Szukaj

Raporty zużycia paliwa Toyota Auris II Touring Sports Facelifting

pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 Hybrid 136KM 100kW (w l/100km)
Średnie zużycie
5,5
Deklaracja producenta
3,9
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
5,8
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
5.0
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
6.9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
4.5

Lista raportów zużycia paliwa (50)

4,8
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Standardowy przegląd ( 15 tkm ) ok. 800 zł ( o połowę taniej niż w Mitsubishi Lancer ). Auto hybrydowe = brak turbin, filtrów DPF itp, poza tym mniej zużywają się klocki i tarcze więc auto jest prawie bezobsługowe. Przy umiejętnej jeździe spalanie w mieście spada realnie do 4.5 l/ 100 km.
5,7
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
5,5
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Raport po 16tyś km: średnio wychodzi na okres letni 5,5l/100, na zimowy i wiosenny 6-6,5. Miasto 60%, drogi pozamiejskie 40% jazda przepisowo +/- 15km/h. Najlepszym sprawdzianem była wakacyjna wycieczka do Włoch z zapakowanym pod sufit bagażnikiem. Średnio 5,3l/100 na odcinku 5100km (80%trasa, 20% miasta) Wszystkie wyliczenia z realnych zatankowanych litrów - wyświetlacz przekłamuje o ok 0,2-0,4.
4,7
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Od tankowania do tankowania 20% odcinki do 2km za jedną jazdą, 50% odcinki ok 10km, 30% około 40km (obciążenie rzędu 200kg) - spalanie 6.0 rzeczywiste (5.8 na liczniku). Spalanie poniżej 10L od startu po przejechaniu 2km. Szczecin - Warszawa autostrada 90-100km/h - spalanie 4.4l Ta sama trasa przez miejscowości - zwalnianie do 50km/h i płynne przyspieszanie do 100 - spalanie 4.2L. 4.0 do osiągnięcia na przejażdżce weekendowej około 40km. Wszystkie wyniki na włączonej klimatyzacji, w trybie eco.
4,7
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Od tankowania do tankowania 20% odcinki do 2km za jedną jazdą, 50% odcinki ok 10km, 30% około 40km (obciążenie rzędu 200kg) - spalanie 6.0 rzeczywiste (5.8 na liczniku). Spalanie poniżej 10L od startu po przejechaniu 2km. Szczecin - Warszawa autostrada 90-100km/h - spalanie 4.4l Ta sama trasa przez miejscowości - zwalnianie do 50km/h i płynne przyspieszanie do 100 - spalanie 4.2L. 4.0 do osiągnięcia na przejażdżce weekendowej około 40km. Wszystkie wyniki na włączonej klimatyzacji, w trybie eco.
4,2
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
W zasadzie jeżdząc nawet bardzo dynamicznie a trzymając się przepisów ( powiedzmy +10km/h do znaków ) to nie ma możliwości przekroczenia 5 l/100km. Więcej pali tylko na autostradzie pow. 130km/h ( ok 5,7l ) oczywście mówię cały czas o świadomej jeździe hybrydą i korzystanie z kruczków ( krótkie zrywki gazu, korzystanie z "żeglowania etc. )
5,0
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Przebieg 2500km. Autko porusza się na 17 calowych felgach i oponach szerokości 225. Zachęca samo do oszczędnej jazdy, ale trybie power zachowuje się jak normalna benzyna... Przy oszczędnej jezdzie w trybie eco wynik 4,5 w mieście da się osiągnąć bez problemu nie będąc zawalidrogą. W trasie: 100km/h-4,7 120km/h-5,5 130km/h-6,2 140km/h-7+ W trasie mieszanej wiochy + drogi jednojezdniowe da się uzyskać 4,5 Wyprzedzanie tirów bezproblemowe. Trzeba po prostu nauczyć się wciskać gaz do dechy inaczej niż w konwencjonalnych napędach. Wtedy zbiera się porównywalnie do 110-120 konnego turbo diesla, ale zaczyna wyć... Coś za coś... Mi narazie się podoba.
4,9
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Za 180 zł pełen bak paliwa (45l) pozwalający przejechać ok. 800 - 850 km po mieście.
4,9
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Przy oszczędnej jeździe zdecydowanie możliwe jest spalanie podane przez producenta. Podane wartości dotyczą normalnej jazy bez szczególnego przykładania się do jazdy ekologicznej.
5,6
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
1000 km to troche mało na rzetelną ocenę ale samochód dobrze rokuje. Zamieniłem diesela an hybrydę głównie z powodu extremalnie krótkiego dojazdu do pracy i na razie jestem zadowolony.
Toyota Auris II Touring Sports Facelifting