Szukaj

Informacje o Volkswagen Golf VII Variant

Lata produkcji: 2013 – 2017
Segment: Niższa klasa średnia
Debiutująca na rynku w roku 2012, najnowsza i obecnie produkowana, siódma generacja modelu. Chociaż Volkswagen Golf VII pod względem stylistycznym jest bardzo podobny od swego poprzednika, to obydwa samochody mocno różnią się w aspekcie technicznym. Nowy model bazuje na całkiem nowej konstrukcji, powstał bowiem na platformie podłogowej VW Group MQB Platform, tak jak m.in. Audi A3 oraz Seat Leon. Względem samochodu poprzedniej generacji, auto zwiększyło też swoje rozmiary. Rok po premierze odmiany pięciodrzwiowej do oferty dołączyło kombi (Variant) oraz wersja Sportsvan, a w 2014 r. zaprezentowano uterenowionego Golfa Alltrack.
czytaj więcej
Powagosław
Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze. ~Powagosław
Luzacjusz
O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie. ~Luzacjusz
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,9 m
Długość 4562 mm
Długość z hakiem holowniczym 4657 mm
Szerokość 1799 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2027 mm
Szerokość przy otwartych drzwiach z przodu 3696 mm
Szerokość przy otwartych drzwiach z tyłu 3403 mm
Wysokość 1481 mm
Wysokość przy otwartej klapie bagażnika 2020 mm
Wysokość przy otwartej pokrywie silnika 1762 mm
Rozstaw osi 2635 mm
Rozstaw kół - przód 1549 mm
Rozstaw kół - tył 1520 mm
Prześwit 140 mm
Odległość oparcia przedniego od komory silnika 1046 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 981 mm
Odległość pomiędzy siedzeniami przednimi i tylnymi 903 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 980 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1469 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1441 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1442 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1620 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 605 l
Wysokość bagażnika 584 mm
Szerokość bagażnika 1001 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 1055 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 1831 mm
Wysokość progu załadowczego 500 mm
Kąt natarcia 13 stopnie
Kąt rampowy 9,9 stopnie
Kąt zejścia 12,4 stopnie
Maksymalna ładowność 611 kg
Dopuszczalne obciążenie dachu 75 kg
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(78%)

