bo wtedy spalanie jest 0 l/km :) Samochod idealny do jazdy po miescie na krotkich dystansach. Na trasie, nie po autostradzie, przy predkosci 90-110 spalanie na poziomie 6-7.5 L, zalezy jak sie cisnie. Na autostradzie, predkosc okolo 140 km spalanie na poziomie 11-12l. Bede wstawial gaz niedlugo, bo silnik ten jest do tego idealny i wtedy podzielę się jeszcze raz wynikami.
10,0
Sedan 1.8 MIVEC 143KM 105kW
Mitsubishi Lancer IX
Samochód mam może od dwóch miesięcy ale przejechałem nim 2.5 tys kilometrów. Przy dynamicznej w cyklu mieszanym spala mi w granicach 10 l/100km, nie wiem jakim cudem niektórym wychodzą 7-8 litr. Przy dłuższej spokojnej trasie do 90-100 km/h udało mi się zejść do 7.5 l/100km. Autostrada i 160 km/h to już 12-13 litrów/100km. Przy jeździe przed 200 km tą prędkością i wjechaniu na stacje. Można się zdziwić lekko jak po zatankowaniu do pełna komputer pokazuje że można przejechać 400km. Jednak przesiadłem się z Diesla więc może nie jestem do tego przyzwyczajony. Mimo tego nie żałuje że go kupiłem.
8,8
Sedan 1.8 MIVEC 143KM 105kW
Mitsubishi Lancer IX
Jestem osobą jeżdżącą oszczędnie, stosuję się do ograniczeń prędkości. 60% czasu jazdy spędzam w trasie, z czego niecała połowa to jazda po drodze ekspresowej, tutaj spalanie jest dość wysokie aż 9l/100km przy jeździe około 120km/h. Najlepsze wyniki można osiągnąć przy zwykłych trasach z ograniczeniem do 90km/h. Wtedy średnie spalanie miałem nawet na poziomie 6,6l/100km okazjonalnie 6,4l/100km. Wyprzedzanie zazwyczaj z redukcją na 3 i wkręcenie powyżej 4k obrotów. Pozostałe 40% czasu jazdy to jazda po mieście średnie spalanie na poziomie 10l/100km. Wszystkie dane pobrane z komputera auta. Komputer pokazuje średnie spalanie 7,8l/100km. Z moich wyliczeń z 4 tankowań wychodzi jakieś 7,9l/100km. Rezerwa w tym aucie jest ogromna śmiało 100km zapasu. Zastanawiało mnie dlaczego producent podał tak niskie deklarowane spalanie. Nie wiem czy wziął pod uwagę standardy Europy ale po prostu w Japonii są dużo bardziej rygorystyczne limity prędkości. Dlatego tam na autostradzie można osiągnąć tak niskie spalanie...
7,2
Hatchback 1.1 i 12V 75KM 55kW
Mitsubishi Colt VI
Przy 90-ciu na autostradzie pali śmiesznie mało. A jeździć niestety należy z prędkością tira, bo przy 140 auto trzęsie się jak Soyuz III koziołkujący w atmosferze i podobnie pali. Samochód do odpalenia audiobooka/podcasta i niespiesznego turlania się w stronę celu. Jasne, twój kolega z podstawówki ze swoim Audi 80 lub Passatem będzie się z twoich osiągów śmiać, ale podróż z Krakowa nad morze kosztuje mnie 70 złotych. Do tego, auto dziwacznie wręcz pakowne, a w mieście nawet na gazie bardzo zrywne. Jedyny problem to widoczność na zakrętach, boczne kolumny wręcz zachęcają do wjechania w kogoś na dwupasmowym rondzie, bo tak bardzo nic nie widać. Jak chcesz tuningować lub zapie***lać, to sobie daruj, bo nawet z największym silnikiem wyciszenie pozostanie równie żadne.
8,2
Hatchback 1.3 i 16V 95KM 70kW
Mitsubishi Colt VI
TO AUTO TO SMOK WAWELSKI BIORAC POD UWAGE MASE AUTA I MOC TO PRZY BARDZO DYNAMICZNEJ JEZDZIE POWINIEN SPALIC 6L I ANI SETKI WIECEJ . 2 LITROWE SILNIKI SPALA TYLE CO COLT A FRAJDY Z JAZDY JEST DUZO WIECEJ
6,7
Minivan 2.0 DI-D 136KM 100kW
Mitsubishi Grandis
Postanowiłem sprawdzić grandisa jestem fanem mitsubishi... wiec moge powiedzieć na temat tego auta. Nie chcialem kupować benzyny bo 2.4 z gazem by mi palił kolo 13 w mieście wiec wybór padł na diesel i miłe zaskoczenie mieszcze sie w 7.0 litrach w mieście no i oczywiście przeszedł modyfikacje silnika ,więc moj grandis ma 175KM i ciut mniejsze spalanie. Po co małe oszczedne auto jak o wiele mniej benzyniaki nie palą. A przypomne ze grandis waży 1700kg
11,0
Terenowy 2.4 i 16V 4WD 160KM 118kW
Mitsubishi Outlander I
Autko z tym silnikiem daje rade. 15l to na sutostradzie 140 do 160km/hr i w miescie ostry start. Normalna jazda miejska i autostrada do 130 to juz ok 11-12. Sama sutostrada do 130 to 10.5l. Spokojnie autostarda do 100km 9l.
8,2
SUV 1.8 DID MIVEC 150KM 110kW
Mitsubishi ASX
Pali jak smok. na biegu jalowym bardzo cichy, natomiast powyżej 150 km/h głośno jak w jelczu. fotele przy dłuższej jeździe katastrofa...plus to bezawaryjność i dobre wykończenie
7,3
SUV Facelifting 2016 1.6 117KM 86kW
Mitsubishi ASX
15 000 km - srednie zużycie od początku 7,95 - głównie miasto