AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Zużycie paliwa
Rover
45
45
Raporty zużycia paliwa
Rover 45
Podsumowanie 139 raportów
Filtruj
Zobacz
rankingi spalania
Lata produkcji
1999
2000
2001
2002
2003
2004
2005
1999
2000
2001
2002
2003
2004
2005
Rodzaj paliwa
Każdy
benzyna
olej napędowy
LPG
Filtruj
wyniki
pb
Silniki Benzynowe
Rover 45
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
1.4 i 16V 103KM 76kW
7,3
42,29 zł
9
1.6 i 16V 109KM 80kW
7,4
42,81 zł
28
1.8 i 16V 117KM 86kW
8,0
46,39 zł
25
2.0 i V6 24V 150KM 110kW
8,6
49,90 zł
1
lpg
Silniki Benzynowe
Rover 45
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
1.4 i 16V 103KM 76kW
9,2
23,63 zł
3
1.6 i 16V 109KM 80kW
9,7
24,82 zł
1
1.8 i 16V 117KM 86kW
8,8
22,41 zł
7
2.0 i V6 24V 150KM 110kW
13,0
33,27 zł
1
on
Silniki Diesla
Rover 45
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
2.0 TD 101KM 74kW
5,8
35,80 zł
58
2.0 TD 113KM 83kW
6,1
37,47 zł
6
Sprawdź najnowsze oferty
Zobacz więcej
ofert
Zużycie paliwa Rover 45
– wybierz wersję
Pokaż wersję z silnikiem:
Benzynowym
Benzynowym LPG
Diesla
Elektrycznym
Hybrydowym
Hybrydowym Diesla
Hybrydowym Diesla plug-in
Hybrydowym plug-in
Rover 45
Sedan (1999 - 2005)
79 raportów
Pokaż wersje silnika
Rover 45
Hatchback (1999 - 2005)
60 raportów
Pokaż wersje silnika
Lista raportów
zużycia paliwa
(139)
Sortuj według:
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najdłuższych komentarzy
Pb
6,8
Rover 45
Hatchback 1.6 i 16V 109KM 80kW
Adekwatny do ceny uta
Dodane
8 lat temu
On
6,3
Rover 45
Hatchback 2.0 TD 101KM 74kW
Pb
7,5
Rover 45
Hatchback 1.8 i 16V 117KM 86kW
Jest dobrze, samochód jest w miarę oszczędny. Jak na pojemność 1.8 i tą moc naprawdę spalanie jest super. Części są wbrew opiniom łatwo dostępne i stosunkowo tanie.
Dodane
9 lat temu
Pb
8,0
Rover 45
Hatchback 1.8 i 16V 117KM 86kW
W mieście i przy ostrej jeździe 10l. Normalnie, nie przekraczając zbyt często 3 tys. RPM jest 7 litrów. Na trasie można zejść poniżej 7l. Ogólnie jak na 1.8 i moc którą oferuje to rewelacja. Jestem bardzo zadowolony.
Dodane
9 lat temu
LPG
7,8
Rover 45
Sedan 1.8 i 16V 117KM 86kW
Ciężko uwierzyć znajomym ale przy mojej ciężkiej nodze i jeździe dynamicznej na wysokich obrotach regularnie spala mi 10 litrów gazu na 100 kilometrów.Silnik jak dotąd bezawaryjny,oleju nie bierze.Bardzo wygodne fotele.Zadbany egzemplarz prezentuje się jak zgrabna limuzyna.Łatwo się zakochać w tym aucie :) Jedynymi wadami są: -bieg wsteczny (cięzko wchodzi) -1,2,3 bieg nawiewu (chyba każdemu się spaliły) ale już 4 i 5 jest na chodzie, a więc tragedii nie ma :) -wyciszenie :( niestety dźwięk silnika jest dość mocno słyszalny Ogólnie mówiąc za tą cenę warto się pokusić , ponieważ samochód jest jej wart :)
Dodane
9 lat temu
On
5,7
Rover 45
Sedan 2.0 TD 101KM 74kW
Jest dobrze.