Zalety

+ Ergonomia + Wentylacja i ogrzewanie + Układ jezdny

Wady

- Wyciszenie - Skrzynia biegów - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,8
~Tomek
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW
Super auto dla rodziny 2+2 pod warunkiem, że dzieci już nie potrzebują wózków i innych gadżetów. Sporo miejsca w kabinie i z przodu i z tyłu, nawet przy zamontowanych fotelikach. Przesiadłem się z Mondeo i obawiałem się, że będę narzekał na przestrzeń, ale było takiego efektu. Bagażnik też całkiem pojemny i jedynie wyjazd na wakacje powoduje wyzwanie w tej kwestii (w mondeo też powodował ;) ) Jeździłem od przebiegu 40 tys, do 157 tys. i w tym czasie nie miałem ani jednej małej nawet awarii czy usterki. Silnik w zupełności wystarczający do dynamicznej jazdy, bez szaleństw oczywiście. Spalanie 6,5, choć na długiej trasie do Chorwacji spalił 4,8. Czego brakowało? Automatycznej klimatyzacji, ledowych świateł. Czasem też żałowałem, że nie mam DSG, ale ta manualna skrzynia radziła sobie naprawdę dobrze.
3,6
~Sebastian
Volkswagen Golf VII
Variant 1.6 TDI CR DPF BlueMotion Technology 105KM 77kW
Jak napiszę, że idealne kompaktowe auto rodzinne to wszyscy pomyślą, że "gość" podstawiony z vw. Ale z tym idealnym autem kompaktowym to w większości prawda i faktycznie tak uważam, co nie znaczy że auto nie ma minusów. Generalnie kupiłem egzemplarz poleasingowy pochodzący z polskiego salonu w wersji comfortline + dodatki ( bixenon, nawigacja, podgrzewane fotele, multifunkcyjna kierownica ) i swoją drogą uważam, że to bardzo fajnie skrojona wersja. Ma to wszystko co potrzebne mi w aucie, nawigację zamieniłbym na jakiś inny dodatek ponieważ nawigację w większości używa się z telefonu. Auto użytkowane w 70% w mieście i 30% w trasach wyjazdach rodzinnych. Napisałem idealny kompakt ponieważ wymiary auta sprawiają, że jazda po mieście i parkowanie w ciasnych miejscach nie sprawiają żadnego problemu a i w trasie jest w miarę komfortowo. Czyli uważam za taki kompromisowy rozmiar auta nie za duży nie za mały. Wnętrze ergonomiczne jak to w autach vw czyli wszystko na swoim miejscu, materiały dosyć dobre, przyczepiłbym się tylko do nagłośnienia podstawowego trochę słabe. Bagażnik na duży plus, pojemny i foremny. Co do kosztów eksploatacji uważam że ok. Zrobiłem autem prawie 20 tys ( kupiłem jak miał 140 ) i jak na razie zero usterek i awarii. W związku z użytkowaniem miejskim zapala się czasami dpf ale zgodnie z instrukcją jadę wtedy w krótką trasę i przepalam i jest ok. Spalanie w mieście około 6-7 l a w trasie 4,5-5,5. Dodam, że 5.5 to z pełnym bagażnikiem i rowerami na dachu ale jazda w miarę delikatna. Jeśli chodzi o silnik to jest ok ale wolałbym odrobinę mocniejszy. Tzn przy wyprzedzaniu daje radę ale wolałbym mieć jakiś zapas mocy. Całokształt = bardzo poprawne auto i polecam, nie zaskakuje ani w jedną ani w drugą stronę.
2,9
~Michał
Volkswagen Golf VII
Variant 1.6 TDI CR DPF BlueMotion Technology 105KM 77kW
Moja opinia na temat VW G. Jest przeciętny, a mechanicznie po prostu niepewny. Mam od nowości Hondę Accord z 2007 2.0l, przebieg to prawie 180 tyś km. Wymieniałem akumulator, tarcze, klocki, teraz mam jedną z gum w zawieszeniu lekko pękniętą. Fakt ja dbam o samochód i może dlatego nie dzieje się nic. Natomiast w VW G. kombi 16 tdi od przebiegu 70 tyś km są ciągłe problemy. Samochód służbowy serwisowany w aso wszystko podobno robione jak trzeba, ale DPF daje się we znaki, spadki mocy, falujące obroty, nierówna praca silnika, czujnik ciśnienia w oponach niechowające się spryskiwacze reflektorów. Jakość materiałów jest na prawdę ok, ale pewności ten samochód mi nie daje. Wiem, że porównuję Hondę, która jest mechanicznym majstersztykiem, ale porównuję to co mam. Jak dla mnie VW to zawsze będzie przeciętna marka.
Średnie spalanie dla Volkswagen Golf VII Variant
5,4 – 6,8
l/100 km
5,1 – 6,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

