Szukaj

Raporty zużycia paliwa Renault Megane II Hatchback

on - zużycie paliwa dla silnika 1.9 dCi 130KM 96kW (w l/100km)
Średnie zużycie
5,6
Deklaracja producenta
5,6
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
5,3
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
5.5
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
6.3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
5.0

Lista raportów zużycia paliwa (9)

5,7
Renault Megane II
Hatchback 1.9 dCi 130KM 96kW
Staram się jeździć z głową, czyli ruszać płynnie bez zbędnego ociągania się, lecz jeśli widzę przed sobą czerwone światło lub inny powód do zatrzymania to po prostu pozwalam samochodowi zwolnić i dotoczyć się. Wszystko trzeba robić z głową i jeśli myśli się podczas jazdy a ine tylko gaz/hamulec to można zejść w cyklu mieszanym do 5,5l/100km
6,1
Renault Megane II
Hatchback 1.9 dCi 130KM 96kW
5,9
Renault Megane II
Hatchback 1.9 dCi 130KM 96kW
Tak
5,2
Renault Megane II
Hatchback 1.9 dCi 130KM 96kW
jazda na 6 biegu 100km/h spalanie między 4.7-5.3 zależności od terenu ,autostrada 140kmh = średnio 5.9-6.2l
5,4
Renault Megane II
Hatchback 1.9 dCi 130KM 96kW
Są takie jakie są. Sporo elektornik, głupi czujnik potrafi kosztować 500zł ale części jest sporo.
5,0
Renault Megane II
Hatchback 1.9 dCi 130KM 96kW
Nie mam co narzekać na spalanie tankuje do pełna i robię 1000 km.
4,7
Renault Megane II
Hatchback 1.9 dCi 130KM 96kW
Megane II 1,9 130KM 2006 rok mam prawie od nowości. Nauczony używania ecoDriving´u. Na mieście (Łódź) spalanie do max 6 litrów. Jako, że głównie jeżdzę miasto-trasa to średnie spalanie mam na poziomie 4,5-5,6. Od razu powiem, że jeżdżę agresywnie ale jednocześnie bez niepotrzebnego rwania. Na trasie i w mieście staram się trzymać prędkość +10. Rozpędzać się i utrzymywać prędkość a kosztami porównać można do aut klasy A. Autko stworzone do ecoDrivingu
6,2
Renault Megane II
Hatchback 1.9 dCi 130KM 96kW
6,3
Renault Megane II
Hatchback 1.9 dCi 130KM 96kW
Na początku powiem, że auto zrobione na 170KM. Silnik dCi pracuje cicho, a na wysokich obrotach przyjemnie warczy. Na trasie sprawdzałem się z Audi A6 3.0TDi i BMW 530d - nie mogą odejść. Mina kierowcy A6 bezcenna. Trochę gorzej ze startu od świateł. Z innym 530d nie tak bardzo ale jednak zostaję z tylu. W aktualnych warunkach zimowych świetnie sprawdza się kontrola trakcji. Nie zarzuci tyłu auta na zakręcie. Podczas ruszania dawkuje moc na koła i nawet na śniegu z gazem w podłodze nie buksują bez potrzeby. W niektórych miejscach (podjazdy), gdzie sporo aut gubi przyczepność, Meganką można spokojnie podjechać (i WYJECHAĆ). Jeśli już się tak rozpisałem to warto dodać, że w tym aucie należy dbać o turbinę. Nie przekraczam 2tys. obr. na zimnym silniku. Po rozgrzaniu można już cieszyć się mocą. Po jeździe zawsze odczekuję przed zgaszeniem aby turbina ostygła. Teraz coś o spalaniu. Mój styl jazdy ostry, dlatego max średnie spalanie 7,3 l/100km (cykl mieszany, dane z niecałych 1000km. Wydaje mi się, że w tych 1000KM jest raczej przewaga miasta. Zanim przyszła zima na komputerze było 7 l/100km). Jeśli nie szalejesz to można zejść poniżej 7 l/100km w cyklu mieszanym. W mieście największe spalanie jakie zaobserwowałem to ok. 8 l/100km (przy ciężkiej nodze, reset danych na stacji po pełnym tankowaniu, dane z kilku kilometrów) Na trasie jeśli włączysz 6-ty bieg i tempomat na 100km/h to spalanie w okolicach 5 l/100km. Przy mocnych nerwach można zejść poniżej 5l/100km jednak auto zachęca do szybszej jazdy. Auto samo w sobie niezłe. Jako rodzinne w wersji hatchback nie polecam bo jest mało miejsca na nogi z tyłu. Dla mnie to nie wada bo zabieram najwyżej 1 pasażera. Jest w tym aucie kilka fajnych rozwiązań, które są proste a cieszą. Np. wlew paliwa, nie ma korka tylko otwierasz klapkę, wkładasz pistolet, tankujesz, wyciągasz pistolet, zamykasz klapkę, płacisz, odjeżdżasz. Jeśli decydujesz się na Megane to polecam dorzucić felgi 17". Auto wtedy dobrze wygląda i nie jest ani za miękkie, ani za twarde. Takie w sam raz! Jeśli masz pytania co do tego auta, to pisz na maila: alibott@gmail.com Pozdrawiam
Renault Megane II Hatchback