Szukaj

Zużycie paliwa Nissan Juke – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze raporty Nissan Juke

5,3
SUV Facelifting 1.5 dCi 110KM 81kW
Nissan Juke I
Rewelacyjnie oszczędne auto! Jeżdzę po mieście w warszawskich korkach, wtedy (przy korkozie) przy klimatyzacji zużycie ok 6 l/100 km; w trybie mieszanym 5.5 a przy oszczędnej jeździe 4.3 l/100km, jak przycisnę w trasie 5.5, jak przycisnę bardzo - 6. Dla 2 osób wygodny samochód i do miasta, i na dojazdy. Silnik zrywny i energiczny, dobrze się jedzie w trasie. Plastiki we wnętrzu trochę słabe - to minus. Największym minusem tego auta jest polski serwis! Fatalna obsługa i...brak bazy elektronicznej Nissana to jakiś mega obciach - jakbym cofnęła się w lata 80.!!!! Samo autko godne polecenia, szczególnie dla 2 osób, wygodny, jak dotąd bezawaryjny, bardzo ekonomiczny samochód i do miasta i w trasy.
8,3
SUV Facelifting 1.2 DIG-T (Euro 6) 115KM 85kW
Nissan Juke I
W mieście pali od 8,5 do 9,3 litra/100km, w trybie normalnym( lub sport). W trasie jeżeli chcemy czerpać przyjemność z jady to raczej nie ma szans że zejdziemy poniżej 7 litrów , normalnie się nie da. Gdy używamy trybu EKO tracimy przyjemność jazdy tym samochodem no ale na mieście można zejść do 7,5l, a w w trasie pod warunkiem że jest to płynna jazda z przepisami i po zażyciu leków uspokajających do ok 5,5l/100km. Po przesiadce z Nissan-a Micra 1,5dci który palił średnio 5 litrów ropy jest to prawdziwy szok i dziura w portfelu, większa o około 150 zł w miesiącu....Po dwóch latach używania systemu S-STOP padł akumulator, wymieniono w serwisie na gwarancji. Teraz używam tego systemu tylko wtedy gdy wiem że na światłach będę stał naprawdę długo.....bo gwarancja niedługo się kończy i już za darmo nie wymienią no i poza tym szkoda podzespołów samochodu......
10,2
Liczba komentarzy: 4
SUV Facelifting 1.2 DIG-T (Euro 6) 115KM 85kW
Nissan Juke I
Drodzy Państwo Dramat!!!! Samochód pali BARDZO DUŻO!!! Faktycznie jest użytkowany głównie w mieście i na kilku-kilkunastokilometrowych trasach, ale spala średnio 5 litrów więcej od danych podawanych przez producenta i sprzedawców ASO Nissan. Od samego początku próbuję ten problem rozwiązać z firmą Nissan, niestety do chwili obecnej bez efektu. Nissan twierdzi, że technicznie samochód jest w 100% sprawny a PODWYŻSZONE zużycie (nazywają to podwyższonym zużyciem podczas gdy przekracza normy o 50-70%) tłumaczą stylem jazdy kierowcy, warunkami pogodowymi itd. itd. - czytaj - próbują sprawie ukręcić łeb. Kiedy czytam raporty pozostałych użytkowników wprost nie mogę uwierzyć jak piszą o spalaniu na poziomie 6-7-8 litrów. Jeden z panów pisze o ogromnym spalaniu na poziomie ponad 8 litrów. Ciekawe co by ten pan powiedział jakby mu komputer średnio pokazywał 11-12 L /100 km przy bardzo spokojnej miejskiej jeździe (nie ważne czy z klimą czy bez, czy w trybie eco czy innym). Zdecydowanie NIE POLECAM samochodu z tym silnikiem i generalnie na ten moment nie jestem w stanie powiedzieć nic dobrego o firmie Nissan. Sprawa w toku... Będę wdzięczny za kontakt od każdej osoby, która ma podobny problem z tym modelem samochodu.
7,8
SUV Facelifting 1.2 DIG-T (Euro 6) 115KM 85kW
Nissan Juke I
Generalnie żłopie benzynę na mieście strasznie. W ruchu ulicznym spala mi ok 8,4l/100km (włączona klima, felgi 18'', opony 225/45, system start stop aktywny-ale po co? tylko wkurza). raz w trasie na odcinku Poznań- Wrocław mój ŻUK spalił 5,9l/100km(normalna jazda 80-120km/h). Silnik B cichy, bardzo dobra elastyczność mając 1300-2000obr/min można spokojnie bujać się po mieście, w trasie ma też dobrego kopa! Wrażenia z jazdy b. pozytywne turbina robi swoje, czuć mocne uderzenie przy 1800obr/min, do 4500obr/min, następnie stagnacja do 5500-6000obr/min i spadek mocy pow 6000obr/min odczuwalny wyraźnie na III i IV biegu. Generalnie mały silnik bo tylko 1,2 a wrażenia z jazdy jak na wolnymsaku 2.0L ( HONDA ACCORD 2,0 156KM/190Nm) z tą różnicą że na mieście wolno suwy dużo gorzej przyśpieszały z dolnego zakresu obrotów. I bardzo ważne ,,ŻUK'' ma bardzo mały zbiornik paliwa średnio wchodzi 32litry! i ok 80 km zostaje rezerwy. Pozwala to na przejechanie na mieście ok 370km, a w trasie do 510km. Dla ciekawskich dodam że auto ma fajny kolor tzn. BIAŁY ;)
5,5
SUV 1.5 dCi 110KM 81kW
Nissan Juke I
Stosując zasady ecodrivingu spalam autem poniżej 4.5 na trasie bez problemu. Spalanie rośnie przy predkosci wyzszej niż 110 km. Jest to auto bardzo oszczedne na "polskie drogi (i bezdroza)", ale na autostradach traci na oporze powietrza. Jest to strata relatywna, gdyż wciąż mowa tu o spalaniu poniżej 6-7 litrow przy około 130-150. Na spalanie bardzo negatywnie oddzialuje oczyszczanie filta dpf. gdy wlaczy sie procedura, to przez 20 km spalanie na poziomie 10l/100km. Silnik dynamiczny, ale bardzo głośno i nieoszczednie pracuje przed rozgrzaniem (ogolnie glosno pracuje - mam nadzieje, ze nie tylko u mnie). Z tego powodu nie polecam do jazdy na krotkich dystansach. Nie zauważyłem różnic w pracy i spalaniu w zależności od wlanego oleju napedowego, na shell v-power spala i halasuje jak na oleju ze stacji Macro.
10,3
SUV 1.6 DIG-T 190KM 140kW
Nissan Juke I
Relacja mocy do spalania jest rozsadna. Przy agresywnej jezdzie w trybie Sport po zresetowaniu licznika komputer pokazal srednie spalanie na poziomie 14 l/100km. Realne spalanie to 9.7 l /100km przy codziennej trasie 50km z czego 40km autostrada (predkosc ok. 120km/h) a 10 km miasto (predkosc ok. 50km/h + liczne postoje na światłach). Niestety za wygode (moc to prawie 200 konii, napęd 4x4 oraz automat) trzeba płacić. Samochód rekompensuje wysokie koszty użytkowanie wygodą i cudownym brzmieniem wydobywającym się spod maski. A mina wymijanych kierowców BMW - bezcenna...

Usterki Nissan Juke

Liczba wpisów: 6

Nissan Juke – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

11,4
SUV Facelifting 1.6i 112KM 82kW
Nissan Juke I
Temu autu jest bardzo daleko do oszczędności, to najbardziej paliwożerne auto z takim silnikiem jakiem miałem okazje jeździć, wynik grubo ponad 15l to nie zaden problem, mamy w firmie 5 takich i wszystkie tak palą, wiec to nie jest wina tylko ciężkiej nogi kierowcy. Dramat, a ta automatyczna bezstopniowa skrzynia powinna byc zakazana w tym aucie, wyje jakby ja zarzynali, porażka, auto fajne ale nie z tym silnikiem
5,4
Crossover 1.0 DIG-T 117KM 86kW
Nissan Juke II
Pali minimalnie więcej od poprzedniego Note 1.2. Dynamika bez porównania, czyli postęp sprawności napędu zdecydowany. 4.7 - droga krajowa, kręta z pagórkami jazda 70-90 km/h 6.2 - droga ekspresowa 112-118 na tempomacie - powyżej 120km/h spalanie znacząco wzrasta więc nie cisnę 5.4 - najczęściej widziana średnia - do pracy 15km, trasy 100km z prędkością około 100km/h i mało po mieście. Wersja Visia - więc najlżejsza = najszybsza i najoszczędniejsza a wyposażenie mi odpowiada.
7,5
Crossover 1.0 DIG-T 117KM 86kW
Nissan Juke II
na liczniku obecnie 1100 km.ostatnie 400 km trochę bardziej mnie rozczarowało ,jeśli chodzi o benzynę.średnie zużycie sz tego dystansu 9l/100km.trochę więcej jazdy po mieście.nalałem vpower racing 100,ale nie wiem,czy nie było przez to gorzej,choć to dziwne.za każdym razem przejazd tego samego odcinka - różne wskazania zużycia paliwa. może jeszcze nie umiem nim jeżdzić? zobaczymy ,co dalej,choć już mnie to wkurza. P.S. wskazanie średnie z kompa dla 1100 km - już7,4 w porywach do 7,5l/100km.
6,9
Crossover 1.0 DIG-T 117KM 86kW
Nissan Juke II
przejechane ok.700 km.w tym 200 km trasa Opole -Łodź, reszta po mieście i bliskich okolicach. choć nie lubię wolnej jazdy, chwilowo nie szaleję ( nie jeżdżę też jak dziadek),gdyż docieram silnik i auto. sądziłem,że będzie mniej palił. średnia komputerowa z owych 700 km = 7,2 l/100km.
Nissan Juke