Szukaj

Raporty zużycia paliwa Mitsubishi Lancer VIII Sedan

pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 16V 98KM 72kW (w l/100km)
Średnie zużycie
7,4
Deklaracja producenta
7,3
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
8,1
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
7.1
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
9.0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
6.2
lpg - zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 16V 98KM 72kW (w l/100km)
Średnie zużycie
8,0
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
7,9
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
7.6
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
9.4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
7.1

Lista raportów zużycia paliwa (39)

7,7
Mitsubishi Lancer VIII
Sedan 1.6 i 16V 98KM 72kW
7,7
Mitsubishi Lancer VIII
Sedan 1.6 i 16V 98KM 72kW
8,9
Mitsubishi Lancer VIII
Sedan 1.6 i 16V 98KM 72kW
Tani w eksploatacji, bezawaryjny. Spalanie średnio 8-9l gazu, na trasie Gdynia-Częstochowa przy prędkościach 150-170 km/h spalanie 11.2l gazu.
8,0
Mitsubishi Lancer VIII
Sedan 1.6 i 16V 98KM 72kW
Mało pali. Nic się nie psuje. Najtańszy w utrzymaniu jaki miałem.
7,6
Mitsubishi Lancer VIII
Sedan 1.6 i 16V 98KM 72kW
Jeśli chodzi o koszty utrzymania to praktycznie tylko i wyłącznie paliwo. Na poważne usterki nie ma co liczyć prosty silnik jak budowa cepa. Spalanie nie jest najgorsze normalna jazda trasa 6.2l, miasto lato 7,1. Średnie spalanie w zimie wynosi 8-8,5l.
7,4
Mitsubishi Lancer VIII
Sedan 1.6 i 16V 98KM 72kW
Zacznijmy od podstawowej sprawy. Auto otrzymałem w spadku po ojcu. Ostatni model z 2004 roku doposażony w tylne halogeny a´la lexus, spoiler i pakiet sportowy (dekoracyjny). Auto zrobiło ponad 186000 km, a od 2011 dostało gaz. W 2013 w październiku, pod naciskiem rodziny musiałem zdecydować o sprzedaży tego auta i do teraz bardzo żałuję, że nie można było go zostawić. Spalanie na benzynie w mieście wynosiło nieco ponad 8l. Patrząc na obecne wymagania wydawać by się mogło, że jest to dużo, ale i tak uważam, że 98km i taka dynamika muszą jednak coś zabierać w zamian. W trasie spalanie na paliwie potrafiło spaść do 6,0-6,5l. To nadal całkiem porządny wynik, a wspominam tutaj tylko o jeździe dynamicznej. W 2011 roku zainstalowano gaz - stag 300. Spalanie z wiadomych względów wzrosło do 10l przez pierwsze 1000km. Potem do 12l przez kolejne 2000km, ale po przejechaniu około 5000-7000km zaczęło gwałtowanie spadać, w końcu doszło do 6,7-8,5l. Jazda wyłącznie miasto, a potem dłuższa trasa około 800km. Wtedy osiągnąłem spalanie rzędu 6,5l nie przekraczając prędkości 120km/h. Autko bardzo dynamiczne. W 2004 roku z częściami, a jeszcze bardziej z zamiennikami sporo problemów. Obecnie już łatwiej dostać zamienniki, a i oryginały. Polecam ten samochód każdemu, a gaz naprawdę daje wiele komfortu. Jedyne na, co można narzekać to częsty błąd kontrolki silnika. Przejściówka OBD 2.0 + laptop i sam skasujemy ten błąd.
8,8
Mitsubishi Lancer VIII
Sedan 1.6 i 16V 98KM 72kW
7,6
Mitsubishi Lancer VIII
Sedan 1.6 i 16V 98KM 72kW
jak inne .tragedji nie ma
8,7
Mitsubishi Lancer VIII
Sedan 1.6 i 16V 98KM 72kW
Ceny w ASO, można rwąc sobie włosy z głowy, ksozty przede wszystkim pozera zawieszenie. Jesli chodzi o spalanie to gdy byl mlodszy palil naprawde malo, i przy oszczednej jezdzie w trybie meiszanym nie bylo problemu zejsc ponizej 6.5 l/100 km ale teraz wynik ponizej 7/100 uzyskac da sie jedynei na trasie jadac na 5 biegu 90 km/h. Pędzac autosrada ile fabryka dala, hamujac i przyspieszajac potrafi spalic czasem sporo ponad 10 l...
8,3
Mitsubishi Lancer VIII
Sedan 1.6 i 16V 98KM 72kW
Nowa instalacja sekwencyjna polskiej firmy. Na gazie samochód przejechał dopiero 6000km. Oczywiście kontrolka check engine świeci się na okrągło, ale podobno to norma. Po wizycie w serwisie i skasowaniu komunikatu wyświetla się ponownie po ok 300km.
Mitsubishi Lancer VIII Sedan