AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Zużycie paliwa
Renault
Master
IV
IV
Raporty zużycia paliwa
Renault Master IV
Podsumowanie 75 raportów
Filtruj
Zobacz
rankingi spalania
Lata produkcji
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
2025
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
2025
Rodzaj paliwa
Każdy
olej napędowy
Filtruj
wyniki
on
Silniki Diesla
Renault Master IV
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
2.3 dCi 125KM 92kW
10,6
64,34 zł
37
2.3 dCi 150KM 110kW
11,0
66,86 zł
18
2.3 dCi 100KM 74kW
9,2
55,82 zł
4
2.3 dCi 165KM 121kW
10,9
66,56 zł
5
2.3 dCi 170KM 125kW
10,5
63,83 zł
11
pb
Silniki Benzynowe
Renault Master IV
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
2.3 dCi 165KM 121kW
-
-
0
Sprawdź najnowsze oferty Renault Master
Zobacz 98 aut
od ręki
Zużycie paliwa Renault Master IV
– wybierz wersję
Pokaż wersję z silnikiem:
Benzynowym
Benzynowym LPG
Diesla
Elektrycznym
Hybrydowym
Hybrydowym Diesla
Hybrydowym Diesla plug-in
Hybrydowym plug-in
Renault Master IV
Furgon FWD (2010 - teraz)
47 raportów
Pokaż wersje silnika
Renault Master IV
Furgon tylny napęd (2010 - teraz)
2 raporty
Pokaż wersje silnika
Renault Master IV
Pojedyncza kabina podwozie (2010 - teraz)
25 raportów
Pokaż wersje silnika
Renault Master IV
Podwójna kabina podwozie (2010 - teraz)
1 raport
Pokaż wersje silnika
Lista raportów
zużycia paliwa
(75)
Sortuj według:
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najdłuższych komentarzy
On
11,7
Renault Master IV
Pojedyncza kabina podwozie 2.3 dCi 165KM 121kW
On
8,7
Renault Master IV
Pojedyncza kabina podwozie 2.3 dCi 170KM 125kW
On
12,5
Renault Master IV
Furgon FWD 2.3 dCi 150KM 110kW
Zużycie paliwa w samochodzie w zabudowie kamper Rimor
Dodane
ponad rok temu
On
13,7
Renault Master IV
Pojedyncza kabina podwozie 2.3 dCi 125KM 92kW
11-16L
Dodane
ponad rok temu
On
14,7
Renault Master IV
Furgon FWD 2.3 dCi 125KM 92kW
On
11,0
Renault Master IV
Furgon FWD 2.3 dCi 170KM 125kW
Usterki
Renault Master IV
Liczba wpisów:
15
Renault Master IV – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu
Najnowsze usterki
Awaria silnika w rocznym aucie
obwod przekaznika pompy paliwa
Ciężko odpala na zimnym silniku
Zobacz więcej
usterek
On
9,7
Renault Master IV
Podwójna kabina podwozie 2.3 dCi 170KM 125kW
On
8,8
Renault Master IV
Furgon FWD 2.3 dCi 125KM 92kW
Jeździłem zawodowo poprzednim modelem Mastera 2,5dci i Sprinterem. Obecnie posiadam własnego Mastera 2.3dci. Starszy model mimo mniejszej mocy był żwawszy i lepiej się prowadził, nowy master jest mułowaty i ociężały mimo, że bardziej elastyczny. Starym masterem potrafiłem zejść nawet do 7,2l/100km nowy nie chce spalić poniżej 8,2ll. Nowoczesny silnik ale zdławiony przez pseudoekologię. Jedyna rada żeby odblokować jego potencjał to chiptunig. We wnętrzu nastąpił spory potęp, ale to i tak przepaść technologiczna i ergonomiczna w porównaniu z Mercedesem. W Sprinterze dobrej jakości materiały, nowoczesna deska, pozycja za kierownica jak w osobówce nawet do pozycji półleżącej, a w Masterze pozycja jak w ikarusie. Kierownica regulowana w małym zakresie tylko góra dół niczego nie zmienia, bo nadal jest za daleko od kierowcy który musi wyciągać ręce. Trzeba siedzieć pionowo jak na taborecie, bo inaczej się nie dosięgnie. Fotel o wiele lepszy niż w starej wersji, gdzie po 200tyś był już zarwany, ale nadal nie jest to komfort starszego Sprintera. Deska rozdzielcza toporna, nieergonomiczna, nic tam nie jest pod ręką. Żeby napić się trasie herbaty to trzeba trzymać kubek między nogami. Przy wysiadaniu wali się kolanem o wystający schowek ,albo o wielką kieszeń w drzwiach. Tylko francuzi potrafią tak coś spieprzyć. Żeby wysiąść z samochodu trzeba się zsunąć po krawędzi fotela i zeskoczyć na stopień, który jest za nisko, żeby sięgnąć nogą mimo że mam 182cm wzrostu. Nagłośnienie jest tak tragiczne, że odechciewa się włączania radia. Głośniki w drzwiach są małej mocy i marnej jakości, że mało nie wyplują membran. Standardowym problemem są zacierające się linki mechanizmu zmiany biegów. Im niższa temperatura tym bardziej trzeba walczyć z lewarkiem. Silnik na łańcuchu rozrządu charakteryzuje się dobrą kulturą pracy i praktycznie zerowym zużyciem oleju To chyba najwytrzymalszy silnik z całego segmentu dostawczaków mimo że dosyć ociężały. Master ma również najlepsze zabezpieczenie antykorozyjnie. Rdza może się pojawić wbrew pozorom na dachu w przestrzeni ładunkowej gdzie francuz wymyślił gumowe zaślepki. Problemem w każdym egzemplarzu są odklejające się wsporniki we wnętrzu wszystkich drzwi, które francuz przykleił na samodegradującą się piankę, co powoduje hałas przy zamykaniu i odgłosy rozklekotanej budy na wybojach. W moim egzemplarzu wyje 6 bieg, ale to jest norma nawet w nowych francuskich osobówkach. Master ma dużo wad wynikających głównie z lenistwa projektanta, ale także posiada zalety którymi są prostota i trwałość co czyni go chyba najlepszym samochodem roboczym na rynku. Przed zakupem brałem pod uwagę fiata ducato, ale nie znalazłem ani jednego względnie utrzymanego egzemplarza. Te samochody sypia się z powodu marnej jakości podobnie jak fordy transit z legendarną awaryjnością silników. Przegniłe na wylot Sprintery, VW czy absurdalnie drogie dojeżdżone Iveca z przebiegiem miliona kilometrów. Na tle takiej konkurencji Master naprawdę wypada bardzo dobrze.
Dodane
2 lata temu
On
11,0
Renault Master IV
Furgon FWD 2.3 dCi 125KM 92kW
On
9,4
Renault Master IV
Furgon FWD 2.3 dCi 125KM 92kW
9 lub poniżej przy normalnej jeździe , trasa mieszana
Dodane
3 lata temu
Poprzednia
1
2
3
4
5
6
7
8
Następna
Renault Master IV
3,9 (44 oceny)
Sprawdź oferty Renault Master
Wybierz nadwozie
Furgon FWD
Furgon tylny napęd
Podwójna kabina podwozie
Pojedyncza kabina podwozie
Dodaj własny
raport
Rankingi danych technicznych
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Renault Master w pigułce
Renault Master
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Renault Master
Dane techniczne
Renault Master IV
Raporty zużycia paliwa
Renault Master IV
Opinie
Renault Master IV
Usterki
Renault Master IV
Publikacje
Renault Master
Newsy
Renault Master
Galerie
Renault Master
Nasze pomiary
Renault Master
Filmy
Renault Master
Ogłoszenia
Renault Master
Ceny aut używanych
Renault Master
Dziennik kosztów
Renault Master IV
Opinie o instalacjach LPG
Renault Master IV
Testy zderzeniowe
Renault
Aktualnie przeglądasz
Renault Master IV
Dane techniczne
44 opinie
użytkowników
6 ogłoszeń
używanych
15 zgłoszonych
usterek
1 publikacja
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Przejrzyj aktualne oferty
dla Renault Master
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy