Szukaj

Raporty zużycia paliwa Suzuki Ignis II Hatchback

pb - zużycie paliwa dla silnika 1.3 i 16V 94KM 69kW (w l/100km)
Średnie zużycie
7,1
Deklaracja producenta
6,5
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
7,7
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
6.7
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
8.8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
5.8
lpg - zużycie paliwa dla silnika 1.3 i 16V 94KM 69kW (w l/100km)
Średnie zużycie
7,4
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
9,7
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
7.1
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
9.0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
6.2

Lista raportów zużycia paliwa (81)

6,9
Suzuki Ignis II
Hatchback 1.3 i 16V 94KM 69kW
7,7
Suzuki Ignis II
Hatchback 1.3 i 16V 94KM 69kW
9,7
Suzuki Ignis II
Hatchback 1.3 i 16V 94KM 69kW
6,8
Suzuki Ignis II
Hatchback 1.3 i 16V 94KM 69kW
9,0
Liczba komentarzy: 3
Suzuki Ignis II
Hatchback 1.3 i 16V 94KM 69kW
Nie wierzę, że to auto może spalać 6-8 ltr. benzyny na mieście i 5-6 na trasie. Ja kupiłem go z salonu Suzuki w Niemczech w 2013 r. pół roku temu z przebiegiem ca 75 tyś. km. (pełna opcja z klimatyzacją, relingami i przyciemnianymi szybami, srebrny). Do tej pory przejechałem nim ca 6 tyś km, z tego połowa w trasie (autostrada). Samochód był dokładnie przebadany na stacji diagnostycznej i niezależnie od tego na serwisie Suzuki w Polsce. Stan techniczny auta określono na bardzo dobry - tak jak by dopiero co opuściło linię montażową w fabryce. Sprawuje się idealnie, żadnych usterek, awarii. Ale sz..g mnie trafia kiedy patrzę na wskaźnik paliwa, jak bardzo szybko spada w dół. Pomimo tej wady (duże spalanie) nie zamierzam się go pozbyć.
9,0
Suzuki Ignis II
Hatchback 1.3 i 16V 94KM 69kW
Nie wierzę, że to auto może spalać 6-8 ltr. benzyny na mieście i 5-6 na trasie. Ja kupiłem go z salonu Suzuki w Niemczech w 2013 r. pół roku temu z przebiegiem ca 75 tyś. km. (pełna opcja z klimatyzacją, relingami i przyciemnianymi szybami, srebrny). Do tej pory przejechałem nim ca 6 tyś km, z tego połowa w trasie (autostrada). Samochód był dokładnie przebadany na stacji diagnostycznej i niezależnie od tego na serwisie Suzuki w Polsce. Stan techniczny auta określono na bardzo dobry - tak jak by dopiero co opuściło linię montażową w fabryce. Sprawuje się idealnie, żadnych usterek, awarii. Ale sz..g mnie trafia kiedy patrzę na wskaźnik paliwa, jak bardzo szybko spada w dół. Pomimo tej wady (duże spalanie) nie zamierzam się go pozbyć.
Dziennik kosztów dla Suzuki Ignis II Hatchback 1.3 i 16V 94KM 69kW
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
7,7
l/100km
9,7
l/100km
Zobacz dzienniki
6,9
Suzuki Ignis II
Hatchback 1.3 i 16V 94KM 69kW
6,9
Suzuki Ignis II
Hatchback 1.3 i 16V 94KM 69kW
Jazda w warszawskich korkach w godzinach porannych i bez korków w godzinach wieczornych - dojazd i powrót z pracy. Dzienny przebieg około 40 km. Średnie spalanie 7.4L , 7.8L uzyskane z klimatyzacją na FULL, 6.8L uzyskane przy jeździe 70% miasto i 30% trasa z prędkościami do 100-110 km/h, szybka jazda autostradą podnosi spalanie do około 8-9 litrów, ale auto nie jest do tego stworzone.
8,2
Suzuki Ignis II
Hatchback 1.3 i 16V 94KM 69kW
O i tu miłe zaskoczenie. Naczytałem się opinii moich poprzedników więc byłem nastawiony na dużo gorsze wskazania. Założyłem instalację gazową a tu miłe zaskoczenie.
5,8
Suzuki Ignis II
Hatchback 1.3 i 16V 94KM 69kW
Jakieś 6 l/ 100km.
Suzuki Ignis II Hatchback