Szukaj

Zużycie paliwa Saab – wybierz model

Pokaż modele z silnikiem:

Najnowsze raporty Saab

7,1
Kombi 1.9 TiD 150KM 110kW
Saab 9-5 II
Witam serdecznie jestem posiadaczem takiego Saaba 95 bardzo sobie cenię wygodę i on mi jej dostarcza posiadam to auto w wersji kombi z silnikiem 1.9 150 koni jak myślę najlepszym i najbardziej ekonomicznym w silniku w tym aucie W mojej wersji jest podniesione komputerowo do 180 koni auto spala minimalnie na trasie zszedłem na 4,9 przy prędkości 110 na godzinę autostrada na dlugie trasy super 5L osiagniesz bez problemu miasto trasa średnie zużycie 7,5 l plusminus pozdrawiam bardzo komfortowy samochód wersja w combi jasna skóra dotykowy panel nawigacja Klima itp..
12,3
Kombi 2.3 t 185KM 136kW
Saab 9-5 I
Nie rozumiem komentarzy, że pali jak smok. Ma 2,3l + turbina, to nie pali jak Yaris 1,0 bez turbiny. 15 palił przed remontem silnika przy dość dynamicznej jeździe. Teraz pokazuje w trasie nawet 9,5, ale to na gazie, to trzeba dodać ten litr. Robię nim jakieś 1000-1500 miesięcznie, raz na 4-5miesiecy dolewam pod korek benzyny, bak gazu starcza na 360km. Auto bardzo dynamiczne, wygodne, bezpieczne. Można takie kupić teraz w granicach 5-7 tys, złotych z przebiegiem koło 300-350k, remont silnika (po gazie czyli głowica, pierścienie, odma, panewki, kilka jeszcze drobiazgów) zamyka się w 5 tys. Wymiana oleju co 10.000 km to nie jest jakiś wydatek, jak się pali 25-30zł na 100km co jest wynikiem całkiem przyjemnym. Za 12tys (auto + remont) dostaje się naprawdę fajna fure, wszystko elektryczne, fotele, podgrzewanie, dużo mocy, wygoda. Cześci są tanie, porównywalne z kazdym innym oplem, renaultem czy innym autem klasy średniej z szybami na korbki.
11,4
Kombi 2.0 t 150KM 110kW
Saab 9-5 II
Bierze 11Litrów, na trasach regionalnych gdzie operujemy na 4 biegu i kulamy sie jak idzie tempo to naprawde można się miło zaskoczyć. Osobisty rekord to na trasie z katowic do zakopanego w srodku tygodnia bez klimy i swiatel, bawiąc sie w jazde na "luzie" spali 6,1 ale to już byla jubilerska robota przy operowaniu gazem i mysleniu o jeździe. Z fabryki wyjechal na mapie 150 km (dokladnie 165 km bo tyle realnie te silniki generowaly mocy). Obecnie mam wygraną mape BSR - 221km i 363nm co dało mi inne auto, musze uważać ponieważ nie mam hamulców jak mocniejsze wersje - można sie zaskoczyć i powiem tak: po mimo tego że na silniku jest napisane eco power to takie eco to nie jest, auta swoje piją. Tronic robi co może zeby optymalizowac wydatki paliwowe silnika ale ludzie turbo w silniku jest po to aby spalic wiecej benzyny, takie bylo założenie wiecej powietrza w komorze pozwala wtrysnac wiecej benzyny i wygenerowac wiecej mocy. Przy takiej mapie musze lać PB98 co przy dzisiejszych cenach 5,40 za litr troche boli. Nie mam serca wsadzic krokodylowi gaz w tyłek, wole sprzedać i kupic citygo czy co innego co baedzie palic tyle ze stac mmiw bedzie jeździć na etylinie. Silnik szybko uzyskuje optymalną temperature cieczy chlodzacej.
12,2
Sedan 2.0 T 150KM 110kW
Saab 9-5 I
Auto jak na swoją masę i gabaryty pali adekwatnie. Przy lekkiej nodze na trasie udało mi się zejść do 9,2l/LPG. Przy prędkościach przelotowych na poziomie 150-160 potrafi zjeść nawet do 15-18l lpg. Średnio na trasach długich miałem wyniki 13,2l - 14,1l. - predkosci 130km/h - 145km/h, liczone od zatankowania do zatankowania. Przyjemność z jazdy na takiej dłuższej trasie bezcenna. Auto raczej na długie dostojne pokonywanie kilometrów. Nie męczy. Silnik dobrze znosi LPG. Nie ma dużej różnicy w mocy. Nie dławi się. Warto często zmieniać świece i filtry. Ja przejechałem nim w rok ponad 70 tys km i jestem bardzo zadowolony. Polecam tym co dużo latają po Polsce.
10,7
Hatchback 2.0 154KM 113kW
Saab 9-3 I
Moja średnia z kilku lat jazdy wygląda tak: cały bak spalony w mieście 12,5l/100, mieszane miasto 30% trasa 70% (autostrada do 140) to ok. 9,5. Minimalne podczas jazdy krajówkami max 100km/h zeszło do 8.6l i raczej niżej się nie da z tym silnikiem.
6,0
Hatchback 2.2 TiD 115KM 85kW
Saab 9-3 I
Średnie 6 litrów po pół roku jazdy. W zime wzrasta o około 1 litr. Na autostradzie jest to blisko 5,5 litra spalania. Wszystko mierzone za pomocą Aplikacji na telefonie ( wlane paliwo / przejechane km) ponieważ komputer okłamuje. Cykl mieszany 6l.
9,7
SportSedan 2.0 Turbo 210KM 154kW
Saab 9-3 II
Minimalne zużycie paliwa to jazda poniżej 90 km ja mam 5 biegowa skrzynię w mieście potrafię dojść do 8,5 L. Ojciec natomiast bije rekordy w drugą stronę. Więc jak ktoś chce mieć trochę pod nogą i umie jeździć to można zaszaleć ale jak trzeba to zużyte tyle co micra k 11.
6,0
SportKombi 1.9 TiDS 150KM 110kW
Saab 9-3 II
Wyniki realne sprawdzone na dystrybutorze, a nie na komp. Jazda 90km/h na tempomacie 4.6l Jazda 120km/h na tempomacie 5.7l Jazda 140km/h na tempomacie 6,4l Jazda po mieście tylko 7.5l Jazda mieszana 6l
12,5
Sedan 2.3 16V Turbo CSE 200KM 147kW
Saab 9000 II
Trasa 300 kilometrów na tempomacie, prędkości 90 - 110 km/h, jazda raczej emerycka - wyszło 11,5 litra gazu na setkę. Co ciekawe komputer pokładowy pokazuje spalanie gazu 1:1 z rzeczywistym. U mnie koszty podróży po zainstalowaniu gazowni spadły o około połowę, bo wcześniej samochód na tej samej trasie (jeżdżę nią raz na tydzień) palił jakieś 9-10 litrów benzyny (4-ro biegowy automat).
9,3
Sedan 2.0 Turbo 220KM 162kW
Saab 9-5 III
Po wymianie zaworków zmiennych faz rozrządu auto pali i zachowuje się w końcu normalnie. Przy bardzo delikatnej jeździe przez miasto z prędkością 50-60 i delikatnym ruszaniu spalanie jest bardzo na niskim poziomie.