Szukaj

Zużycie paliwa Peugeot 508 – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze raporty Peugeot 508

7,0
Liczba komentarzy: 1
Peugeot 508 II
Sedan 1.6 Puretech 180KM 132kW
Samochód bardzo ładny i komfortowy, instalacja gazowa STAG spalanie średnio 8 litrów gazu i 2 litry benzyny na 100 km w cyklu mieszanym. Myślę że to niezły wynik jak na tak duże auto i tą moc, w trybie ekonomicznym myślę ze można zejść do 7 litrów lpg i 1,5 benzyny. Klimatyzacja bardzo wydajna, wnętrze w wersji GT Line z czarnym środkiem łącznie z podsufitką idealnie pasuje do sportowego charakteru samochodu. Skrzynia biegów zmienia płynnie biegi zachowując dynamikę. Samochód ma obecnie przejechane 37tyś i mogę je śmiało polecić.
4,6
Peugeot 508 II
SW 1.5 BlueHDi 130KM 96kW
Mój kolejny 508 (poprzednia wersja była z lipnym 1.6THP), tym razem 1.5 HDi Allure Pack z dodatkami, kolor czarny. MINUSY - ciasno, jednak wybór świadomy. Brak czujnika płynu spryskiwaczy!. Bardzo krótkie siedziska. Konsola z badziewnym plastikiem piano black. Zegary z narzuconym układem elementów (nie mogę mieć np. klasycznych zegarów i raportu spalania/zasięgu). Mały bak. Brak 2.0 HDI. Kamera cofania przeciętnej jakości. Autor rolety bagażnika do wyjeb...ania z roboty. Przy włączonej funkcji otwierania tylnej klapy nogą podczas mycia na myjni bezdotykowej klapa się otwiera !!?? PLUSY - Wygląd jak dla mnie rewelacja. Szyby bez ramek. Super wnętrze. Świetna skrzynia biegów. Ultra poręczna kierownica. Bardzo sprawna klimatyzacja i ogrzewanie. Środkowa konsola i podłokietnik super. Spalanie z ostatnich 9999 kilometrów to niezmienne 4.8 l/100. Silnik o dziwo do normalnego przemieszczania się jest ok zarówno u nas w kraju jak i na trasach do Chorwacji i Włoch. Mam rodzinę 2+2, przejechane od kwietnia 22` 38tyś i śmiało powiem, że jest super, ilość miejsca porównać mogę do wcześniejszego proceeda GT, poprzedni 508 miał trochę więcej miejsca we wnętrzu. Jednak do posiadanych C5, czy Optimy nie ma co porównywać, zarówno bagażnik jak i wnętrze w nowym 508 SW jest ciasne. Wersja liftback odpadła natychmiast po otwarciu drzwi (jestem średniego wzrostu i pomimo to wsiadanie to porażka). Patrząc z boku jest całkiem spory ale to zmyłka ;-). PODSUMOWANIE - podoba ci się - kupuj. Jest ekonomiczny, atrakcyjny, dobrze wyciszony (pomimo szyb bez ramek). Ale cenę ma z czapki. Niestety mam uraz do wcześniejszego benzyniaka 1.6 THP i żadna siła mnie nie przekona żeby zaryzykować ponownie. Ten mały dieselek nie jest demonem przyspieszenia i prędkości max ale 200 km/h jedzie.
8,0
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Potrafi malo spalic ale na trasie 4.8l na odcinku 220km z jedna osoba I powrot z trzema 4.9l...ale w miescie to potrafi 11.8 l przy odcinkach 2km ( czyli nie rozgrzany silnik) srednio 7-8 l przy tygodniowym jezdzeniu po miescie i wypad za miasto 70km ( 150km sredni dystans tygodniowo)
8,0
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Potrafi malo spalic ale na trasie 4.8l na odcinku 220km z jedna osoba I powrot z trzema 4.9l...ale w miescie to potrafi 11.8 l przy odcinkach 2km ( czyli nie rozgrzany silnik) srednio 7-8 l przy tygodniowym jezdzeniu po miescie i wypad za miasto 70km ( 150km sredni dystans tygodniowo)
5,2
Peugeot 508 I
Sedan Facelifting 2.0 BlueHDi 150KM 110kW
Bardzo niskie spalanie. Kilka razy w roku poruszam się na trasie Warszawa - Zakopane, Warszawa - Krynica Morska, Warszawa - Wetlina, nigdy nie przekroczyłem 5,2 przy jeździe autostradą około 140 km/h. Spalanie w mieście na krótkich odcinkach około 6,4. Jadąc na trasie Warszaw - Lublin, Lublin - Warszawa z prędkością około 115 km/h tu sam się zaskoczyłem spalanie wyniosło 4,0l.
7,9
Peugeot 508 II
Sedan PHEV Hybrid 225 PHEV 225KM 165kW
Samochód świetnie się sprawdza przy jeździe miejskiej, o ile jest systematycznie ładowany. W trybie Electric vmax wynosi 130km/h, a max zasięg to ok. 40km w optymalnych warunkach, więc teoretycznie nie ma potrzeby uruchamiać silnika spalinowego. Inaczej to wygląda na trasie, gdzie dodatkowe 200kg baterii sprawia, że spalanie oscyluje w okolicach 8-9l/100km (no chyba, że włączymy tryb doładowywania baterii z silnika spalinowego- wtedy spalanie szybuje na poziom 12-13l/100km)
5,0
Peugeot 508 I
Sedan Facelifting 2.0 HDi 163KM 120kW
wygodne auto na długie trasy, zbiornik paliwa robi robotę. jedyny minus to silniczki od wycieraczek.
5,1
Peugeot 508 I
SW 1.6 HDi FAP 112KM 82kW
Spalanie w trasie na drogach krajowych między 4,5 a 5 l. Przy 130 km/h na tempomacie i 5 biegu (wersja 5 biegowa) spalanie koło 5.8 l
5,4
Peugeot 508 I
SW Facelifting 1.6 e-HDi 115KM 85kW
Auto jak na swoją masę i stosunkowo słaby silnik to spala naprawdę nie wiele.
9,0
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Czytając wiele komentarzy odnoszę wrażenie,że ludzie nie wiedzą chyba jak sprawdzać zużycie paliwa albo patrzą na chwilowe, muskając lekko gaz
Peugeot 508