Szukaj

Raporty zużycia paliwa Rover 200 II Hatchback

Podsumowanie 55 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Rover 200 II Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,8
51,95 zł
5
6,7
44,29 zł
2
8,1
53,63 zł
23
8,3
55,05 zł
3
8,1
53,61 zł
4
9,3
61,94 zł
1
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Rover 200 II Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,4
26,37 zł
4
9,3
26,08 zł
5
Silniki Diesla Rover 200 II Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,7
38,26 zł
8

Lista raportów zużycia paliwa (55)

9,2
Rover 200 II
Hatchback 1.4 GSi/Si 103KM 76kW
Spalanie było przyzwoite (choć z biegiem lat zwiększyło się do poziomu opisanego poniżej), koszty części porównywalne do innych marek (choć jakieś rzadkie elementy niestety trudniej dostępne i odpowiednio droższe - na szczęście auto praktycznie bezawaryjne, więc wydatki były małe). Ten kanciak to bliźniaczy model z hondą concerto - różnią się tylko znaczkiem, więc nadal można dostać sporo zamienników.
7,0
Rover 200 II
Hatchback 1.4 GSi/Si 103KM 76kW
7,7
Rover 200 II
Hatchback 1.4 GSi/Si 103KM 76kW
7,6
Rover 200 II
Hatchback 1.4 GSi/Si 103KM 76kW
9,3
Rover 200 II
Hatchback 1.4 GSi/Si 103KM 76kW
jak na Silnik 1.4 to pali masakrycznie może i troche jezdzę cieżką nogą ale jak na silnik 1.4 to ciągnie strasznie.
7,1
Rover 200 II
Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
Dziennik kosztów dla Rover 200 II Hatchback
Średni koszt przejechania 100 km
40,00 zł
7,9
l/100km
Zobacz dzienniki
8,6
Rover 200 II
Hatchback 1.4 GSi/Si 103KM 76kW
10,7
Rover 200 II
Hatchback 1.6 GSi 112KM 82kW
Spalanie w okolicach 10 l LPG,wszelkie naprawy robię sobie sam więc nie jest zle.
8,5
Rover 200 II
Hatchback 1.6 GSi 112KM 82kW
Spalanie nie jest małe niestety. W mieście jeżdżąc normalnie (nie jak emeryt i nie jak psychol chcący zarżnąć swoje auto) pali około 8,5 do 9litów benzyny. A po trasie myślę że poniżej 7 da radę zejść. Maksymalnie to jakieś 13-14litrów ale to jeżdżąc konkretnie :) A części może i są trochę droższe, ale nie trzeba ich tak często wymieniać jak w vw golf itp. A ceny nie są aż tak wygórowane. Pasek rozrządu między 35 a 60zł, rolka napinająca ok 40zł, kompletnie sprzęgło różnie ale średnio wychodzi 200zł. Kompletny wydech który lubi niestety rdzewieć 130zł. Tragedii nie ma.
7,8
Rover 200 II
Hatchback 1.4 GSi/Si 103KM 76kW
Zużycie paliwa było bardzo dobre, potem z biegiem lat zrobiło się przeciętne. Ceny części akceptowalne - myślę, że maksymalnie około 15-20% droższe od cen aut współczesnych. Prosta konstrukcja (może poza silnikiem) nie powinna przy naprawach sprawić problemów mechanikom (mnie nie sprawiała, ale ja nie jestem mechanikiem :)).
Rover 200 II Hatchback