Szukaj

Zużycie paliwa Volkswagen LT – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze raporty Volkswagen LT

11,0
Volkswagen LT II
Furgon 2.5 TD 109KM 80kW
KONTENER 4,2x2,2x2,3 i PLANDEKA 5,0x2,2x2,4 220tyś 250tyś przebigu czyli prawie nic zadnej awari od nowosci miłem takiego z przebiegiem 750tys jedna awaria pompa wspomagania pasuje od Golfa 150zł. 750tyś i nawet orginalne sprzegło najlepszy samochod na swiecie zero problemu zawsze wrócił do domu ZAWSZE!!!! olej co 15tyś i zadnego dolewania . Prz jezdzie do 100km/h 10,5l na autostradzi gaz na maxa 12,5l duza plandeka ,pojedyncze koła. Jezeli kierowca to nie IDJOTA to auto jest niezniszczalne.BARDZO WAZNA SPRAWA 99% MA COFNIETE LICZNIKI .Znajomy ma 15szt w piekarni po 500tyś przebiegu zero problemu tylko paliwo leje.--Sprinter 2,9 wiecej pali ale tez dobry z CDI NAJLEPSZY 2,7 ALE DROGI W UTRZYMANIU {wtryski immobilajzer pompa czujniki dwa razy do roku holowany,podobnie jak IVECO
9,9
Volkswagen LT II
Furgon 2.5 SDI 75KM 55kW
Silnik totalnie niedynamiczny. Osiołek od latania po mieście, w długie trasy nie polecam. Wyprzedzanie odpada, Na pusto, 80-90km/h pali sobie 8l. Załadowany po sufit, tak że wyglada jak motorówka na trasie, przy prędkości 110-120km/h 75l oleju starczy na 500km. Za to silnik wytrzymaly jak cholera, moj egzemplarz ma zrobiony 1mln km bez remontu:D. Fotele w kabinie super wytrzymale, ale z niedużą jak dla mnie możliwością regulacji i dość niewygodne. po 5h za kółkiem plecy bolą. Ściera sie kierownica, małe problemy z elektryką. Rdza gdzieniegdzie. Maksymalna prędkośc z wiatrem, na pusto i z górki 130km/h
9,0
Volkswagen LT II
Furgon 2.5 TD 109KM 80kW
Moje auto to LT 35 MAXI. Auto naprawdę dynamiczne i oszczędne zrobiłem nim ponad 300000 km w 3 lata. Większość na zachodzie i auto naprawdę pali 8l/100km. Wiadomo że jak się jedzie 140-160 to spali ile będzie miał w zbiorniku. Raz miałem ok dwóch ton na sobie i jechałem do Dani. Prędkości były do 110km/h w porywach do 120 przy czym Polskę przejechałem w nocy bez żadnych korków i naprawdę spalił 8l na setkę. Polecam wszystkim te auta! Mało awaryjne i nie zwykle wytrzymałe. Jeśli chcecie kupić takie auto to uwaga na przebiegi! Mamy kilka LTeków w firmie dwa mają przejechane ponad milion kilometrów i chodzą jak przecinaki! Świetne auta. Unikajcie silników 2.8, nie udane i bardzo awaryjne!!!
11,4
Volkswagen LT II
Furgon 2.5 SDI 75KM 55kW
Auto z racji swojej masy CHLEJE, ale moim zdaniem przepał jest zupełnie nieadekwatny do mocy jaką oferuje ten silnik. Fakt, wersja silnikowa bez turbiny jest znacznie żywotniejsza, ale 75 koników na masę jaką w moim wypadku ukazuje wersja "ŚREDNIA" to zdecydowanie za mało. O jakimkolwiek wyprzedzaniu nie ma mowy. Spalanie podobne dla samochodu pustego, tudzież załadowanego optymalnie. Nigdy go nie przeładowałem, w związku z tym nie wypowiem się, czy samochód ogólnie by ruszył z miejsca i jakie byłoby ewentualne spalanie. Generalnie na temat samochodu - cholernie trwały, cholernie wytrzymały - skrócił Seata Ibizę o połowę, przy czym sam był nieznacznie uszkodzony z przodu:) Spalanie silnika SDI jednak nie do przyjęcia. Prędkość maksymalna ok. 90-100km , przy czym nawet delikatne wzniesienie powoduje spadek do 60-70 - trzeba mieć to na uwadze, bo może się to skończyć tragicznie. Idealne auto do rozwożenia towaru w mieście - na trasy zupełnie nie polecam.