4,9
Volkswagen Golf VII
Variant 1.6 TDI BlueMotion Technology 110KM 81kW
Cześć :) Golf w wersji Variant, 1.6 TDI 110km w wersji Bluemotion z wydłużonymi biegami [5 do przodu]. Auto w umiarkowanym mieście [średnia prędkość 30km/h na trasie 50km] pali według komputera 4,6l/100km, jednak według dystrybutora o 0.3-0.4 litra więcej. Zatem realnie 5.1-5.2. Na trasie 90km/h można bez tempomatu zejść do 3.8-4 litry, z tempomatem + 0.2l/100km Przy 120km/h [obroty 2100obr/min 5,3-5,6l - trasa Bytom - Częstochowa Przy 140km/h [obroty , 2450obr/min] 6,3-6,5l - trasa Bytom - Częstochowa. Przy 160km/h [obroty 2750obr/min] 7-7,3l - trasa Bytom - Częstochowa Piąty bieg to klasyczny nadbieg, komputer dopiero w okolicach 75-85km/h poprosi o jego wrzucenie, obroty wówczas spadają poniżej 1400. Spala mało, jeździ w miare szybko.
5,4
Volkswagen Golf VII
Variant 2.0 TDI BlueMotion Technology 150KM 110kW
Mam golfa 7 generacji już dłuższy czas. Jeżdżę głównie po mieście przeloty przeważnie po 14 -28 km na raz czasem 2-5 km trasy. Zima z fabrycznym mokrym webasto (wpisane w vin auta) spalanie to 0.5-1 l więcej ma 100 km ( 1 odpalenie webasto to ok 0 25 l) latem po mieście w nocy potrafię zejść do 4.0 l przy trasie ok 20-30 km. Normalnie jednak auto pali stednio jak wskazałem w rubrykach. Trasa powyżej 120 km/h to 5.5 l w górę. Np przy 180km/h spalanie to 8.5l. Do 110 spalanie to 5.0. Do 90 spalanie to 4.2 do 80 spalanie to 3.8. Dpf bez kłopotów wypala sie co 250 km miasto 400 km trasa ... bez żadnych kłopotów. samochód wart swojej ceny . Wygodny ekonomiczny i b cichy zwłaszcza że napędza go 2.0 duesel
6,6
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW
Zazwyczaj przy tankowaniu wychodzi nieco ponad 8l/100 km (miasto 70% / krótka trasa 30%) - spalanie takie, jak moja poprzednia Fiesta ponad dwukrotnie słabsza, więc ogólnie rewelacja :) Przy pustawej trasie, prędkościach poniżej 100 km/h da się zejść poniżej 5l według komputera. Mowa tutaj o jeździe emeryckiej na pamięć - utrata prędkości bez udziału hamulców, bardzo płynna jazda. Na regularnych trasach 50km komputer zdąży zejść do 4.9l. Może gdyby trasa miała 100-200km, to nawet i poziom 4.5-4.7 jest do osiągnięcia. Trasy autostradą 150 km/h na tempomacie (141 - 142 według nawigacji) - wówczas spalanie waha się między 7,5 a 8,5l. Przy tankowaniu wychodzi to 8l / 100 km. Na trasie Łódź Praga Kraków Łódź (1600km) postanowiłem jechać bardziej eko. Było sporo remontów i jazdy 70 - 100 km/h na tempomacie, na autostradach max 120 km/h jechałem, czasami krótko 130 km/h do sprawniejszego wyprzedzania. Tempomat używany tylko wtedy, kiedy wiedziałem, że nie będzie dohamowywał auta. Wówczas przy tankowaniu wyszło, że auto spaliło średnio 5.2l / 100 km.
gaśnie
  • Volkswagen Golf VII R 5d Facelifting 2.0 TSI BMT 310KM 228kW 2017-2019
  • inne
  • 39 tys. km
Witam , przychodzę z usterką tutaj ponieważ nikt nie potrafi dać mi odpowiedzi . Gdy odpalam z rana samochód silnik chodzi na 3 cylindry , gdy wyruszę w trasę auto po 2-5km zaczyna słabnąc , na koniec umiera. gaśnie nie da się odpalić . następnie po krótkiej przerwie odpalając auto ponownie wraca problem z chodzeniem na 3 cylindry . Jednakże po chwili zaczyna chodzić normalnie i od tego momentu nie gaśnie ani nie pojawiają się inne problemy . Dodam ze przez cały ten czas nie wyświetlają się żadne błędy i kontrolki na desce.
Oczekuje na rozwiązanie
Usterka układu paliwowego
  • Volkswagen Golf VII Variant Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 115KM 85kW 2017-2020
  • układ wtryskowy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 2
Nie 0
Jestem użytkownikiem auta od niespełna 3 lat i przez ten czas pokonałem nim ponad 120 tys. km. Aktualnie na liczniku niespełna 160 tys. km. Od około 30 tys. km auto na zimnym silniku i 1-szym i 2-gim biegu szarpało i to dość gwałtownie podczas przyspieszania. W serwisie stwierdzono konieczność wymiany praktycznie kompletnego układu paliwowego łącznie z wtryskami i pompą wysokiego ciśnienia (która przez nieprawidłową pracę przepuszcza opiłki do bloku silnika). Auto użytkowane głównie na trasie, regularnie serwisowane, a paliwo tankowane tylko na renomowanych stacjach...
1.5 TSI 150KM DSG Model 2018 Gaśnie zaraz po odpaleniu
  • Volkswagen Golf VII Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW 2015-2017
  • silnik
  • 207 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 1
Po odpaleniu auta po chwili gaśnie . Wyskakuje komunikat: Max obroty 1200x i gaśnie. Najpierw było 1x/tydzień teraz coraz częściej. Baterie w kluczykach super nowe i dobre. Aby ponownie odpalić auto wyciągam kluczyk ze stacyjki / zamykam z pilota auto / potem otwieram / wkładam ponownie kluczyć do stacyjki i już odpala i jadę. Dzieje się to tylko na początku jazdy - tak do 1 minuty maksymalnie. Jak już jestem gdzieś w trasie nigdy sie to nie zdarzyło. Golf 7 1.5 TSI 150KM DSG Model 2018 produkcja 2017
Volkswagen Golf VII Variant