Szukaj

Raporty zużycia paliwa Toyota C-HR I Crossover Facelifting

pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW (w l/100km)
Średnie zużycie
5,4
Deklaracja producenta
5,0
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
5,8
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
5.1
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
6.8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
4.5

Lista raportów zużycia paliwa (18)

4,6
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
4,7
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
5,3
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
Lubi lekką nogę:)
8,5
Liczba komentarzy: 1
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
Nie polecam. Wysokie spalanie paliwa, znajomi mówili "kup CH-Rkę mało spala".
4,3
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
6,7
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
Dziennik kosztów dla Toyota C-HR I Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
Średni koszt przejechania 100 km
37,00 zł
5,8
l/100km
Zobacz dzienniki
5,7
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
Spalanie z ok 600km. Jazda zimą na krótkich dystansach, głównie w korkach.
5,7
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
Spalanie z ok 600km. Jazda zimą na krótkich dystansach, głównie w korkach.
5,3
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
4,5
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
Średnie zużycie liczone po zatankowanej ilości paliwa przy spokojnej jeździe za każdym razem w okolicach 4,6 - jazda w mieście z kawałkiem trasy do max 100km/h, co lepsze nie odbiega to znacznie od tego co pokazuje komputer. Minimalnie udaje się czasem na pojedynczych odcinkach zejść nawet do 3,2 nie jestem jednak w stanie tego potwierdzić wypalając w ten sposób cały bak. Samochód bardzo dynamiczny, na trasie przyspiesza szybko i jednostajnie do wysokich prędkości. Poza tym bardzo dobre wyciszenie wnętrza.
Toyota C-HR I Crossover Facelifting