9,0
Volkswagen LT II
Furgon 2.8 TD 158KM 116kW
Jazda po drogach krajowych i autostradach prędkość do 87km/h zmiana biegów przy max 2tyś obrotów - spalanie poniżej 7l auto załadowane na maxa. Ten sam typ drogi prędkość na autostradzie do 135km/h - spalanie do 11l Max spalanie to 16l na 100 - wynik na niemieckiej autostradzie prędkość max do ogranicznika 170km/h, średnie spalanie około 9l na 100km
11,0
Volkswagen LT II
Furgon 2.5 TD 109KM 80kW
Samochód skrzyniowy z plandeka , wysoki 3 metry . Srednie spalanie 11-12 litrów ale wszystko zależy od warunków - pogoda bezwietrzna autostrada 90-100 km/h srednie spalanie 9,5-10 l , gdy trochę wieje ok 11,5 , prędkości od 100-120 km 12-13 l , srednio po miejscu ok 10,5-11 l , poprzednio równiez miałem Lt z takim samym silnikiem standardowa zabudowa w wersji max spalanie trasa 8,5 do 10 L w zależnosci od stylu jazdy i ładunku
9,2
Volkswagen LT I
Furgon 2.4 D 75KM 55kW
most wolny, na pusto srednia predkosc 65km/h = 7.5l/100km mam wersje lt40 podwojna kabina+skrzynia 3,8x2.1 fajny stary samochodzik do mojej firmy. super ladownosc (blizniaki) oraz ekipa do 6 osob+klamoty ktore sie wiezie na budowe. srednio spala tyle samo co zuk z silnikiem andorii ale tu mozliwosci o wiele lepsze. malo tego zarej. na kat b do 3.5dmc. wady to mala predkosc przelotowa, przy wyzszych jest glosno.
11,1
Volkswagen LT II
Furgon 2.5 TD 109KM 80kW
Kontener o wymiarach 4.95x2.0x2.2m. Autko sporo jeździ po europie i najwieksze spalanie 14L wyszło na odcinku 1000km przy prędkości 130km/h teren to niemieckie góry. 9.5L spalił przy jeździe z prędkością 80-90km/h. Średnio spala do 11L na setke i nie jest źle!!! Ładunki mam od tony do 1.5t ale bywa że i 2T zabieram i lece w trase.
10,4
Volkswagen LT II
Furgon 2.8 TD 125KM 92kW
Części bez porównania droższe niż w 2.5tdi. Pompę oleju, napinacz i przewód założyłem używane, gdyż cena nowych to ok. 4tys. Dla przykładu nowy napinacz paska do 2.5-ok.500pln, do 2.8-1600pln. Po przejechaniu 1500km od zakupu zmuszony byłem zrobić kapitalny (szlif wału i głowicy, tuleje, pasowanie, panewki i robocizna 5500pln). Przejechałem od tego momentu 35000km. Czeka mnie jeszcze zajrzenie do wtrysków i mam nadzieje, że wrażenie jakbym jechał na tykającej bombie ustąpi.
9,5
Volkswagen LT II
Furgon 2.5 TD 109KM 80kW
auto srednio pali 9-10 litrow , przy oszczednej jezdzie ze sredni m ladunkiem lekko mozna osignac 9-9.5 litrow , z przuczepa i ladunkiem 3,5 tony w jedna strone z powrotem na pusto 11litorw /100km wiec super
Volkswagen LT