Nasza strona www używa technologii Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza Twoją zgodę na ich używanie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Zużycie paliwa Saab 9-5– wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze raporty Saab 9-5

13,3
Sedan 2.3 t 185KM 136kW
Saab 9-5 I
Saab przy oryginalnym programie zawsze będzie palił duzo. Nie ma co liczyć że samochód który waży 1.5t będzie palił 8l.
10,5
Sedan 2.0 T 150KM 110kW
Saab 9-5 I
Idealne auto na długie trasy. W mieście spalanie spore, nawet przy dosyć lekkiej nodze.
9,7
Sedan 2.3 T 16V Aero 250KM 184kW
Saab 9-5 I
Jak na turbo benzyne o pojemności 2.3 i mocy 250 Km Pali praktycznie podobnie jak większość silników wolnossących 1.8-2.0. Jazda zgodnie z innymi kierowcami oraz przepisami drogowymi to praktycznie muskanie gazu, natomiast gdzy potrzebujemy wyprzedzić to wystarczającą moc mamy już przy 2000 obr/min. A co do spalania przy szybszej jeździe no to cóż, swoje wypić musi.
10,1
Kombi 2.3 T 230KM 169kW
Saab 9-5 I
Realne spalanie na trasie (przy normalnym korzystaniu z mocy ) to ok. 9,5 litra. Jako że to turbobenzyna to górnej granicy chyba nie ma czasami to i 20 litrów. W mieście jest bardzo źle 14 litrów to minimum
9,7
Kombi 2.3 T 230KM 169kW
Saab 9-5 I
Wysokie spalanie, drogie części i serwis. Krótko mówiąc jeśli kupujesz saaba i myślisz że koszty utrzymania będą na takim samym poziomie co w jakimś fiacie to nie jest to auto dla cb. Wymiana oleju co 10 tysięcy km, koszt wymiany rozrządu 2k pln. Także tego..
11,7
Sedan 2.3 i T 170KM 125kW
Saab 9-5 I
W długiej trasie łódź - roztocze komputer pokazywał spalanie 8.5l przy jeździe ok 110kmh (skoki 70-160). w gazie dało to około 10.5l. trasa łódź-węgrów to około 11.5l autostradą średnio 130kmh.
13,3
Sedan 2.3 i T 170KM 125kW
Saab 9-5 I
W mieście standardowo 13,5 (korki raz są raz nie ale mniej nie bierze). W trasie w zależności jak się wciśnie, 120-130 daje nam 11/100, do 150 12-12,5, ok 180 to już bierze do 15.
12,0
Kombi 2.0 t 150KM 110kW
Saab 9-5 II
Daje przeciętnie bo żeby nie LPG które ratuje tu sytuacje, to nie byłoby tak kolorowo w kwestii wydatków na paliwo. Ze względu na chip mam wbite zalecane >98oktan, ale że lpg ma ponad 100... Miasto 12,5-15 LPG i to bez szaleństw. Autostrada grzeczna 120kmh - 11,5. Przepisowa - 13 LPG. Jakieś przyspieszanie ostrzejsze, pośpiech to i 18 litrów LPG... Natomiast z moich ostatnich 4000km to 11,7 l LPG. Naprawy. To już wiecie. Raczej nie auto na wieś gdzie nikt nie podejmie się naprawy, obsługi, aczkolwiek można się zdziwić ile jest niepozornych miejsc z fanami marki itp. Dobrze poznać kogoś kto się zna, się nie boi i nie będzie was odsyłał, i raczej z nim działać. Przez 57000 wymieniłem silnik ;-), koło zamachowe wału (taka zębatka jak od roweru, za 60 pln używka, a robocizna za 400! - zwalenie skrzyni), spadł oryginalny pasek osprzętowy - 160pln część z robocizną. Nie liczę zaliczonego psa (obudowa filtra, filtr powietrza) i focusa który na radzymińskiej w Wawie nie spojrzał w lusterko przed wyprzedzaniem (jego OC)
11,3
Kombi 2.3 t 185KM 136kW
Saab 9-5 I
To Saab więc nie jest tanio jak w Fabi ale nie ma tragedii. Raz na 200 tyś km rozrząd czy kaseta zapłonowa a poza tym to dobre oleje i częste wymiany. Części dostępne bez problemu.
11,9
Kombi 2.0 T 150KM 110kW
Saab 9-5 I
Samochód ma podniesioną moc do około 200km, części w mojej ocenie tanie. Jak bym nie jeździł pali mi około 12 litrów LPG. Duże możliwości taniego podnoszenia mocy. Najfajniejszy samochód jaki miałem.
Saab 9-5