Szukaj

Raporty zużycia paliwa Nissan 100NX

pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 GTI 143KM 105kW (w l/100km)
Średnie zużycie
9,7
Deklaracja producenta
8,5
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
8.9
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
12.5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
7.6
lpg - zużycie paliwa dla silnika 2.0 GTI 143KM 105kW (w l/100km)
Średnie zużycie
10,5
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
9.7
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
13.8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
8.1

Lista raportów zużycia paliwa (35)

12,3
Nissan 100NX
Coupe 2.0 GTI 143KM 105kW
7,7
Nissan 100NX
Coupe 2.0 GTI 143KM 105kW
Trzeba części kupywać samemu, bo w sieciowych sklepach, z których korzysta większość mechaników ceny są o 1/3 wyższe
10,4
Nissan 100NX
Coupe 2.0 GTI 143KM 105kW
pali jak smok i osiagi takie se .Np hania 1,6 dAJE RADE ALE NA TRASIE NISSAN NIE MA ROWNYCH W SWOJEJ KATEGORI POJEMNOSCIOWO WAGOWEJ
10,2
Nissan 100NX
Coupe 2.0 GTI 143KM 105kW
mam 2.0 GTI 143KM i nie powiem ze jest oszczędny bo bym skłamał ale coś za coś ja nie narzekam licze sie z tym że bendzie chciał jeść ten silnik
10,8
Nissan 100NX
Coupe 2.0 GTI 143KM 105kW
W mieście i pociśnięty lubi wypić, ale za to wrażenia bezcenne. Trasa, rewelka.
9,2
Nissan 100NX
Coupe 2.0 GTI 143KM 105kW
12,7
Nissan 100NX
Coupe 2.0 GTI 143KM 105kW
Nissan 100nx w wersji GT to mala rakieta! Silnikowi nie brakuje elastycznosci i nawet przy niskich prekdkosciach mozna poruszac sie na wysokim biegu. Przy dobrych oponach na mokrej nawierzchni auto przy mocnym dodaniu gazu traci przyczepnosc na 4-ce, a niekiedy nawet 5-ce! W prawidlowo zadbanym nismo hamulce i zawiesznie spokojnie daja sobie rade z taka moca. Niestety osiagi sa okupione OGROMNYM SPALANIEM. W miescie nie da sie praktycznie zejsc ponizej 12l/100km , ale nie oszukujmy sie ,ze taka jazda bardziej meczy niz daje przyjemnosc i mam tu na mysli NIE wkrecanie auta powyzej 2,5tys obrotow. Chcac jezdzic tym samochodem normalnie , to znaczy w przedziale DO 4-5tys obr. spokojnie mozna sie spodziewac spalania 15l/100km. Sprawa staje sie jeszcze trudniejsza, gdy chce sie na prawde wykorzystac potencjal auta i uzywa sie pelnego zakresu obrotow (czerwona linia zaczyna sie przy 7,5 tys :D )wtedy tworzy sie maly wir w baku i wynik na dystrybutorze to 20+/100km... Co do komfortu podrozowania to niestety sztywne zawieszenie nie sprawdza sie za dobrze na naszych dziurawych drogach. Z racji niskiej masy auto podskakuje na dziurach i koleinach, a w srodku czuc na tylku kazda nierownosc. Za to, gdy juz uda sie znalesc rowna, kreta droge... taaak... wtedy ujawnia sie prawdziwa natura tej bestii i przy pewnych umiejetnosciach pokonywanie zakretow z predkosciami 180 -200km/h nie jestem jakims ogromym osiagnieciem(oczywiscie nie pisze tu o kretej gorskiej drodze gdzie nismo spisuje sie jeszcze lepiej). Trzeba jednak uwazac, gdyz krotki rozstaw osi i niska masa, powoduje, ze nissan jest dosyc nerwowym autem. Chcialem sie glownie skupic na wlasciwosciach jezdnych i spalaniu 100-tki wiec o pozostalych aspektach nie wspomnie,o nich mozna poczytac w komentarzach u innych :)
9,2
Nissan 100NX
Coupe 2.0 GTI 143KM 105kW
9,7
Nissan 100NX
Coupe 2.0 GTI 143KM 105kW
9,7
Nissan 100NX
Coupe 2.0 GTI 143KM 105kW
Nissan 100NX