Nasza strona www używa technologii Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza Twoją zgodę na ich używanie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Zużycie paliwa Seat Ibiza– wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze raporty Seat Ibiza

5,9
Hatchback 5d 1.0 MPI 75KM 55kW
Seat Ibiza V
Bardzo oszczędny silnik. Choć na trasie brakuje mocy przy wyprzadzaniu.
8,1
Hatchback 1.4 i 60KM 44kW
Seat Ibiza II
Za 50 zl gazu mozna spokojnie zrobic 250 km, z czego 70% to autostrada.
6,5
Hatchback 1.9 TDi 130KM 96kW
Seat Ibiza III
Polecam silnik jak i samochód moja wersją fr sztywna i mocno trzyma sie drogi silnik zrywny mocny pełen wigoru ale spalanie w porownaniu do innych cos za duże ale i tak zadowalające
6,1
SportTourer 1.6 TDI CR 105KM 77kW
Seat Ibiza IV
Codziennie robię ok 120km z czego ok 80km to jazda zakopianka (ekspresówka) z prędkościami 120-140km/h. Reszta z tego to drogi wiejskie i korki w mieście. Jeżdżę raczej dynamicznie, ale staram się przewidywać. Spalanie w takim cyklu to 5,7l. Jeśli chodzi o spokojną jazdę do 120km/h auto spokojnie spali 5,2l / 100km. Przy włączonej klimie auto spali gdzieś 0,5l/100km więcej. Ogólnie rzecz biorąc - jest ekonomicznie
5,5
Hatchback 5d 1.0 MPI 75KM 55kW
Seat Ibiza V
Jestem zaskoczona pozytywnie spalaniem tego autka. Trasa potrafi zejść do 5.2 czy 5.4 miasto po nocy postoju 5.8 do 6.0 Miałam nowa 500 z salonu kupiona pół roku temu i paliła 7.6 w mieście do 6.8 w trasie
5,4
Hatchback 5d 1.0 TSI 115KM 85kW
Seat Ibiza V
Minimalne spalanie - mieszanka dróg krajowych, miast powiatowych i trasy ekspresowej (130km/h na tempomacie).
6,6
Hatchback 1.2 12V 64KM 47kW
Seat Ibiza III
Rozpiętość spalania to od 6,5 l do 7,5 litra zimą. Nie jest to szczególnie ekonomiczny silnik przy tak małej masie i pojemności. Nadrabia bezawaryjnością.
9,3
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
Seat Ibiza III
Na trasie Rzeszów – Sokółka – Rzeszów (ok. 950 km w jeden weekend) zmieściłem się w dwóch zbiornikach paliwa (niestety, to tylko 45 litrów) i zostałem z mniej więcej 1/4 zbiornika, dolewając do pełna na Orlenie w Sokółce (pamiętam, dolałem 28 litrów). Później po powrocie znowu dotankowałem, policzyłem przebiegi i wyszło niewiele ponad 5,5 litra na sto. Myślę, że to całkiem dobry wynik jak na raczej normalną jazdę w trasie, gdzie rzadko kiedy przekraczałem 120 km/h. Parę razy zdarzyło mi się też śmignąć do Strzelec Opolskich – raz jechałem jak totalny debil (gaz w podłodze, v-max oscylujące w okolicach 180 km/h od Krakowa do Rzeszowa) – wjechałem na A4 z połową zbiornika i na zjeździe przed Rzeszowem odezwała się rezerwa, raz jechałem przepisowo (tylko momentami przekraczając 140 km/h przy wyprzedzaniu) – średnia nie przekroczyła 7 litrów. Teraz wyszłoby lepiej, bo mam inne opony (Nokian Weatherproof) i okazuje się, że gumy jednak sporo dają, bo kręcąc po Rzeszowie (100% *****iście zatłoczone miasto, 10 km dziennie) udaje mi się zejść poniżej 8 litrów, podczas gdy na poprzednim komplecie (2x Fulda i 2x Continental) było z tym ciężko. Ogółem wystarczy nie przekraczać 3500 obrotów, żeby utrzymać spalanie w rozsądnych miarach, a tankuje się często przez to, że zbiornik jest mały.
4,9
SportCoupe 2.0 TDI CR 143KM 105kW
Seat Ibiza IV
Spalanie niskie, większość części tania, ale część filtrów, nie dość, że kosztuje podwójnie, to jeszcze jest trudna do dostania, a producenci zamienników nie zawsze podają tą wersję, jako pasującą do jakiejś części. Części "specjalne" dla wersji FR 2.0 TDI często pochodzą z innych aut koncernu VAG. Auto jest o wiele bardziej delikatne dla opon od poprzednika, pomimo większej mocy, co z pewnością odbije się pozytywnie na ich trwałości.
5,4
Hatchback Facelifting 1.9 TDI 110KM 81kW
Seat Ibiza II
Auto zrywne mocne dobrze przyspiesza. Na trasie najnizsze spalanie 4.6 w cyklu mieszanym latem lekko ponad 5 litrow zima litr wiecej. Jazda raczej taka normalna nie muląca ale tez nie caly czas pedal w podlodze. Ogolnie auto polecam bardzo dobrze sie prowadzi :)
Seat Ibiza