Szukaj

Raporty zużycia paliwa Mitsubishi Lancer VIII

Podsumowanie 143 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Mitsubishi Lancer VIII
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,7
44,73 zł
69
8,7
50,56 zł
9
9,2
53,80 zł
31
11,0
64,01 zł
1
Silniki Benzynowe Mitsubishi Lancer VIII
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,3
21,37 zł
14
9,4
24,16 zł
2
10,5
26,97 zł
17

Zużycie paliwa Mitsubishi Lancer VIII – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (143)

8,6
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
Spalanie raczej nie zaskakuje - jest dokładnie takie jakie się spodziewałem po tej mocy. Z reguły poruszam się po krótkich trasach więc średnia wychodzi bliżej 10l niż 9l, ale na długiej trasie przy maksymalnym oszczędzaniu gazu i prędkości nie przekraczającej 110 km/h średnia wyszła właśnie w okolicach 6.5l co dla mnie jest bardzo dobrym wynikiem i pokazuje, że da się tym autem jeździć oszczędnie jeśli utrzyma się żelazną dyscyplinę kosztem frajdy z jazdy. Spalanie na pewno byłoby niższe gdyby nie okrutnie krótka skrzynia biegów oraz brak 6 przełożenia. Dzięki temu jadąc 110km/h obroty na 5 biegu wynoszą między 3200 a 3500, przy 6 biegu pewnie byłoby około 2000 a to dałoby szansę na zmniejszenie spalania.
Dodane 9 lat temu
9,8
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
Poważne awarie kosztują np.miska olejowa 1200pln.
Dodane 9 lat temu
7,6
Mitsubishi Lancer VIII
Sedan 1.6 i 16V 98KM 72kW
Jeśli chodzi o koszty utrzymania to praktycznie tylko i wyłącznie paliwo. Na poważne usterki nie ma co liczyć prosty silnik jak budowa cepa. Spalanie nie jest najgorsze normalna jazda trasa 6.2l, miasto lato 7,1. Średnie spalanie w zimie wynosi 8-8,5l.
Dodane 10 lat temu
9,7
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 1.6 i 16V 98KM 72kW
Miasto: zawsze > 10l. Przeciętna trasa 8,5l. Automat. Spokojny styl jazdy.
Dodane 10 lat temu
8,1
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 1.6 i 16V 98KM 72kW
Biorąc pod uwagę klasę auta oraz jego osiągi, koszty eksploatacji oceniam słabo. Ceny niektórych części stanowczo zbyt duże (ok. 150% w stosunku do Audi A4 z podobnego rocznika). Kłopot jest także z dostępnością "od ręki" wybranych firm i modeli. raczej zasada jest taka, że sklepy posiadają albo zamienniki z górnej półki, albo z tej najniższej. Naprawy nie są skomplikowane, więc ich koszty nie są wielkie. Zostaje jeszcze moim zdaniem zbyt duże spalanie jak na takiego muła.
Dodane 11 lat temu
7,2
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 1.6 i 16V 98KM 72kW
Właściwie jedyne co robię to tankuję. Jakiekolwiek elementy typu tarcze, klocki itd. kosztują tyle co w przypadku innych marek w tej klasie i są łatwo dostępne.
Dodane 11 lat temu
9,5
Mitsubishi Lancer VIII
Sedan 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
10,3
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
Ceny dosyć drogie podobno... Wymiana rozżądu 1000zł, ale z drugiej strony części eksploatacyjne w normalnych cenach.
Dodane 11 lat temu
7,4
Mitsubishi Lancer VIII
Sedan 1.6 i 16V 98KM 72kW
Zacznijmy od podstawowej sprawy. Auto otrzymałem w spadku po ojcu. Ostatni model z 2004 roku doposażony w tylne halogeny a´la lexus, spoiler i pakiet sportowy (dekoracyjny). Auto zrobiło ponad 186000 km, a od 2011 dostało gaz. W 2013 w październiku, pod naciskiem rodziny musiałem zdecydować o sprzedaży tego auta i do teraz bardzo żałuję, że nie można było go zostawić. Spalanie na benzynie w mieście wynosiło nieco ponad 8l. Patrząc na obecne wymagania wydawać by się mogło, że jest to dużo, ale i tak uważam, że 98km i taka dynamika muszą jednak coś zabierać w zamian. W trasie spalanie na paliwie potrafiło spaść do 6,0-6,5l. To nadal całkiem porządny wynik, a wspominam tutaj tylko o jeździe dynamicznej. W 2011 roku zainstalowano gaz - stag 300. Spalanie z wiadomych względów wzrosło do 10l przez pierwsze 1000km. Potem do 12l przez kolejne 2000km, ale po przejechaniu około 5000-7000km zaczęło gwałtowanie spadać, w końcu doszło do 6,7-8,5l. Jazda wyłącznie miasto, a potem dłuższa trasa około 800km. Wtedy osiągnąłem spalanie rzędu 6,5l nie przekraczając prędkości 120km/h. Autko bardzo dynamiczne. W 2004 roku z częściami, a jeszcze bardziej z zamiennikami sporo problemów. Obecnie już łatwiej dostać zamienniki, a i oryginały. Polecam ten samochód każdemu, a gaz naprawdę daje wiele komfortu. Jedyne na, co można narzekać to częsty błąd kontrolki silnika. Przejściówka OBD 2.0 + laptop i sam skasujemy ten błąd.
Dodane 11 lat temu
11,1
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
Niektórzy piszą że koszt utrzymania tego auta jest spory. Otóż pozwolę sobie z tym stwierdzeniem nie zgodzić. W moim przypadku na koszt składają się właściwie tankowanie i materiały eksploatacyjne. Silnik i zawieszenie są proste jak budowa cepa i nie ma co się w nich psuć. Oryginalne części w ASO są baardzo drogie, na szczęście pomimo dość niszowego modelu markowe zamienniki w częściach eksploatacyjnych są dostępne w dobrych cenach. Za wymianę rozrządu zapłaciłem nie więcej jak do Octavii II diesel. Jedyne co wymieniałem to rozrząd, olej, dwa razy tuleje wahaczy i łączniki stabilizatorów. Raz musiałem kupić oryginalne dwa łączniki w tylnym zawieszeniu gdyż zamienników nie było to faktycznie było drogo - 370 zł za sztukę za kawałek metalowego łącznika zakończonego z obu stron tulejką. Kolega przy podobnym przebiegu wymienił dwa amortyzatory. A i jeszcze musiałem wymienić termostat - 60 zł i akumulator (padł po 8 latach) - ok. 380 zł. Trzeba mieć świadomość, że rzadko kiedy ale jednak czasami trzeba kupić coś nietypowego. Np. opony w tym rozmiarze z segmentu Premium to ok. 400 zł za sztukę. Niektórzy narzekają na skrzypiące tuleje zawieszenia tylnego. Wystarczy je przesmarować jakimś stałym smarem i problem znika. Ja tak zrobiłem i od 47 tyś km nic nie skrzypi.
Dodane 11 lat temu
Mitsubishi Lancer VIII

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów