Szukaj

Zużycie paliwa Peugeot 508 – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze raporty Peugeot 508

8,8
Sedan 1.6 Puretech 225KM 165kW
Peugeot 508 II
Zamówiłam to auto od razu jak była taka możliwość. Gdy zobaczyłam 508 po raz pierwszy zakochałam się do nieprzytomności, nie mogłam spać po nocach...ale do rzeczy, auto jest przepiękne, wyróżnia się z tłumu, jadąc do pracy, ludzie non stop się oglądają, lub machają rękami, co jest bardzo przyjemne. W środku jest bardzo przytulnie, pięknie zaprojektowany kokpit, wygodne fotele, aż nie chce się wysiadać :) Silnik jest bardzo dynamiczny jak dla mnie, w zupełności wystarczający, nawet w trasie nie brakuje mu pary. Do skrzyni nie mam żadnych zastrzeżeń. Spalanie bardzo przyzwoite jak na taką moc i tak wysilony silniczek :) Jestem zadowolona i polecam każdemu.
10,7
SW 2.2 HDi FAP 204KM 150kW
Peugeot 508 I
Witam, Posiadam peugeota 508 sw gt 2.2 hdi. Samochód moim zdaniem godny polecenia, natomiast jeżeli chodzi o spalanie to chyba większości osób, która zajęła tu stanowisko odnośnie spalania wyżejwspomnianego Gt jeździ naprawdę delikatnie. W moim przypadku jazda codzienna od 60 do 150 km dziennie w cyklu mieszanym, czyli obszary poza miejskie oraz zakorkowane miasto to najniższy wynik 9.5... jazda zwykła, której nie można nazwać dynamiczną - pasuje stwierdzenie płynna. Jeżeli chodzi o jazdę dynamiczną w dodatku po mieście gdzie często się rusza spod świateł oraz stoi w korkach to 11 litrów jest uczciwym wskaźnikiem. Pozdrawiam
5,6
Sedan 2.0 Hybrid4 200KM 147kW
Peugeot 508 I
Auto naprawde potrafi jezdzic za te 4,7 litra ( to wynik z miasta) . Do pracy jezdze miastem choc mam trase do wyboru poniewaz miastem mam płasko i duza czesc jade tylko na hybrydowym napedzie ( te maks 65km/h) . Rekordowo do pracy zajechałem za 3,2 l spalania ale to juz trzeba sie starac ( do pracy mam 17 km). Przy dynamicznej jeździe potrafi spalić nawet i 7 ale trzeba naprawdę się postarać w miescie lub jechać ponad 160-170 non stop. Generalnie idealne autko na miasto jak i trasy - tu i tu oszczędne.
8,1
Sedan Facelifting 1.6 e-THP 165KM 121kW
Peugeot 508 I
Przebieg 54 000 km Sedan Manualna skrzynia biegów. Wyjątkowo ekonomiczny silnik, podane wartości są z 3000 km okres zimowy, Trójmiasto - mało korków - jazda miejska i obwodnica. Start&Stop zawsze wyłączony. Silnika prawie nie słychać. Jazda szybka 150 - 160 km/h na tempomacie spalanie ok 7 - 7,5 litra Miasto - bardzo dynamiczna jazda spalanie 9,2 litra Miasto - dynamiczna jazda spalanie 8,5 litra Spalanie jest rewelacyjne. Mam jeszcze Meganke III z dCi 1,5 110km, która przy podobnym stylu jazdy pali może 0,5 do 1 litra mniej, a komfort/wyciszenie nie do porównania. Bardzo pozytywnie zaskakuje spalanie przy większych prędkościach kiedy pali jak mały (męczący się) dieselek, albo nawet troszkę mniej.
4,9
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Peugeot 508 I
Auto mega oszczędne. Do tego mam opony z niskim oporem toczenia. Polecam każdemu kto szuka oszczędnego i dynamicznego auta. Nie jeżdżę po mieście ale do pracy przejeżdżam przez mniejsze miejscowości z rondami i światłami, mimo to spokojnie jadąc średnia około 5 litrów. Często jeżdżę do Polski z Niemiec, więc okazji do sprawdzania spalania na autostradzie sporo. Raz się poświęciłem i męczyłem się na tempomacie 90km/h i na odcinku 650km, średnie wyszło mi 3,5 litra, w tym zaliczone dwa małe korki. Na jednym baku wtedy zrobiłem ponad 1800km. Na co dzień na baku spokojnie 1300km, oczywiście w wersji kombi bak jest większy. Maksymalne spalanie jakie udało mi się osiągnąć równe 7 litrów, jadąc do 180km/h, średnia na dystansie 840km (Poznań,-Venlo) wyszła 140km/h. Zrobiłem jak na razie 55tys km wymieniałem tylko filtry i olej już 3 krotnie.
Dziennik kosztów dla Peugeot 508
Średni koszt przejechania 100 km
39,50 zł
6,8
l/100km
8,6
l/100km
Zobacz dzienniki
6,2
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Peugeot 508 I
Wygodne auto , mocny silnik przebieg 212 tys jeździ jak nowy Było kilka napraw , wymiana dwumasy , sprzęgła i alternatora , drobne usterki elektryczne (, wycieraczki , sygnał dźwiękowy pasów regulacja elektr. siedzenia ) myśle że jak na taki przebieg to akceptowalne , z filtrem Fap zero problemów a sporo jazdy miejskiej . Na trasie oszczędnie jeżdżąc ( trzy osoby plus bagaż) ok 100km/h spala śmieszne 4 litry z hakiem Polecam
15,0
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Peugeot 508 I
Samochód który miał być ekonomiczny a nie jest zakupiony w salonie spalanie od początku na poziomie 15/18 litrów w miescie a to tylko 163 konie. Awaryjna jednostka przez 4 lata do czasu az sie go nie pozbyłem wsadzilem ponad 13 tys zl na naprawy silnika i skrzyni automatycznej. Przebieg 120 tyś po 4 latach. Nigdy więcej
6,3
Sedan 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Peugeot 508 I
Realnie spala 6,2-6,4. Normalna jazda po mieście (bez szczególnych korków) i trasa. Miasto 60% trasa 40%. Trasa - nikt mnie wyprzeda... prędkość nie mniejsza niż 150 km/h do 220 km/h po niemieckich autostradach...
6,2
Sedan 2.0 Hybrid4 200KM 147kW
Peugeot 508 I
W trasie (Wrocław-Kamieniec Ząbkowicki) minimalne spalanie do jakiego udało mi się zejść to 4,5l/100km, minimalne w mieście 6,5l/100km przy oszczędnej jeździe. Natomiast przy normalnej jeździe w mieście to jakieś 7,5l/100km. Samochód bardzo dobrze się zbiera, także jeśli ktoś będzie chciał nacieszyć się nim w mieście to musi się liczyć ze spalaniem 9,5l/100km.
6,3
Sedan Facelifting 2.0 BlueHDi 150KM 110kW
Peugeot 508 I
Spalanie w trasie 2 tys km (autostrada, zwykłe drogi) - 5.2/100 Spalanie na trasie z predkoscia do 100km/h (poniżej 5l/100) Spalanie tylko w mieście 8-9l/100 przy dużym ruchu (sporo korków) Spalanie w mieście bez korków (6.5-7.5l/100)
Peugeot 508