Szukaj

Zużycie paliwa Saab – wybierz model

Pokaż modele z silnikiem:

Najnowsze raporty Saab

12,3
Kombi 2.3 t 185KM 136kW
Saab 9-5 I
Nie rozumiem komentarzy, że pali jak smok. Ma 2,3l + turbina, to nie pali jak Yaris 1,0 bez turbiny. 15 palił przed remontem silnika przy dość dynamicznej jeździe. Teraz pokazuje w trasie nawet 9,5, ale to na gazie, to trzeba dodać ten litr. Robię nim jakieś 1000-1500 miesięcznie, raz na 4-5miesiecy dolewam pod korek benzyny, bak gazu starcza na 360km. Auto bardzo dynamiczne, wygodne, bezpieczne. Można takie kupić teraz w granicach 5-7 tys, złotych z przebiegiem koło 300-350k, remont silnika (po gazie czyli głowica, pierścienie, odma, panewki, kilka jeszcze drobiazgów) zamyka się w 5 tys. Wymiana oleju co 10.000 km to nie jest jakiś wydatek, jak się pali 25-30zł na 100km co jest wynikiem całkiem przyjemnym. Za 12tys (auto + remont) dostaje się naprawdę fajna fure, wszystko elektryczne, fotele, podgrzewanie, dużo mocy, wygoda. Cześci są tanie, porównywalne z kazdym innym oplem, renaultem czy innym autem klasy średniej z szybami na korbki.
7,7
SportKombi 1.8 122KM 90kW
Saab 9-3 II
nie wiem coza kierowca pisze ze 12 w wawa to minimum przyjechalem do pl na swieta na 2 tygodnie ipo wawa duzo jezdzilem i8.5 i nic wiecej nie pokazal komputer
9,3
Sedan 2.0 Turbo 220KM 162kW
Saab 9-5 III
Po wymianie zaworków zmiennych faz rozrządu auto pali i zachowuje się w końcu normalnie. Przy bardzo delikatnej jeździe przez miasto z prędkością 50-60 i delikatnym ruszaniu spalanie jest bardzo na niskim poziomie.
8,8
SportSedan 2.0t 175KM 129kW
Saab 9-3 II
Auto spala 12l w cyklu miejskim. Masa korków a podróż to właściwie toczenie się. Jeśli jeżdżę wieczorami po miescie, a korków jest mniej to spalanie spada do 9.5-11l. W trasie jest bardzo oszczędne, dynamiczne i spala 7-8 litrów. Jadąc autostradą z prędkością 130km/h mój Saab pobiera od 6-7l. Nie wiem skąd taka rozbieżność w tych liczbach, ale do spalania można się przezwyczaić.
11,4
Kombi 2.0 t 150KM 110kW
Saab 9-5 II
Bierze 11Litrów, na trasach regionalnych gdzie operujemy na 4 biegu i kulamy sie jak idzie tempo to naprawde można się miło zaskoczyć. Osobisty rekord to na trasie z katowic do zakopanego w srodku tygodnia bez klimy i swiatel, bawiąc sie w jazde na "luzie" spali 6,1 ale to już byla jubilerska robota przy operowaniu gazem i mysleniu o jeździe. Z fabryki wyjechal na mapie 150 km (dokladnie 165 km bo tyle realnie te silniki generowaly mocy). Obecnie mam wygraną mape BSR - 221km i 363nm co dało mi inne auto, musze uważać ponieważ nie mam hamulców jak mocniejsze wersje - można sie zaskoczyć i powiem tak: po mimo tego że na silniku jest napisane eco power to takie eco to nie jest, auta swoje piją. Tronic robi co może zeby optymalizowac wydatki paliwowe silnika ale ludzie turbo w silniku jest po to aby spalic wiecej benzyny, takie bylo założenie wiecej powietrza w komorze pozwala wtrysnac wiecej benzyny i wygenerowac wiecej mocy. Przy takiej mapie musze lać PB98 co przy dzisiejszych cenach 5,40 za litr troche boli. Nie mam serca wsadzic krokodylowi gaz w tyłek, wole sprzedać i kupic citygo czy co innego co baedzie palic tyle ze stac mmiw bedzie jeździć na etylinie. Silnik szybko uzyskuje optymalną temperature cieczy chlodzacej.
6,0
SportSedan 1.9 TTiD PF 180KM 132kW
Saab 9-3 II
Jest ok. Liczyłem na mniej, ponieważ komputer po trasie 700 km potrafił mi wskazywać średnie spalanie 4,9l/100 , jednakże komputer zaniża o ok 0,5l, więc podaję spalanie rzeczywiste z dystrybutora. Moje średnie maksymalne zużycie to w 60% trasa.
14,7
SportSedan 2.0 Turbo 210KM 154kW
Saab 9-3 II
samo miasto, minimum 18, srednia z 70 tys przejechanych 15 l
10,0
SportSedan 2.0 Turbo 210KM 154kW
Saab 9-3 II
trasa i trochę miasto tempomat 110km/h okolo 750 km ,komputer pokazuje średnia predkość 83km/h spalanie 7,3 litra , miato nie da sie zejsc ponizej 12 litrow , droga do pracy 10km , miasto ale dosc szybka trasa spalanie 10 litrow , wszystkie wskazania to jazda bez frajdy :) frajda kosztuje ,silnik daje przyjemnosci z jazdy ale wtedy wylaczam informacje o spalaniu :)
9,5
Hatchback 2.0 T 205KM 151kW
Saab 9-3 I
bardzo oszczędna jazda to spalanie 6,6 takie miałem na odcinku 300 km , jazda 90 km/h , bardzo delikatnie , jazda normalna 8,5-9,5l , jazda dynamiczna ok 12-13 l
12,2
Sedan 2.0 T 150KM 110kW
Saab 9-5 I
Auto jak na swoją masę i gabaryty pali adekwatnie. Przy lekkiej nodze na trasie udało mi się zejść do 9,2l/LPG. Przy prędkościach przelotowych na poziomie 150-160 potrafi zjeść nawet do 15-18l lpg. Średnio na trasach długich miałem wyniki 13,2l - 14,1l. - predkosci 130km/h - 145km/h, liczone od zatankowania do zatankowania. Przyjemność z jazdy na takiej dłuższej trasie bezcenna. Auto raczej na długie dostojne pokonywanie kilometrów. Nie męczy. Silnik dobrze znosi LPG. Nie ma dużej różnicy w mocy. Nie dławi się. Warto często zmieniać świece i filtry. Ja przejechałem nim w rok ponad 70 tys km i jestem bardzo zadowolony. Polecam tym co dużo latają po Polsce.