Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Volkswagen Golf VII Variant

Lata produkcji: 2013 - 2017
Segment: Niższa klasa średnia

Siódma, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2012 roku. Co prawda stylistycznie Golf VII bardzo przypomina swojego poprzednika, jednak oba auta zdecydowanie różnią się pod względem technicznym. Nowy model oparty jest na zupełnie nowej konstrukcji, zbudowano go na płycie podłogowej VW Group MQB Platform, którą dzieli m.in. z nowym Audi A3 i Seatem Leonem. Projektanci Golfa VII zwiększyli też jego rozmiary w stosunku do auta szóstej generacji.

Powagosław
Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze. ~Powagosław
Luzacjusz
O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie. ~Luzacjusz

Dane techniczne Volkswagen Golf VII Variant

Podstawowe parametry Volkswagen Golf VII Variant
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,9 m
Wymiary zewnętrzne Volkswagen Golf VII Variant
Długość 4562 mm
Długość z hakiem holowniczym 4657 mm
Szerokość 1799 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2027 mm
Szerokość przy otwartych drzwiach z przodu 3696 mm
Szerokość przy otwartych drzwiach z tyłu 3403 mm
Wysokość 1481 mm
Wysokość przy otwartej klapie bagażnika 2020 mm
Wysokość przy otwartej pokrywie silnika 1762 mm
Rozstaw osi 2635 mm
Rozstaw kół - przód 1549 mm
Rozstaw kół - tył 1520 mm
Prześwit 140 mm
Wymiary wewnętrzne Volkswagen Golf VII Variant
Odległość oparcia przedniego od komory silnika 1046 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 981 mm
Odległość pomiędzy siedzeniami przednimi i tylnymi 903 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 980 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1469 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1441 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1442 mm
Wymiary bagażnika Volkswagen Golf VII Variant
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1620 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 605 l
Wysokość bagażnika 584 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 1055 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 1831 mm
Wysokość progu załadowczego 500 mm
Własności terenowe Volkswagen Golf VII Variant
Kąt natarcia 13 stopnie
Kąt rampowy 9,9 stopnie
Kąt zejścia 12,4 stopnie
Własności transportowe Volkswagen Golf VII Variant
Maksymalna ładowność 611 kg
Pozostałe parametry Volkswagen Golf VII Variant
Dopuszczalne obciążenie dachu 75 kg
Szkic techniczny Volkswagen Golf VII Variant

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Volkswagen Golf VII Variant
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 315
Koszt ogólny 32,87 PLN
ON26.04 PLN
PB33.7 PLN
Wydatki serwisowe 2,17 PLN Pozostałe wydatki 44,51 PLN

Autodiagnoza Volkswagen Golf VII

Liczba wpisów: 238
Układ napedowy.
dodał: Sylwia12, 4 lata temu
jechałam samochodem i jak dodawałam gazu to warczał a jak pusciłam gaz to normalnie i w pewnym momecie co z przodu walneło i pszestał jechac tak jak by nie miał jak tylko jak wrzuce jedynke i puszcze sprzegło to nic jak dodam gazu to cos dzwoni i dalej nic nawet nie drgnie w czsie jazdy jak ruszyłam ze swiateł i dałam wiecej gazu zeby sie rozpedzic
Przy wysokich temperaturach gaśnie w korku i później nie odpala
dodał: Monika89, 3 lata temu
W upalne dni kiedy silnik się już nagrzeje (temperatura odpowiednia 90 stopni i nie rośnie) jeśli stoję w korku auto gaśnie i później nie chce już odpalić. Rozrusznik kręci, ale nie chce odpalić. Jeśli jednak zdarzy mu się odpalić to pochodzi minutę do 2 i znów gaśnie. Również po krótkim postoju np. na parkingu pod sklepem później nie chce odpalić. W trakcie pracy silnika gaśnie tylko w korkach kiedy stoję, nigdy w trakcie jazdy. Po ok 3 godzinach kiedy całkiem ostygnie odpala bez problemu.Wydaje mi się, że coś się przegrzewa, tylko co? Kilka miesięcy temu wymieniana była cewka zapłonowa.
Problem z porannym odpaleniem.
dodał: jasin7, 3 lata temu
Golf IV 1.9 tdi, 101km, silnik AXR., PD Samochód po kilkunasto godzinnych postojach bardzo cieżko odpala. Mianowicie: Pierwsze zakręcenie smochód podala na strzła i w ułamku sekundy gaśnie. Potem dopiero po kilkuktornym piłowaniu(po upływie 5-10 min) z trudem zaczyna łapać i odpala. Poźniej w ciągu dnia odpala już na strzała. Co było sprawdzone: - aku naładowane - świece i nakładane na nie gruszki sprawne- jest prąd, - pompa paliwa podaje chociaż wydaje się ze dawka jest podejrzanie mała ale podobno tdi na pd tak ma, Podejrzewam jeszcze filtr paliwa, zaworek na nim i uszczelki...

Publikacje o Volkswagen Golf

Newsy o Volkswagen Golf

1 pomiar
Dla Volkswagen Golf VII Variant. Zobacz!
Pomiar Spalania
Pomiar Przyspieszenia
Pomiar Wyciszenia
Volkswagen Golf VII Variant