AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Zużycie paliwa
Renault
Master
IV
IV
Raporty zużycia paliwa
Renault Master IV
Podsumowanie 75 raportów
Filtruj
Zobacz
rankingi spalania
Lata produkcji
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
2025
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
2025
Rodzaj paliwa
Każdy
olej napędowy
Filtruj
wyniki
on
Silniki Diesla
Renault Master IV
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
2.3 dCi 125KM 92kW
10,6
64,06 zł
37
2.3 dCi 150KM 110kW
11,0
66,57 zł
18
2.3 dCi 100KM 74kW
9,2
55,58 zł
4
2.3 dCi 165KM 121kW
10,9
66,27 zł
5
2.3 dCi 170KM 125kW
10,5
63,55 zł
11
pb
Silniki Benzynowe
Renault Master IV
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
2.3 dCi 165KM 121kW
-
-
0
Sprawdź najnowsze oferty Renault Master
Zobacz 97 aut
od ręki
Zużycie paliwa Renault Master IV
– wybierz wersję
Pokaż wersję z silnikiem:
Benzynowym
Benzynowym LPG
Diesla
Elektrycznym
Hybrydowym
Hybrydowym Diesla
Hybrydowym Diesla plug-in
Hybrydowym plug-in
Renault Master IV
Furgon FWD (2010 - teraz)
47 raportów
Pokaż wersje silnika
Renault Master IV
Furgon tylny napęd (2010 - teraz)
2 raporty
Pokaż wersje silnika
Renault Master IV
Pojedyncza kabina podwozie (2010 - teraz)
25 raportów
Pokaż wersje silnika
Renault Master IV
Podwójna kabina podwozie (2010 - teraz)
1 raport
Pokaż wersje silnika
Lista raportów
zużycia paliwa
(75)
Sortuj według:
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najdłuższych komentarzy
On
10,7
Renault Master IV
Furgon FWD 2.3 dCi 170KM 125kW
On
10,3
Renault Master IV
Furgon FWD 2.3 dCi 125KM 92kW
On
8,3
Renault Master IV
Furgon FWD 2.3 dCi 125KM 92kW
Auto L2H2 z małymi ładunkami i przy jeździe z przepisami powala średnio 7,6l z klimatyzacją z czego 80%to jazda w mieście na krótkich odcinkach ale bez stania w korku . Do tej pory jestem w szoku , mniej palił jak osobówka z mniejszym silnikiem
Dodane
4 lata temu
On
9,6
Renault Master IV
Pojedyncza kabina podwozie 2.3 dCi 165KM 121kW
10ep przeważnie ładunek 400-600kg, tempomat ustawiony na 98km/h
Dodane
4 lata temu
On
12,7
Renault Master IV
Furgon FWD 2.3 dCi 125KM 92kW
Master 2.3 DCI 125KM jak wiele busów ma cała masę wad konstrukcyjnych oraz plusów. Spalanie na trasie spokojną jazdą ok 9L/100km. Miasto od 12L/100km do nawet 18L/100km gdy auto poza samą jazda trochę pracuje też i w miejscu. Środek projektował jeśli nie idiota bądź sabotażysta to z pewnością ktoś kto w nim nie siedział a z całą pewnością nie "pracował" Przy wsiadaniu co jakiś czas walimy kolanem w schowek konsolety (tan co zakrywa bezpieczniki) bo tuman zrobił go wypukły. Podczas jazdy ktoś kto ma ponad 176cm wzrostu co jest prawie standardem lewym kolanem zapiera się i ociera o górny schowek drzwi (usunąłem dziada) a prawą o obudowę wybieraka biegów (jedyny na to sposób to odsunąć fotel dalej niż do komfortu jazdy miejskiej) Schowek środkowy dolny jest chyba tylko po to by 3-ci środkowy pasażer nie miał gdzie trzymać nóg i musiał siedzieć w stylu "Elżbiety Jaworowicz" dzieląc miejsce na nogi z pasażerem prawego fotela. Miejsc na kubki z napojami BRAK Ktoś powie że dla kierowcy jest jeden przy słupku pod szybą lecz jest za płytki, za blisko szyby i za blisko słupka przez co wyższe kubki się nie mieszczą, niskie szerokie puszki łatwiej wyciągnąć ręką prawą niż lewą, a niskie puszki się w tym wywracają. Drugie miejsce jest na środku konsoli tyle że jest płytkie i mniejszej średnicy puszki się w nim przewracają, a wysokiego kubka MC czy KFC nie da się postawić bo kształt konsolety na to nie pozwala (kubek jest dla niej za wysoki) i jedyne co tam stoi w miarę stabilnie to niska pękata puszka. Fotel pneumatyczny jest na długie trasy ok, ale na miasto to istna tragedia bo po nastawianiu wagi na coraz większą zamiast tylko zwiększyć się siłę amortyzacji to sprężyna ciśnie cały fotel do góry w wyniku czego przy nastawie powiedzmy 100kg wręcz nie ma możliwości aby usiąść za kierownicą bo fotel jest już pod nią samą i trzeba się na siłę wciskać pomiędzy fotel a kierownicę - coś jak zdobywanie