Dodane
9 lat temu
LPG
8,8
Rover 45
Hatchback 1.8 i 16V 117KM 86kW
W chwili obecnej przy masie części używanych po niskich cenach oraz nowych po cenach części samochodów wychodzących z obiegu jest super. Jedynie świece platynowe polecane do auta to jakaś porażka (mam instalację gazową wiec może jak ktoś jeździ na samym paliwie się ni zgodzi). Świece platynowe 40 zł sztuka, przejechałem 5000 km do wyrzucenia jeździć się nie dało, podróbki denso K16TT , idealna inaczej od razu mi samochód chodzi, przejechałem 50 000 chodzi dalej chociaż już trochę zorane i już powinienem zmienić (koszt tych świec od 8 zło do 12 zł za sztukę )
Dodane
9 lat temu
On
6,3
Rover 45
Sedan 2.0 TD 101KM 74kW
Auto idealne na trasy, ale w mieście też daje radę. Mój styl jazdy: (czekam - smaruję, nie pałuję jak zimny. Nie przekraczam granic nawet jak rozgrzany, a chłodzę po trasie z rosądkiem w każdym bądź razie) - wszystko opisane na końcu z tych bardzo istotnych lecz podstawowych procedur. Jak jadę to w miarę dynamicznie: do 2100obr/min i zmiana biegu - przy zimnym/do 2500obr/min jak ciepły. Gdy trzymam się stałej prędkości np. ~60km/hto 1900-2000 obr/min jakbyście zwrócili uwagę na dane samochodu to maksymalny moment obrotowy uzyskujemy przy 2000obr/min. Uważam, że podczas dłuższego rozpędzania auto spali więcej niż wyższego chwilowego spalania przez krótszą chwile, a w tym wszystkim pomaga nam turbina. Spalanie: na trasie odcinek 35 km i z powrotem po kilku godzinnym przestoju - 5,2L/100km w mieście wypada troszeczkę gorzej i to jest zależne od warunków czy zima i mrozy czy lato i upały rzecz jasna ;) Tak więc: zima: miasto krótkie odcinki gdzie silnik się prawie nie nagrzewa to wynosiło mnie 8L/100km, a zdarzyło się nawet 9L/100km. Warto zaznaczyć, że 3,5 km trasy i tak codziennie w te i zpowrotem. W trasie pali normalnie dalej te 5,2L/100km no do 5,5L/100km, ale zachowując prędkość na poziomie kreseczki 120km/h. Ogólnie rzecz ujmując diesel po odpaleniu na mrozach czyli w zimie zużywa dużo, dużo więcej ropy. Dopiero po kilku kilometrach spalanie spada i normuje się, akurat wtedy byłem na miejscu, a nawet nie - wybacz Roverku. Lato: miasto wypija mi na 100km tak 6-7L jeżeli mówimy tu tulko o samym mieście i nie pełnym nagrzaniu się silnika bo jak ciepły to nie weźmie więcej niż 6 literków czyli tyle, a nawet mniej co niektórzy łykają przez upalny weekend browarków ;) na trasie dalej zostajemy 120km/h (~2700obr/min) i 5,2L/100km. Osobiście uważam, że jakby jechać w okolicy 2200obr/min (nie wiem jaka prędkość wychodzi) to wtedy zmieściłby się w 5L. Ja to jeszcze sprawdzę i dam znać. Szukajcie po nicku za parę miesięcy bo ropa po brzegi w baku tak szybko się nie kończy jak LPG czy PB! Jeszcze jedna uwaga. Pamiętajcie, że nasze silniki diesla z turbosprężarkami nie lubią "pałowania" kiedy zimne. Przyjmuję też zasadę, że nie należy odpalać i jechać lecz chwilę zaczekać ~15-40s, aż olej się porozprowadza po silniku i TURBINIE. Kiedy już wskazówka temperatury prawie poziomo i jest rozgrzany to można przyciskać mocniej w mieście i na trasie, a także spod świateł, pamiętając o tym, że zawsze rozsądnie. Nikt poza nami nie zna tak dobrze (pod wieloma względami) naszej wspaniałej maszyny! Po gorącej trasie nawet takiej spokojnej jak moja 120km/h po zatrzymaniu NIE GAŚCIE silnika odrazu, lecz zaczekajcie te ~50-80s, aż olej ostudzi i dosmaruje używaną zapewne przez dłuższy czas i na wyższych obrotach turbinę, która jest nam cenna i daje przewagę!
Dodane
9 lat temu
Pb
8,3
Rover 45
Sedan 1.6 i 16V 109KM 80kW
LPG
13,0
Rover 45
Sedan 2.0 i V6 24V 150KM 110kW
Poprzednia
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
...
14
Następna
Rover 45
4,1 (129 ocen)
Wybierz nadwozie
Hatchback
Sedan
Dodaj własny
raport
Rankingi danych technicznych
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Rover 45 w pigułce
Rover 45
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Rover 45
Dane techniczne
Rover 45
Raporty zużycia paliwa
Rover 45
Opinie
Rover 45
Usterki
Rover 45
Publikacje
Rover 45
Newsy
Rover 45
Galerie
Rover 45
Nasze pomiary
Rover 45
Filmy
Rover 45
Ogłoszenia
Rover 45
Ceny aut używanych
Rover 45
Dziennik kosztów
Rover 45
Opinie o instalacjach LPG
Rover 45
Testy zderzeniowe
Rover
Aktualnie przeglądasz
Rover 45
Dane techniczne
129 opinii
użytkowników
11 zgłoszonych
usterek
Ogólna prezentacja
modelu
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy