Szukaj

Zużycie paliwa Peugeot 208 – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze raporty Peugeot 208

4,5
Hatchback 5d Facelifting 1.2 PureTech 82KM 60kW
Peugeot 208 I
Typowy maluch do miasta. Jedyna zaletą auta - spalanie. Przy oszczędnej jeździe jak emeryt auto pokazało z raportu 3 litry minimum (aplikacja mypeugeot). Silnik mały słaby - ekonomiczne spalanie uzależnione od terenu i wyrzeczeń. Trzeba naprawdę pilnować się z naciskaniem gazu. Parę górek i auto już pokazuje że mocy jest mało. Skrzynia 5 biegów - o jeden za mało. Auto wyje na wysokich obrotach. Wyciszenie ? Chyba nie ma czegoś takiego w tym aucie. Auto ma przejechane 20tys km i kolejne pytanie ile będzie żył ten 3-cylindrowiec. Dodatkową "zaletą" silnika jest jego kultura pracy. Klepie klekocze wyje szarpie - śmieszne zestawienie niby nowe auto a chodzi jak maluch. Wyposażenie na plus czujniki parkowania duży wyświetlacz tablet klimatronik kierowca multifunkcyjna bluetooth.
7,0
Hatchback 5d Facelifting 1.2 PureTech 82KM 60kW
Peugeot 208 I
Silnik jest najsłabszym ogniwem w tym samochodzie. Brakuje mu mocy, brak elastyczności i bardzo duże spalanie. w mieście trzeba się liczyć z 7 litrami, na trasie przy oszczędnej jeździe ciężko zejść poniżej 6,5, w warunkach mieszanych, a więc miasto, trasa, troszkę wzniesień 8 litrów. Auto z przebiegiem 15tyś km. kultura pracy tego silnika też pozostaje duzo do życzenia, silnik po prostu brzydko pracuje, ale nie ma co się dziwić przy tak małej pojemności. Jeżeli trzeba kogoś wyprzedzić niezbędna jest redukcja i ciągnięcie na wysokich obrotach. ogólnie auto przyjemne w sensie wykończenia, nadwozia itd, wygodne, ale koniecznie należy wybrać mocniejszy silnik. ta wersja nadaje się tylko do miasta, spalanie rzędu 5 litrów można wsadzić między bajki, jest to niemożliwe !
7,2
Hatchback 5d Facelifting 1.2 PureTech 82KM 60kW
Peugeot 208 I
Średnia z 10k km 6.6. głównie miasto. Przy włączonej klimie podczas upałów ciężko zejść poniżej 9l. Żenujący silnik i samochód. Przy włączonej klimie całkowity brak mocy. W mieście. Uwaga na ten silnik.
7,3
GTi Facelifting 1.6 THP 208KM 153kW
Peugeot 208 I
W tym modelu czy jedziesz 120 czy 180 zużycie waha sie na poziomie 8 9 litrów.jazda emeryta to porażka zatyka spie katalizator.w porównaniu do 1.2 110 ta sama trasa prędkość 160 spalanie mniejsze niż 1.2 .
4,4
Hatchback 5d 1.4 HDI 68KM 50kW
Peugeot 208 I
Samochód wącha paliwo. Spalanie na poziomie 3-3.5 litra to żaden problem w trasie. Dynamiczny o ile jedzie sam kierowca. Jeżeli jadą 4 osoby to straszny mól. Zdecydowanie nie jest to auto rodzinne na dalekie trasy. Natomiast jako auto na miasto lub trasy w pojedynkę SUPER W TYM SUPER EKONOMICZNE.
5,3
Hatchback 5d Facelifting 1.2 PureTech 82KM 60kW
Peugeot 208 I
Mały silnik odwdzięcza się niskim spalaniem oraz stosunkowo niską składką za ubezpieczenie, jego konstrukcja ( bez żadnych turbo itp ) jest prosta przez co poradzi sobie z nia większość przeciętnych mechaników
5,4
Hatchback 5d Facelifting 1.2 PureTech 82KM 60kW
Peugeot 208 I
Ubezpieczenie za nowe auto duzo niższe niż za 3 letnią Megankę, spalanie póki co pokazuje 5,3 l na 100 km, ale z czasem silnik się dotrze i może uda się trochę urwać - aktualnie nie podróżuję po mieście ( cała trasa do pracy poza miastem )
296
e-208 Elektryczny 136KM 100kW
Peugeot 208 II
Bardzo fajna i przemyślana konstrukcja. Uzyskanie 15kwh nie stanowi problemu na zwykłych drogach do 110 kmh. Rekord to 13.5 kwh.
7,6
Hatchback 1.2 PureTech 130KM 96kW
Peugeot 208 II
Jak jeździ żona to auto spali 7 czy miasto czy trasa. Natomiast przy bardziej dynamicznej jeździe spokojnie 8 spali. Wersja GT AT8 myśle o podniesieniu mocy do 150km
3,9
Hatchback 5d Facelifting 1.2 PureTech 82KM 60kW
Peugeot 208 I
Peugeot 208 z przebiebiem 27tys, jazda nie więcej niż 2500obr/min i jazda 70kmh.
Peugeot 208