Szukaj

Raporty zużycia paliwa Mitsubishi Galant VIII Kombi

pb - zużycie paliwa dla silnika 2.5 24V 163KM 120kW (w l/100km)
Średnie zużycie
10,3
Deklaracja producenta
9,0
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
10,9
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
9.7
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
12.9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
8.3
lpg - zużycie paliwa dla silnika 2.5 24V 163KM 120kW (w l/100km)
Średnie zużycie
12,3
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
13,6
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
11.9
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
14.7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
10.3

Lista raportów zużycia paliwa (51)

14,0
Kombi 2.5 24V 163KM 120kW
Mitsubishi Galant VIII
8,7
Kombi 2.5 24V 163KM 120kW
Mitsubishi Galant VIII
.
10,0
Kombi 2.5 24V 163KM 120kW
Mitsubishi Galant VIII
10,3
Kombi 2.5 24V 163KM 120kW
Mitsubishi Galant VIII
11,2
Kombi 2.5 24V 163KM 120kW
Mitsubishi Galant VIII
11,8
Kombi 2.5 24V 163KM 120kW
Mitsubishi Galant VIII
Automat. Wg. Mnie rewelacja.
Dziennik kosztów dla Mitsubishi Galant VIII Kombi 2.5 24V 163KM 120kW
Średni koszt przejechania 100 km
52,00 zł
10,9
l/100km
13,6
l/100km
Zobacz dzienniki
11,8
Kombi 2.5 24V 163KM 120kW
Mitsubishi Galant VIII
Skrzynia automat. Instalacja 4gen sterownik lpg-tech wtryski barracuda. Jazda głównie w mieście, nieduże dystanse i trochę korków. Średnio gazu wychodzi około 12,5-13,5L/100. Jazda w trasie z prędkością 90km/h 8L/100, jazda ze średnia 110, spalanie w granicach 9,5. Gazu pali praktycznie tyle samo co benzyny, w dodatku dość szybko silnik się nagrzewa, więc przełączenie ( przy 44 stopniach ) na gaz jest dość żwawe. Jeśli o dynamikę chodzi to nie ma różnicy czy się jedzie na benzynie czy na gazie, auto jedzie tak samo.
11,0
Kombi 2.5 24V 163KM 120kW
Mitsubishi Galant VIII
Koszty utrzymania samochodu, licząc od momentu gdzie wszystko działa i nic nam nie rdzewieje oceniam jako doskonałe, pełne 5/5. Jeśli coś padnie to używanych części jest od groma, tanio jak barszcz, zamienników cała masa, tylko szukać, które najlepsze. Cena wymiany rozrządu to kosmos (2tysie) ale to nie wina Galanta, tylko konstrukcji każdej V6.
8,8
Kombi 2.5 24V 163KM 120kW
Mitsubishi Galant VIII
.
11,3
Kombi 2.5 24V 163KM 120kW
Mitsubishi Galant VIII
Tak jak pisza poprzednicy jak na 163konie to spalanie troszkę za duże. Ratuje fajna pojemność i klank silnika. Pojemność fajnie widać na momencie obrotowym. Co do samego auta to tak: Plusy: wygodne, elastyczne, ładne -przód rekina, najlepszy klank V6 tamtych lat! Niezawodne, fajnie pracuje na gazie, super wyposażenie, tanie w zakupie Minusy: Rdza na kolumnach amortyzatora - zmorą plus inne zwyczajowe miejsca Obsługa V6 utrudniona z uwagi na kolektor dolotowy - brak swobodnego dostępu do 3 cylindrów podnosi koszt każdej usługi Prowadzenie mogłoby być lepsze strasznie podsterowny! Trzeba zadbać o lepsze opony bo łatwo traci przyczepność przy przyspieszaniu, tył także uslizguje w zakrętach Kosztowna wymiana łożysk szczególnie tył uważać należy na wersje z amortyzatorami tył z auto regulacja - drogieee Pozantym super samochodnzan tajne pieniądze. Przyjemność z jazdy przysłania wady i mimo lat jeździe nim z przyjemnością.
Mitsubishi Galant VIII Kombi