Szukaj

Raporty zużycia paliwa Peugeot 307 I Kombi

pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 136KM 100kW (w l/100km)
Średnie zużycie
9,0
Deklaracja producenta
8,6
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
9,8
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
8.5
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
11.0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
7.3
lpg - zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 136KM 100kW (w l/100km)
Średnie zużycie
10,4
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
10,7
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
9.9
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
12.2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
9.0

Lista raportów zużycia paliwa (31)

7,5
Peugeot 307 I
Kombi 2.0 16V 136KM 100kW
10,9
Peugeot 307 I
Kombi 2.0 16V 136KM 100kW
Auto kupiłem pół roku temu. Zresetowałem pomiar spalania po poprzednim właścicielu. Gdy wskaźnik zaczął przekraczać 12l/100 I przemyślałem, jak często muszę jeździć na stację i postanowiłem wykonać najbardziej miarodajny test: zatankować do pełna, przejechać 100 km i ponownie zatankować. Bardzo się zdziwiłem, gdy wynik na dystrybutorze pokazał 17,5 dm³. Zgłosiłem ten problem mechanikowi. W pierwszej kolejności podejrzenia padły na przyblokowane koło. Po jego uwolnieniu operację z tankowaniem powtórzyłem dwukrotnie. Pierwszy wynik napełnił mnie nadzieją gdyż tym razem licznik pokazał 15,5 dm³. Test powtórzyłem jednak jeszcze dwukrotnie i w kolejnym podejściu było to 16,5 a w ostatnim 18 dm³! Od kiedy kupiłem auto jedną rzecz nie dawała mi spokoju: samochód szarpał na pierwszym biegu i miałem wrażenie, że samochód przeciąga za długo biegi. Zgłosiłem ten problem mechanikowi a nawet w ASO. Info zwrotne było takie, że to stara skrzynia i ona nie pracuje tak gładko. Szarpanie jednak narastało. Ostatnio wyświetlił się komunikat o awarii skrzyni biegów. Okazało się, że był wyciek przy półosi. Usterka została naprawiona i samochód pracuje znacznie lepiej. Żywię nadzieję, że to poprawi efekt nadmiernego spalania. EDIT: Niestety, wyniki spalania nie poprawiły się. Pojawił się jednak kolejny wyciek ze skrzyni więc może nadal przyczyna tkwi w tym. Zrobiłem natomiast test spalania na trasie i samochód spalił 7,8L / 100 km. Ten wynik jest już akceptowalny.
10,3
Peugeot 307 I
Kombi 2.0 16V 136KM 100kW
8,2
Peugeot 307 I
Kombi 2.0 16V 136KM 100kW
9,0
Peugeot 307 I
Kombi 2.0 16V 136KM 100kW
Pali sporo
9,1
Peugeot 307 I
Kombi 2.0 16V 136KM 100kW
.
11,0
Peugeot 307 I
Kombi 2.0 16V 136KM 100kW
8,9
Peugeot 307 I
Kombi 2.0 16V 136KM 100kW
9,9
Peugeot 307 I
Kombi 2.0 16V 136KM 100kW
Instalacja STAG 200, najniższe spalanie zima przy jeździe 70 km/h na oblodzonej drodze, najwyższe to lato po mieście z włączoną klimą.
8,0
Peugeot 307 I
Kombi 2.0 16V 136KM 100kW
Jak na masę i dynamikę spalanie w normie. Jeżdżę głównie po Wawie, korki i szarpanina na światłach robią swoje. Najniższe spalanie na trasie krajówkami i częściowo ekspresówką, ale w całości ekodriving. Normalna jazda pozamiejska w okolicach 7,5; autostrada 120-130 km/h 8,2; powyżej 120 spalanie rośnie w tempie ponad 0,5l/10km/h. Odwdzięcza się za to tanim serwisem, w ciągu 2 lat oprócz rzeczy eksploatacyjnych wymieniłem jedynie tłumiki, alternator, części na naprawę zawieszenia po tym czasie kosztowały 150 PLN. Do tego ocynk, więc brak korozji. Przesiadłem się z VW w tdi, który w podobnych warunkach niewiele mniej palił, a generował potworne koszty serwisu i nie żałuję. Do tego komfort, wyposażenie i stosunek jakości do ceny zostawia niemieckie auta daleko w tyle.
Peugeot 307 I Kombi