Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Zużycie paliwa Ssangyong – wybierz model

Pokaż modele z silnikiem:

Najnowsze raporty Ssangyong

11,0
Terenowy 2.7 Xdi 165KM 121kW
Ssangyong Rexton I
Fajny, niedrogi samochód, części łatwo dostępne, oprócz zawieszenia (większość "wypozyczona" z innych marek ale zawieszenie jest ich produkcją)
15,0
Terenowy 2.3 i 150KM 110kW
Ssangyong Actyon I
Ten samochód bazuje na klasycznym wolnossącym 4 cylindrowym silniku M161.951, który jest koreańską licencyjną kopią silnika Mecedesa M111.970, więc spalanie jest praktycznie takie same jak np. w Mercedesie ML230 W163, tym bardziej że te samochody są pod wieloma względami do siebie podobne. Silnik znacznie mniej ekonomiczny od jednostki wysokoprężnej 200XDi stosowanej równolegle w Actyonie, ale i o wiele bardziej bezawaryjny i łatwy w serwisie.
9,2
Standard 2.3 i 16V 140KM 103kW
Ssangyong Korando II
Tu rewelacja - eksploatacja prosta, bo niewiele się dzieje, a silnik na łańcuchu rozrządu wymaga niewiele uwagi. Klocki hamulcowe, filtry cenowo jak w innych autach. Nie ma problemu z częściami. Co ważne – auto pali od 8-11l/100km – pozytywne zaskoczenie, tym bardziej, że wersje z dieslem nie palą mniej.
8,0
SUV 1.6 128KM 94kW
Ssangyong XLV I
Auto tanie w zakupie! Dostępna seryjna instalacja LPG! Dostępności części i skuteczności serwisu nie sprawdzałem.
9,7
SUV D20DTR 155KM 114kW
Ssangyong Rexton III
Duże koszta serwisu. Brak ogłady w serwisach. Chamskie podejście do klienta. Drogo - nie polecam krakowskiego serwisu marki FILIPOWICZ, chamstwo w czystej postaci.
9,0
SUV 2.0 Xdi 141KM 104kW
Ssangyong Kyron II
2.7 DIESEL podniesiona moc do DO 211KONI SPALANIE SUPER OK.10LITRÓW W MIEŚCIE NIE ŻAŁUJĄC -NORMALNA JAZDA- NAPED STAŁY NA 4 KOŁA- STAŁY- AUTOMAT CZĘSCII DOSTĘPNE I TANIE-POLECAM GORĄCO -FANTASTYCZNE AUTO-
8,3
Standard 2.9 TD 120KM 88kW
Ssangyong Korando II
trzeba być realistą, ale patrząc na masę, opony, tylny napęd, pojemność silnika i 5cylindrów to spalanie super można zejść nawet poniżej 8, więcej paliła mi 2-litrowa,słabsza Grand Vitara lżejsza o 400kg! choć tam nieco wtryskiwacze lały
8,5
Terenowy 2.0 Xdi 141KM 104kW
Ssangyong Actyon I
No nie jest to Passat B4 ale też nie Porsche wiadomo kazde auto ma podzespoły co są droższe i tańsze kupując jakie kolwiek auto trzeba być tego świadomym
5,7
SUV Facelifting 2.0 Low Emission 150KM 110kW
Ssangyong Korando III
Ok. 70% przebiegu na trasie - drogi powiatowe średniej jakości. Jest to przebieg ok. 7000 km w okresie grudzień - marzec 2016/17. Opony NEXEN CP672a. Obniżone ciśnienie w tylnych kołach do 30 psi. Styl jazdy - przeciętny, czasem nieco za szybki.
14,3
Standard 2.0 i 16V 126KM 93kW
Ssangyong Korando II
Na gazie pali super, jazda bez gazu to udręka dla portfela. Niewielki spadek mocy, na autostradzie nie czuć. Mimo wszystko, w terenie przełączenie się na benzynę jest niezbędne.