AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Zużycie paliwa
Volkswagen
Golf
VII
Variant
1.4 TSI BlueMotion Technology 122 KM 90 kW
1.4 TSI BlueMotion Technology 122 KM 90 kW
Raporty zużycia paliwa
Volkswagen Golf VII Variant
pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 TSI BlueMotion Technology 122KM 90kW
(w l/100km)
Średnie zużycie
6,4
Deklaracja producenta
6,2
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
7,6
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
6.1
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
7.7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
5.3
Sprawdź najnowsze oferty Volkswagen Golf
Zobacz 30 aut
od ręki
Lista raportów
zużycia paliwa
(12)
Sortuj według:
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najdłuższych komentarzy
Pb
5,5
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 122KM 90kW
Jeżdżę do pracy 50km w jedną stronę, w tym 10km miasto i 20 km ekspresowa droga. Generalnie jak jadę sam to spala lekko ponad 5l. Jak jadę w 4 osoby i się spieszę to wychodzi 6,2-6,4. Na takiej trasie trudno osiągnąć wyższe spalanie.
Dodane
10 miesięcy temu
Pb
6,0
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 122KM 90kW
Pb
6,2
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 122KM 90kW
Pb
6,1
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 122KM 90kW
Pb
6,3
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 122KM 90kW
Pb
6,5
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 122KM 90kW
Pb
5,7
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 122KM 90kW
Spalanie jest bardzo przyjemne, a silnik bardzo dynamiczny i wystarczający jeśli chodzi o kombi. Średnie długodystansowe spalanie w cyklu mieszanym to 5,9-6,0 l/100km, a po mieście 7 litrów to praktycznie maksimum. Na autostradzie najlepiej utrzymywać prędkość ok. 130-140 km/h -wtedy średnie spalanie jest najniższe - ok. 5,5 l, a przy jednostajnej jeździe w granicach 90 km/h spada poniżej 5 litrów na 100 km.
Dodane
10 lat temu
Pb
6,5
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 122KM 90kW
Rewelacyjne. Przy jeździe eko 60-100km/h 6.1. Trasa od granicy A1, DK1, A1 do Gdańska (620km) średnia 6.6 zimą (A1 od Strykowa tempomat 150km/h, DK1 zgodnie bo radary).
Dodane
10 lat temu
Pb
6,3
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 122KM 90kW
spalanie zaskakująco dobre - szczegónie, że auto nie przejechało jeszcze 2000 km, zatem możliwe, że jeszcze spadnie. Trasa - Warszawa - Lublin, czyli trochę przez miasto (ok 60km/h), dogi krajowe (ok 100km/h) i odcinki ekspresówek (130 na tempomacie) - około 5.6, z normalnym wyprzedzaniem TIR-ów i co wolniejszych osobówek. Zmiana biegów przy około 2300 - 2500 rpm - czyli nieco później niż podpowiada komputer. Silnik jest elastyczny, zatem nie trzeba mocno kręcić aby auto sensownie przyspieszało. Generalnie bez szaleństwa ale też bez jazdy na emeryta. Najlepszy wynik jako udało mi się uzyskać to 5.3 - przejazd w trasie, wieczorem, przy dużym, ale płynnym ruchu, zatem bez częstego wyprzedzania. W mieście - Warszawa - z wyłączonym start/stop przy niewielkich korkach - około 8, ale często nieco mniej. Wieczorem, bez korków - około 6.5, czyli bardzo przyzwoicie. Do wartości podanych przez producenta nadal trochę brakuje. Wszystko zależy od stylu jazdy - ja nie mam ciężkiej stopy, to i auto odwdzięcza się niewielkim spalaniem.
Dodane
11 lat temu
Pb
6,0
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 122KM 90kW
Zdecydowałem się napisać swój raport, bo jest ich tu mało i są jak na mój gust trochę przesadzone, przez co czytający, być może zainteresowani kupnem tego samochodu mogą się zniechęcić, a nie ma powodu. Każdy wie, że zależy to od stylu jazdy i trzeba go podać, bo inaczej jeździ się na "przedstawiciela handlowego", który zawsze jest pierwszy, na ile tylko można; inaczej jeździ się majnstrimowo z dodatkiem co pewien czas elementów "przeganiających pająki w rury wydechowej", a inaczej jeździ "dziadek na nieszpory". Ja jestem pośrodku. Spalanie opieram na zbliżonym do prawdy przeliczeniu, wg. tankowania pod korek, co zwykle zwiększa wskazania komputera do 5%, zależnie od ilości krótkich dystansów. Moje 5,7 to spalanie mieszane w aucie z przebiegiem 5 tys. km (dojazdy do pracy 20km w jedną stronę, raczej wolna trasa z elementami miasta, do sklepu czy marketu i rzadko na działkę 25km - czyli gdzie potrzeba). 6,3 spalał na początku, prze podobnym zastosowaniu. Oba wskazania z jazdą nastawioną na eko - drajwing i bez zbytniego obciążenia, zróżnicowanie. 6l./100km (przy przebiegu auta 2 tys.km) spalił na trasie do Chorwacji (przez Czechy i Austrię) przy prędkościach 140km/h głównie na tempomacie, 85-90% autostrady bez korków, ale auto z pełnym obciążeniem, 5 osobami i bagażnikiem "ubitym na twardo", (czyli bez próżni, nie walizeczki a ostre upychanie do poziomu rolety, nie wiem ile wagowo, ale całe 605 litrów); jazda w czołówce majnstrimu, ale bez butowania "ile mu fabryka dała" czyli ponad 200. Auto z rozsądnym silnikiem, trzecim z czterech benzyn, a dzięki temu też z wielowahaczem z tyłu za 3 tys. zł więcej niż 1,2 105KM (który też sobie nieźle radzi, nie jest zły) i jest w wersji HighLine. W moim wypadku nie było już sensu kupowania wersji 140KM, bo nie wykorzystuję tej którą mam, dopłacania kolejnych 3 tysięcy i możliwości dopłaty kolejnych 3 tysięcy za system odłączania 2 cylindrów. Polecam, jako prawdziwa alternatywa dla silników wysokoprężnych, które mają DPF-y i niezbyt nadają się do jazdy na krótkich trasach, przy dużej dopłacie. Dodam, że czasem wracając z pracy wieczorem spalanie na odcinku ww. 20km mam na komputerze 4,7 i nie jest to żadnym osiągnięciem, bo to wolna droga, poza tym dochodzą jazdy krótkie i stąd wzrasta średnia, którą podałem. Jadąc nad nasze morze w miarę przepisowo, bez brawury i drogami drugiej kategorii spokojnie można się znaleźć bliżej piątki niż szóstki. Polecam.
Dodane
11 lat temu
Poprzednia
1
2
Następna
Volkswagen Golf VII Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 122KM 90kW 2013-2015
4,8 (5 ocen)
Sprawdź oferty Volkswagen Golf
Wybierz inny silnik
1.0 TSI BlueMotion 115 KM
1.2 TSI BlueMotion Technology 85 KM
1.2 TSI BlueMotion Technology 105 KM
1.2 TSI BlueMotion Technology 110 KM
1.4 TSI BlueMotion Technology 122 KM
1.4 TSI BlueMotion Technology 125 KM
1.4 TSI BlueMotion Technology 140 KM
1.4 TSI BlueMotion Technology 150 KM
1.6 TDI BlueMotion 110 KM
1.6 TDI BlueMotion Technology 90 KM
1.6 TDI BlueMotion Technology 110 KM
1.6 TDI CR DPF BlueMotion Technology 90 KM
1.6 TDI CR DPF BlueMotion Technology 105 KM
2.0 TDI BlueMotion Technology 150 KM
2.0 TDI CR DPF BlueMotion Technology 150 KM
Dodaj własny
raport
Rankingi danych technicznych
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Volkswagen Golf w pigułce
Volkswagen Golf
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Volkswagen Golf
Dane techniczne
Volkswagen Golf VII Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 122KM 90kW 2013-2015
Raporty zużycia paliwa
Volkswagen Golf VII Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 122KM 90kW 2013-2015
Opinie
Volkswagen Golf VII Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 122KM 90kW 2013-2015
Usterki
Volkswagen Golf VII Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 122KM 90kW 2013-2015
Publikacje
Volkswagen Golf
Newsy
Volkswagen Golf
Galerie
Volkswagen Golf
Nasze pomiary
Volkswagen Golf
Filmy
Volkswagen Golf
Ogłoszenia
Volkswagen Golf
Ceny aut używanych
Volkswagen Golf
Dziennik kosztów
Volkswagen Golf VII Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 122KM 90kW 2013-2015
Opinie o instalacjach LPG
Volkswagen Golf VII Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 122KM 90kW 2013-2015
Testy zderzeniowe
Volkswagen
Aktualnie przeglądasz
Volkswagen Golf VII Variant
Dane techniczne
86 opinii
użytkowników
850 ogłoszeń
używanych
10 zgłoszonych
usterek
70 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Przejrzyj aktualne oferty
dla Volkswagen Golf
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy