Szukaj

Zużycie paliwa Ssangyong – wybierz model

Pokaż modele z silnikiem:

Najnowsze raporty Ssangyong

8,9
SUV Facelifting 2.0 D 175KM 129kW
Ssangyong Korando III
Diesel 175, 4x4 i AT pali sporo ale jest to porównywalnie do Kia i Hyunday 184 KM AT 4x4. Spalanie podobne do deklarowanego a le w optymalnych warunkach. Miasto: 1. Zima minus 20 , fotele podgrzewane włączone, szyby podgrzewane właczone , tryb WINTER. pierwsze kilometry do 13,5/100 2. Zima po rozgrzaniu silnika średnio 11/100 3. Zima jazda rozgrzanym silnikiem dłuższe dystanse- pzrestrzeganie przepisów i jazda ekonomiczna - 9,8l/100 4. Poza zimą - od 7,4 super ekonomicznie nocą do 11 dynamiczna jazda. POza miastem: 90 km/h trasa 2 pasmowa bez obciażenia minimalnie 4,7 średnio 5,3 120 kk/h 8,5 140 km/h 9,3 na autostradzie w 1- 2 osoby plus bagaże. Serwisy ok 1100.
9,0
Crossover 2.0 149KM 110kW
Ssangyong Korando IV
Spalanie na lpg w mieście dokładnie 485 km na 50 l lpg. Silnik z hydraulicznymi popychaczami czyli rewelacja jak na nowe auto. Lpg w salonie 3600 brutto. Dużo miejsca w środku dla wszystkich, bagażnik - da się przeżyć na wakacje latem wszyscy się zmieszczą. Polecam, może są ciekawsze marki w podobnej cenie ale nie znajdzie się tak dużego auta z fabrycznym lpg bez utraty gwarancji na terenie polski sprawdzałem wszędzie. materiały wykończeniowe super nic nie skrzypi .
15,0
Terenowy 2.3 i 150KM 110kW
Ssangyong Actyon
Ten samochód bazuje na klasycznym wolnossącym 4 cylindrowym silniku M161.951, który jest koreańską licencyjną kopią silnika Mecedesa M111.970, więc spalanie jest praktycznie takie same jak np. w Mercedesie ML230 W163, tym bardziej że te samochody są pod wieloma względami do siebie podobne. Silnik znacznie mniej ekonomiczny od jednostki wysokoprężnej 200XDi stosowanej równolegle w Actyonie, ale i o wiele bardziej bezawaryjny i łatwy w serwisie.
9,2
Standard 2.3 i 16V 140KM 103kW
Ssangyong Korando II
Tu rewelacja - eksploatacja prosta, bo niewiele się dzieje, a silnik na łańcuchu rozrządu wymaga niewiele uwagi. Klocki hamulcowe, filtry cenowo jak w innych autach. Nie ma problemu z częściami. Co ważne – auto pali od 8-11l/100km – pozytywne zaskoczenie, tym bardziej, że wersje z dieslem nie palą mniej.
9,0
SUV 2.0 Xdi 141KM 104kW
Ssangyong Kyron II
2.7 DIESEL podniesiona moc do DO 211KONI SPALANIE SUPER OK.10LITRÓW W MIEŚCIE NIE ŻAŁUJĄC -NORMALNA JAZDA- NAPED STAŁY NA 4 KOŁA- STAŁY- AUTOMAT CZĘSCII DOSTĘPNE I TANIE-POLECAM GORĄCO -FANTASTYCZNE AUTO-
8,3
Standard 2.9 TD 120KM 88kW
Ssangyong Korando II
trzeba być realistą, ale patrząc na masę, opony, tylny napęd, pojemność silnika i 5cylindrów to spalanie super można zejść nawet poniżej 8, więcej paliła mi 2-litrowa,słabsza Grand Vitara lżejsza o 400kg! choć tam nieco wtryskiwacze lały
5,7
SUV Facelifting 2.0 Low Emission 150KM 110kW
Ssangyong Korando III
Ok. 70% przebiegu na trasie - drogi powiatowe średniej jakości. Jest to przebieg ok. 7000 km w okresie grudzień - marzec 2016/17. Opony NEXEN CP672a. Obniżone ciśnienie w tylnych kołach do 30 psi. Styl jazdy - przeciętny, czasem nieco za szybki.
9,1
Liczba komentarzy: 1
Crossover 1.6 128KM 94kW
Ssangyong Tivoli
Samochód ma założoną fabryczną instalację gazową przy 6 tyś km. - kupiłem demonstracyjny i założyłem u dilera instalację LPG obecnie mam przejechane 15 tyś. Średnio w miesiącu robię 3-4 tyś km. Średnie spalanie wychodzi 9.5 LPG przy ostrej jeździe max 10,5 litra.
10,4
Van 2.7 Xdi 165KM 121kW
Ssangyong Rodius I
Wpisana jest skrzynia manualna bo nie wiem czemu nie mogę wybrać że mam automatyczną. Generalnie za dieslami nie przepadam, no ale w tym przypadku cieszę się ze nie wybrałem Chryslera z 3,3V6, który jest głównym konkurentem Rodiusa.
8,0
Standard 2.3 TD 101KM 74kW
Ssangyong Korando II
Pancerne auto.Jakoś wykonania dorównuje Mercedesowi G klasie.Mimo 18 lat Jeszcze 18 przed nim.