Szukaj

Raporty zużycia paliwa Peugeot 407

Podsumowanie 686 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Peugeot 407
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,8
58,49 zł
26
8,5
56,75 zł
29
8,7
57,66 zł
58
9,0
59,96 zł
37
9,8
65,36 zł
20
10,4
69,03 zł
9
12,8
85,25 zł
20
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Peugeot 407
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,5
26,42 zł
5
10,0
27,94 zł
4
10,9
30,48 zł
17
9,9
27,67 zł
11
12,0
33,35 zł
6
10,8
30,05 zł
5
13,0
36,27 zł
9
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Peugeot 407
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,0
40,34 zł
120
7,1
47,67 zł
74
6,3
42,24 zł
9
6,7
44,98 zł
188
6,1
40,90 zł
4
8,0
53,63 zł
9
Pokaż więcej silników

Zużycie paliwa Peugeot 407 – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (686)

9,1
Peugeot 407
Sedan 2.2 16V 158KM 116kW
Nie jest źle
10,5
Peugeot 407
SW 2.0 16V 136KM 100kW
8,5
Peugeot 407
SW 2.0 HDi 136KM 100kW
6,9
Peugeot 407
Sedan 2.0 HDi 136KM 100kW
Dużo pali w mieście nawet 9.0L Trasa autostradowa Łódź-Reda 140km/h 6.8-7.3L w zależności od prędkości i czy na tempomacie. Trasa DK11 Koszalin-Lubliniec 5.0L
6,8
Peugeot 407
SW 2.0 HDi 136KM 100kW
11,0
Peugeot 407
SW 2.0 16V 136KM 100kW

Usterki Peugeot 407

Liczba wpisów: 54

Peugeot 407 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

6,5
Peugeot 407
SW 2.0 HDi 136KM 100kW
Na trasie przy 130-140km/h 6,8 l
10,2
Peugeot 407
SW 2.0 16V 140KM 103kW
11,6
Peugeot 407
Coupe 3.0 V6 24V 211KM 155kW
14,3
Peugeot 407
SW 3.0 V6 24V 211KM 155kW
Auto jest ciężkie, waży 1700 kg i trzeba pamiętać, że każde ruszenie auta z miejsca ponad 200 konnym autem powoduje zwiększenie spalania. 6 biegowy automat pozwala zmniejszyć spalanie. Najniższe spalanie miałem w długiej trasie po Polsce, gdzie większość jechałem 120 km/h i wyniosło dokładnie 11,5 LPG, byłoby mniej gdyby nie przejazd przez Warszawę w godzinach szczytu. Jadąc okolice 140 km/h na autostradzie mamy niecałe 3 tyś obr/min i spalanie w granicach 12,5 LPG. Dalej okolice 160 km/h to 3200 obr/min i spalanie w granicach 14 LPG. Tutaj w trasie kończy się ekonomia. Przy 170-180 km/h spalanie z komputera 13 PB co dało przy dystrybutorze 15,5 LPG. Nie jechałem dłużej z większymi prędkościami, ale okolice 200 km/h to spalanie pewnie 20 LPG. W mieście to już temat rzeka, na krótkich dystansach w zimę po 1-2 km czyli ciągle na zimnym silniku spalanie na komputerze pokazywało 18 PB. Podobne wyniki komputer pokazywał w lecie w mega korkach przy 30 stopniowych upałach i uważam to za maksymalne spalanie. Nie oszukujmy się, ale w takich warunkach 2.0 PB będzie paliło bliżej 15 litrów niż 10, a moje drugie auto kompaktowe z 1,6 benzyną i manualem potrafi wciągnąć 12 litrów. Jak wyjeżdżam cały zbiornik gazu w mieście, gdzie jeżdżę odcinki 7-30 km ze średnią prędkością z komputera 30 km/h to spalanie mam powtarzalne 15-16 LPG. Jest to normalna miejska jazda, czyli gdzie trzeba się wcisnąć to daje gaz, gdzie nie ma jak wyprzedzić jadę równo. Jak wyjadę chociaż na chwilę za miasto spalanie od razu maleje i te średnie już mam w okolicach 14 LPG. Przy cenach gazu wychodzi i tak taniej niż 2.0 HDI, a osiągi są nieporównywalne.
Peugeot 407