Nasza strona www używa technologii Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza Twoją zgodę na ich używanie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Zużycie paliwa Peugeot 307– wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze raporty Peugeot 307

8,6
Hatchback 2.0 16V 177KM 130kW
Peugeot 307 II
Jadąc do 130km/h bez większego szarpania pedałem gazu na autostradzie odcinek 500km+ (wielokrotnie) bez problemu poniżej 8.3-8.4L/100km.
5,0
Hatchback 1.6 HDi 16V 90KM 66kW
Peugeot 307 II
spalanie rośnie powyżej 130km/h. jak się jeździ 90-110 to naprawdę da się ładnie zejść w dół. no i byle nie pałować na zimnym :)
9,6
Cabrio 2.0 16V 136KM 100kW
Peugeot 307 I
Opony letnie. Jeździłem zazwyczaj po trasie, 90-120km/h, wychodziło mi zawsze 10l/100km (lpg). Najmniej udało mi się spalić podczas rekreacyjnego wyjazdu nad morze drogami lokalnymi, tam przeważający zakres prędkości to 50-80km/h i spalanie wyszło 7,66l/100km gazu.
7,5
Kombi 1.6 16V 109KM 80kW
Peugeot 307 II
Mam go dopiero pół roku. Poza niewielkimi usterkami które musiałem usunąć po poprzednim właścicielu. Jak na razie nowych brak i oby tak zostało do końca eksploatacji u mnie. Jeśli chodzi o spalanie. Myślałem, że będzie z 1 litr mniejsze na 100 km. Pali około 8 liter benzyny na 100km.
7,2
Kombi 1.6 16V 109KM 80kW
Peugeot 307 II
Klimatyzacja dodaje około 0,5l/100km. Spalanie rzędu 5.6l/100km osiągnięte przy spokojnej jeździe 60-90 km/h (teren zabudowany i droga jednopasmowa poza nim), bez klimatyzacji, dynamiczne ruszenie i utrzymywanie stałej prędkości + hamowanie silnikiem.
5,1
Kombi 1.6 HDi 16V 90KM 66kW
Peugeot 307 II
Spalanie niskie, naprawy eksploatacyjne tanie (poza tylnymi tarczami jeśli masz wersję ze zintegrowanymi łożyskami jak moja). Nie miałem dużo usterek wiec nie wydałem wiele na naprawy ;)
9,9
Kombi 2.0 16V 136KM 100kW
Peugeot 307 I
Instalacja STAG 200, najniższe spalanie zima przy jeździe 70 km/h na oblodzonej drodze, najwyższe to lato po mieście z włączoną klimą.
8,0
Kombi 2.0 16V 136KM 100kW
Peugeot 307 I
Jak na masę i dynamikę spalanie w normie. Jeżdżę głównie po Wawie, korki i szarpanina na światłach robią swoje. Najniższe spalanie na trasie krajówkami i częściowo ekspresówką, ale w całości ekodriving. Normalna jazda pozamiejska w okolicach 7,5; autostrada 120-130 km/h 8,2; powyżej 120 spalanie rośnie w tempie ponad 0,5l/10km/h. Odwdzięcza się za to tanim serwisem, w ciągu 2 lat oprócz rzeczy eksploatacyjnych wymieniłem jedynie tłumiki, alternator, części na naprawę zawieszenia po tym czasie kosztowały 150 PLN. Do tego ocynk, więc brak korozji. Przesiadłem się z VW w tdi, który w podobnych warunkach niewiele mniej palił, a generował potworne koszty serwisu i nie żałuję. Do tego komfort, wyposażenie i stosunek jakości do ceny zostawia niemieckie auta daleko w tyle.
5,3
Cabrio 2.0 HDi 16V FAP 136KM 100kW
Peugeot 307 II
Auto pali bardzo mało jak na osiągi którymi dysponuje, przy spokojnej ekonomicznej jeździe w cyklu mieszanym z przewagą jazdy poza terenem zabudowanym(90/110) spokojnie da się zejść poniżej 5 litrów. Najmniej co udało mi się zejść to 4.4l/100 podczas tankowania (wskazanie komputera było na poziomie 4.1l/100km) Podczas stałej prędkości 200km/h wskazanie komputera pokazuje nieco ponad 12l/100km
6,1
Kombi 2.0 HDi 16V FAP 136KM 100kW
Peugeot 307 II
Oszczędny a zarazem ma moc w potrzebie. Nawet przy ekstremalnej jeździe średnio nie przekroczył 7 litrów. Głośny powyżej 140 km/h i czuły na boczny wiatr. Ogólnie polecam.
Peugeot 307