Szukaj

Raporty zużycia paliwa Renault Megane III Hatchback Facelifting

on - zużycie paliwa dla silnika 1.5 dCi 110KM 81kW (w l/100km)
Średnie zużycie
6,2
Deklaracja producenta
4,3
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
5,7
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
6.0
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
7.5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
5.0

Lista raportów zużycia paliwa (3)

6,7
Renault Megane III
Hatchback Facelifting 1.5 dCi 110KM 81kW
6,0
Renault Megane III
Hatchback Facelifting 1.5 dCi 110KM 81kW
Spalanie tego auta bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło. Jeżdżę głównie po mieście (przy 100% jazdy w mieście spalanie oscyluje w okolicach 7.1 l/100 km). Wystarczy nauczyć się z nim należycie obchodzić. Gdy zaczynałem w listopadzie 2015 nim jeździć (przebieg z jakim go kupiłem to 32000), po mieście wychodziło ~7.9. Zmiana techniki jazdy wpłynęła na spadek do ~7.0. W trasie przy unikaniu autostrad (Poznań - Kołobrzeg - Poznań) 4.4 l/100 km. Przy trasie Poznań - Gorzów Wlkp-Niechorze - Gorzów- Poznań -> 5.8 l, z tym że znaczna część trasy to S3 albo A6. Staram się jeździć w trasie na tempomacie, zmieniając co 10 minut prędkość +/- 6 km żeby turbina miała smarowanie. Póki co jedyne koszty eksploatacyjne to wymiana oleju ze wszystkimi filtrami (580 zł). Na pewno czeka mnie czyszczenie i napełnienie klimy. Reasumując - polec zarówno silnik, jak i same auto.
5,8
Renault Megane III
Hatchback Facelifting 1.5 dCi 110KM 81kW
Spalanie tego auta bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło. Jeżdżę głównie po mieście (przy 100% jazdy w mieście spalanie oscyluje w okolicach 7.1 l/100 km). Wystarczy nauczyć się z nim należycie obchodzić. Gdy zaczynałem w listopadzie 2015 nim jeździć (przebieg z jakim go kupiłem to 32000), po mieście wychodziło ~7.9. Zmiana techniki jazdy wpłynęła na spadek do ~7.0. W trasie przy unikaniu autostrad (Poznań - Kołobrzeg - Poznań) 4.4 l/100 km. Przy trasie Poznań - Gorzów Wlkp-Niechorze - Gorzów- Poznań -> 5.8 l, z tym że znaczna część trasy to S3 albo A6. Staram się jeździć w trasie na tempomacie, zmieniając co 10 minut prędkość +/- 6 km żeby turbina miała smarowanie. Póki co jedyne koszty eksploatacyjne to wymiana oleju ze wszystkimi filtrami (580 zł). Na pewno czeka mnie czyszczenie i napełnienie klimy. Reasumując - polec zarówno silnik, jak i same auto.
Renault Megane III Hatchback Facelifting