Nasza strona www używa technologii Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza Twoją zgodę na ich używanie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Dodaj własny raport
Renault Master w pigułce

Zużycie paliwa Renault Master – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze raporty Renault Master

8,7
Pojedyncza kabina podwozie 2.3 dCi 170KM 125kW
Renault Master IV
Samochód mam od nowości w zabudowie autolaweta. Pierwsze 1000 km i jestem pod wrażeniem spalania 7,5/8/11.0 Oby tak dalej. 500 km z załadunkiem 500 na pusto. Trasa Gliwice Częstochowa 2 x Gliwice Wrocław 2x Srednia prędkość 90km/h bo silnik na dotarciu :) Co ważne samochód ma 2 tyś obrotów przy prędkości 100km/h co nie męczy kierowcy ani portfELA
10,0
Furgon FWD 2.3 dCi 100KM 74kW
Renault Master IV
W porównaniu do starszego Mastera – tragedia. Zejście poniżej 10 litrów wymaga w zasadzie jeżdżenia na pusto albo naprawdę łaskawego obchodzenia się z gazem. Poza tym silnik jest obciachowo wręcz słaby, czemu nie pomaga fatalnie zestopniowana skrzynia biegów (dwójka jest za długa, żeby z niej ruszyć, a jedynka za krótka, żeby na niej się jakoś sensownie rozpędzić) – na autostradzie co prawda da się rozbujać auto do 135 km/h, ale dalej nie pójdzie nawet z górki, zaś w mieście przy ruszaniu spod świateł bez wciskania silnika na 3500-4000 obr./min jest problem z wyprzedzaniem autobusów, i mówię to naprawdę poważnie. Zupełnie nie polecam, pamiętam, że kiedyś jechałem najmocniejszą wersją (dCi 170 bodajże) i była całkiem przyjemna w jeździe, acz nie jakoś wybitnie szybka i na pewno nie miała takiego ciągu jak starszy 2.5 dCi/150 KM, którym ukarałem już niejednego janusza w pasku TDI za zamulanie na lewym pasie. Choć przyznam szczerze, że jazda takim pudłem blisko 160 km/h przy silnym wietrze i prawie na pusto przypomina trochę walkę ze śmiercią na spojrzenia.
7,3
Furgon 2.5 dCi 100KM 74kW
Renault Master III
Dziennie robię autem 200-300 km, zależnie od trasy (robię w zaopatrzeniu). Ostatnio niemalże na pusto jeżdżę, ale parę miesięcy temu zdarzało się ładować auto po dach i tyle, że na pakę już nie szło samemu wejść, żeby coś wyjąć (L3H2). Nigdy nie udało mi się przejść ponad 8 litrów. Kiedyś przy dość spokojnej jeździe udało mi się na jednej kresce wskaźnika paliwa przejechać przeszło 160 kilometrów, wtedy już myślałem, że wskaźnik mi wysiadł, bo byłem w pracy od dobrych paru godzin i nadal mi nic nie ubywało według komputera. Nie należę do wariatów drogowych, ale jeżdżę dość szybko tzn. czy to obwodnica miasta, czy droga powiatowa, czy autostrada, staram się trzymać w okolicach 100-110 km/h, zresztą wiele więcej auto nie poleci (przynajmniej mój egzemplarz), gdyż przy 120 km/h czuć już wyraźny opór i raczej nie chce dalej jechać. Za to jeden duży plus Mastera: świetnie się zbiera do 50-60 km/h, po mieście jest to naprawdę zadziwiająco przyjemne auto do jazdy. Trochę już się co prawda tłucze (przebieg 337 kkm), ale nadal daje radę.
9,8
Furgon FWD 2.3 dCi 125KM 92kW
Renault Master IV
Przez 40k km wymieniony na początku łącznik stabilizatora bo coś pukalo. Dalej puka ale jeszcze ponownie nie był w warsztacie. Ceny części eksploatacyjnych typu filtry dużo tansz niż w fiacie. Oleju do silnika za to wchodzi więcej i wymiana co 40 tys a nie co 48
8,6
Furgon 3.0 dCi 136KM 100kW
Renault Master III
Witam, moje auto (z obawami po wcześniejszych komentarzach,że żre jak smok) kupiłem 3 lata temu z przebiegiem 398tys km; na dzień dzisiejszy mam przebieg prawie 500 więc mogę coś napisać: na zbiorniku 90 l robię od 930 km w zimie do 1100 km latem przy normalnych załadunkach(1200-1800kg). auto bardzo żwawe; nie mam zamiaru na razie przesiadać się na nic innego; jedyny mankament to elektronika-jak w każdym Renault z tego okresu produkcji
11,1
Furgon FWD 2.3 dCi 150KM 110kW
Renault Master IV
W kosztach utrzymania porównanie do Sprinterów wypada rewelacyjnie średnie spalanie przy pełnych ładunkach i szybkości średnio 125 11.2-11.8 w Sprinterach przy niepomyślnych wiatrach do 16l.Obsługa serwisowa podstawowa koszt ok 450 PLN w Sprinterach od 1000pln
9,0
Furgon 3.0 dCi 136KM 100kW
Renault Master III
Powiem tak autem zrobiłem 50 000 km wiec spalanie znam na pamięc. Odcinek 200km codziennie 100km załadowany 100 na pusto, trasa 80% miasto 20%: -załadunek do 1000 kg minimalne średnie 7.5l predkosc 80-110km/h -załadunek do 2000 kg minimalne ok 8.5l -załadunek do 3000 kg (jechałem tak tylko kilka razy) minimalne 12.0l Auto jest bardzo rozbieżne w spalaniu może spalic przy spokojnej jezdzie 7.5l ale może też wypic 17l przy wyższym załadunku i bardzo ostrej jezdzie. Co do silnika to bardzo żwawy przyśpiesza od samego spodu co dziwne przy tych koniach jedzie lepiej od Craftera 160hp. Co do serwisu to jestem mechanikiem robię sam ale części drogie jedyna moja awaria oprócz zawieszenia i hamulców. To napinacz paska wieloklinowego koszt najtańszego to 900 zł lecz wystarczyło go rozbroic i nalac mu troszkę oleju(działa na zasadzie szklanek zaworowych). Ogólnie auto w porównaniu do Sprinterów Crafterów dużo lepsze.
10,4
Furgon FWD 2.3 dCi 125KM 92kW
Renault Master IV
Narazie jest slabo ale ponoc sie to ma zmienic. Mam glownie przejazdy autostradowe 120 - 130 km./h (licznikowe) i spalanie wychodzi okolo 11l. Raczej bez duzego wiatru bo jeszcze mi sie nie trafil. Nie ma tragedii ale na trasie 650 km. jechala za mna Zona Jumperem z ciezszym ladunkiem i on spalil 10.2 (silnik 3.0) Licze, ze zejdzie ponizej 10l. Ogolnie, to ta cala ekologia jest tylko na papierze bo w rzeczywistosci, mniejsze motory pala wiecej.
7,6
Furgon 3.0 dCi 136KM 100kW
Renault Master III
NIE WIEM JAK TO MOŻLIWE ALE W MIESZANEJ JEŻDZIE TAK WYCHODZI
7,7
Furgon 2.5 dCi 120KM 88kW
Renault Master III
Jak na tej wielkości auto (Mój jest L2 H2) spalanie uważam bardzo małe. W mieście ok 8L, w trasie na tempomacie ok 100-110km/h spalanie najczęściej 7,5-7,8L daje ponad 1200km zasięgu :)
Renault Master

AUTOCENTRUM.PL S.A.