Mont Blanc PAKA: Ściany ma zwężające się ku górze i bez rynienek nad drzwiami suwanymi w wyniku czego podczas deszczu czy topniejącego śniegu czy lodu przy otwartych drzwiach wszystko co nad drzwiami kapie na pakę w wyniku czego podłoga "pływa". Mam wersje z dwoma drzwiami suwanymi po obydwu stronach - tu to dopiero jest JAZDA. Wożę wtedy kartony by podkładać na dół oraz zakrywać od góry towar Drzwi suwane: pierwsze trzaśnięcie po załaduku kosztowało mnie prawie 1800zł bo jakiś DEBIL przykręcił do nich jakiegoś CYBUCHA który po zamknięciu drzwi wchodzi na komorę załadunkową w wyniku czego zgniótł paczkę i pobił jej zawartość - odkręcony i wywalony Tylne drzwi: pierwsze trzaśnięcie po załadunku kosztowało mnie prawie 3600zł bo jakiś DEBIL zaprojektował stalowy ogranicznik drzwi zamiast chowany w drzwi (jak np. Trafic) to wsuwający się do komory załadunkowej w wyniku czego tak jak ten cybuch z bocznych potłukł mi towar - wykonałem zabudowy tego badziewia aby ogranicznik nie miał styczności z załadowanym towarem I można by tak jeszcze powymieniać. Wiem że każde auto ma jakieś coś ale to jest typowym przykładem na brak kontaktu projektantów z późniejszymi użytkownikami i wykonanie auta na zasadzie JA WIEM LEPIEJ. Generalnie NIENAWIDZĘ TEGO SAMOCHODU - ale jest w dość mało spotykanej konfiguracji i wpierniczyłem w nie tyle kasy że codziennie zaciskam zęby i nim jadę Dla porównania: ten master 2.3 CDI a poprzedni 2.5: ten sam kierowca, ta sama trasa/miasto, ten sam towar... 2.3 = średnio 13-16L/100km, a starszy 2.5 = 10-11L/100km i starszy 2.5 silniejszy na niskich obrotach
Dodane
4 lata temu
On
12,1
Renault Master IV
Pojedyncza kabina podwozie 2.3 dCi 165KM 121kW
Twierdzenie że z tym silnikiem pali poniżej 11, to brednie, oszczędna jazda, 70-80km/h, długa trasa, 1200km, średnia, 11,7
Dodane
4 lata temu
Dziennik kosztów dla
Renault Master IV
Średni koszt
przejechania 100 km
55,00 zł
on
11,2
l/100km
Zobacz
dzienniki
On
14,7
Renault Master IV
Pojedyncza kabina podwozie 2.3 dCi 125KM 92kW
Mam go od niedawna na razie spalanie masakra autostrada wiatr deszcz 110km/h spalanie 13.6l... dodam że jest to wersja l2h2 z dpf a najlepsze że w dowodzie mają wbite 2t a ważą 2460kg na pusto... brak mocy w porównaniu do ducato 2,3 120 spapanie tragedia ale dam mu szansę podniosę mu moc i zobaczymy co będzie
Dodane
5 lat temu
On
10,9
Renault Master IV
Furgon FWD 2.3 dCi 170KM 125kW
On
12,7
Renault Master IV
Pojedyncza kabina podwozie 2.3 dCi 165KM 121kW
Zabudowa spojtrak 10ep 2.45 szerokość auta spalanie jak powyżej przy prędkościach 98km/h
Dodane
5 lat temu
On
12,8
Renault Master IV
Pojedyncza kabina podwozie 2.3 dCi 170KM 125kW
Samochód jeździ tylko jedna trasę Pl -CH. Spalanie 12.5 Wersja 170 km na 6 biegu nie radzi sobie pod górki . Niedawno zrobiłem chiptuning i jest o niebo lepiej. Spalanie na tej samej trasie z tym samym ładunkiem 10.5 l Na górki wspina się bez problemu na 6 biegu.
Dodane
5 lat temu
Poprzednia
1
2
3
4
5
6
7
8
Następna
Renault Master IV
3,9 (44 oceny)
Sprawdź oferty Renault Master
Wybierz nadwozie
Furgon FWD
Furgon tylny napęd
Podwójna kabina podwozie
Pojedyncza kabina podwozie
Dodaj własny
raport
Rankingi danych technicznych
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Renault Master w pigułce
Renault Master
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Renault Master
Dane techniczne
Renault Master IV
Raporty zużycia paliwa
Renault Master IV
Opinie
Renault Master IV
Usterki
Renault Master IV
Publikacje
Renault Master
Newsy
Renault Master
Galerie
Renault Master
Nasze pomiary
Renault Master
Filmy
Renault Master
Ogłoszenia
Renault Master
Ceny aut używanych
Renault Master
Dziennik kosztów
Renault Master IV
Opinie o instalacjach LPG
Renault Master IV
Testy zderzeniowe
Renault
Aktualnie przeglądasz
Renault Master IV
Dane techniczne
44 opinie
użytkowników
6 ogłoszeń
używanych
15 zgłoszonych
usterek
1 publikacja
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Przejrzyj aktualne oferty
dla Renault Master
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy