Szukaj

Zużycie paliwa Renault Twingo – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze raporty Renault Twingo

5,5
Renault Twingo III
Hatchback SCe 70KM 51kW
Wersja bez start-stop. Średnie spalanie trasa 60%, miasto 40% to około 5,5l/100km przy oszczędnej jeździe bez klimatyzacji. Po włączeniu klimatyzacji podczas tego samego rodzaju jazdy spalanie wzrasta do 5,8/100km, ale wyraźnie czuć spadek mocy i auto zamula. Jazda w samym mieście bez patrzenia na spalanie chwilowe może dojść do 6l/100km, z klimą może więcej. Osobiście nie przekroczyłem więcej niż 6l/100km, ale też nie udało mi się zejść poniżej 5 litrów. Najlepszy wynik to 5,1l/100 ale przy bardzo ekonomicznej jeździe. Samochodzik jest mały, zgrabny i stylowy, ale też dość wysoki, więc wyższe osoby nie mają problemu z podróżowaniem. Niskie koszty eksploatacji, bezproblemowy dostęp do części (jeśli coś nie jest dostępne dla Renault, wystarczy szukać dla Smarta - ten sam silnik i osprzęt). Jedyne na co można narzekać to bardzo wolne ogrzewanie zimą - zanim zrobi się ciepło, trochę mija.
5,8
Renault Twingo I
Hatchback 1.2 60KM 44kW
Jazda 50/50 miasto/trasa + korki 5,7l/100km po przejechaniu około 35 tys. km. Spalanie wzrasta zimą (automatyczne ssanie, dłuższe nagrzewanie się silnika) - w moim przypadku osiągnęło 6,8 l/100km. Przy włączonej klimie, latem niewielki wzrost spalania - o około 0,2-0,3L. Najmniejsze spalanie - 4,8l/100km uzyskane w trasie przy prędkościach do 70 km/h bez włączonej klimy, z dwoma osobami, bez bagażu. Staram się jeździć ekonomicznie, nie ścigać się po ruszeniu ze świateł, hamować silnikiem. Auto typowo miejskie. Na trasie do prędkości 75-80 km/h jedzie się w miarę komfortowo. Od około 90 km/h przeszkadza hałas od wysokich obrotów silnika. Wygodne na trasy do 100-150 km dystansu. Potem cierpnie mi noga na gazie (185 cm wzrostu). W mieście to małe, zwinne i oszczędne autko. Bardzo pakowne. Przy każdym tankowaniu kontroluję ciśnienie w oponach: (155/65R14) przód 2,2 bar; tył 2,1 bar.
5,7
Renault Twingo II
Hatchback 3d 1.5 dCi 65KM 48kW
Silnik 1.5 DCi słynący z oszczędności, profesjonalny tuning zwiększający moc do 82 KM i 190 Nm, regularne spalanie w cyklu miejskim latem 4,7-4,9 l, zimą 5,2-5,5 l na 100 km, samochód z uwagi na bardzo krótką skrzynię biegów nie nadaje się na szybsze trasy gdyż spalanie rośnie dramatycznie. Trasa Wrocław Katowice A4 prędkości w przedziale 140-170 km/h spalanie 7,4 l . Samochód oszczędny do prędkości max 100-110 km/h później spalanie rośnie bardzo gwałtownie. Po programie (sofcie) samochód mimo większej mocy i dynamiki spala mniej.
6,0
Renault Twingo II
Hatchback 3d 1.2 16v 75KM 55kW
automatyczna skrzynia, spalanie niskie aczkolwiek w miescie warto uprawiać eco driving- wtedy spalanie nie podchodzi pod 8l. Troche ociężały i nieraz długo się zbiera,ale czego wymagać od 75 koni.. do samochodu weszła kanapa z ikei,regał i stół i jeszcze dwie osoby jechały z zamkniętą klapą bagażnika - mimo niewielkich rozmiarów samochód jest zaskakująco pojemny. z minusów - ma troche duży promień skrętu jak na swoje rozmiary.
5,5
Renault Twingo I
Hatchback 1.2 60KM 44kW
Przebieg 150 000 drugi właściciel w kraju. Samochód w zakorkowanym Wrocławiu pali 6,6. Podwozie wysokie więc krawężniki nie straszne. Zadziwiająco mały promień skrętu- zwrotny.Wnętrze jak na małe auto bardzo pojemne, ciekawie składane kanapy tył.
5,0
Renault Twingo II
Hatchback 3d 1.2 16v 75KM 55kW
Auto sprowadzone z Austrii, jestem drugim właścicielem, jeżdżę ekonomiczne, w mieście pali około 4,5 do 6, na trasie jazda przy 90km pali 4,5 a przy większej prędkości np 130km spala średnio 5,5. Auto jest idealne na miasto, łatwo się parkuje.
6,2
Renault Twingo II
Hatchback 3d 1.2 16v 75KM 55kW
Niskie spalanie, w mieście przy normalnej jeździe poniżej 6 litrów bez specjalnego ecodrivingu, natomiast latem na trasie przy spokojnej jeździe idzie się zakręcić w okolicy nawet 5 litrów. Autostrada i jazda 130-140 km/h to jednak dla tego silnika już dużo stąd też spalanie pod 8l.
6,0
Renault Twingo I
Hatchback 1.2 i 16V 75KM 55kW
Odkładam żeby zawsze mieć na wymiany "nie po taniości". A i tak nie jest źle, części jakoś szalenie nie kosztują, tarcze hamulcowe typowe dla dużej gamy renault/dacia więc w rozsądnej cenie. Markowe amortyzatory z wymianą sześć stówek - patrząc na ceny na alledrogo to świetnie.
7,6
Renault Twingo II
Hatchback 3d 1.2 16v 75KM 55kW
Nie ma tragedii aczkolwiek to zależy od zasobności porfela właściciela - po zamontowaniu instalacji gazowej koszty utrzymania w normie. Aczkolwiek nie należę do grona osób które tylko leją i jeżdżą. Spalanie na benzynie trochę duże jak na pojemność silnika, ale wciąż do przeżycia.
5,8
Renault Twingo II
Hatchback 3d 1.2 16v 75KM 55kW
Bardzo niskie, wynoszą praktycznie tylko tyle co koszty paliwa, przeglądów i ubezpieczenia, bo w aucie nic się nie psuje. Pali bardzo mało miasto 6,5l/100km przy dość dynamicznej jeździe, trasa 5l/100km
Renault Twingo