Szukaj

Raporty zużycia paliwa Volkswagen Golf III

Podsumowanie 333 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silnik Benzynowy Volkswagen Golf III 1.8 90KM 66kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,7
56,75 zł
171
8,3
53,95 zł
24
Silnik Benzynowy Volkswagen Golf III 1.8 90KM 66kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,7
27,15 zł
116
9,8
27,38 zł
22

Lista raportów zużycia paliwa (333)

7,5
Volkswagen Golf III
Hatchback 1.8 90KM 66kW
9,8
Volkswagen Golf III
Hatchback 1.8 90KM 66kW
jestem od niedawna posiadaczem mozna powiedziec kolekcjonerskiej wersji golfa III.auto kupilem w benzynce i sam zalozylem instalacje gazowa bingo-m.gazownik ktory wszystko instalowal powiedzial mi ze mam walnieta sonde lambda i samochod duzo palil benzyny i gazu tez bedzie duzo palil.nie wierzylem w pierwszej chwili ale po zatankowaniu 2razy do pelna przerazilem sie 12-13l/100km LPG. zakupilem juz nowa sonde na allegro koszt 120-150zl nowa!!!! zobaczymy czy cos sie zmieni.takze jesli komus golf duzo pali niech sprawdzi ten wazny czujnik.PS moj rano przy odpalaniu na benzynie czy nawet pozniej praca na gazie czuc delikatnie zapach paliwa z rury wydechowej prawdopodobnie wina wlasnie sondy.
7,7
Volkswagen Golf III
Hatchback 1.8 90KM 66kW
bardo małe koszty utrzymania części orginalne bardo tanie w porównaniu z innymi markami
0,0
Volkswagen Golf III
Hatchback 1.8 90KM 66kW
0,0
Volkswagen Golf III
Hatchback 1.8 90KM 66kW
8,3
Volkswagen Golf III
Hatchback 1.8 90KM 66kW
Auto dość dynamiczne i zaskakująco niskie spalanie :) Jeżdżę nim już pół roku i jestem naprawdę zadowolony.
9,4
Volkswagen Golf III
Hatchback 1.8 90KM 66kW
6,3
Volkswagen Golf III
Hatchback 1.8 90KM 66kW
9,3
Volkswagen Golf III
Hatchback 1.8 90KM 66kW
Mi palił koło 15/100 w mieście i 10/100 w trasie. Teraz po skróceniu przewodu między parownikiem a kolektorem (był popękany) spalanie na trasie poleciało do 7,3l/100, więc powiedzmy, że średnio 7,5-8. GENIALNIE.
8,6
Volkswagen Golf III
Hatchback 1.8 90KM 66kW
Kompresja 14barow na każdym cylindrze, 150tys. przebiegu. instalacji regulowana własnoręcznie.
Volkswagen Golf III