Szukaj

Raporty zużycia paliwa Volkswagen Lupo

on - zużycie paliwa dla silnika 1.2 TDI 3L 61KM 45kW (w l/100km)
Średnie zużycie
3,8
Deklaracja producenta
3,0
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
4,2
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
3.6
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
4.7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
3.0

Lista raportów zużycia paliwa (48)

4,2
Volkswagen Lupo
Hatchback 3d 1.2 TDI 3L 61KM 45kW
Autko super mało pali i fajnie jedzie choć rodzice max średnie spalanie utrzymują na poziomie 5,7 L ale no cóż tym trzeba umieć jeździć ;)
3,7
Volkswagen Lupo
Hatchback 3d 1.2 TDI 3L 61KM 45kW
Rewelacja, nie ma inne bardziej oszczędnego samochodu. Aktualnie 3,7l na kompie, średnio miasto i trochę dróg krajowych, expresowych, rzeczywiście 3,5l/100 po tankowaniu. Masz pytania pisz grzesiugm@op.pl
3,6
Volkswagen Lupo
Hatchback 3d 1.2 TDI 3L 61KM 45kW
Pojazd posiadam od roku. Od czasu regeneracji pompowtryskiwaczy (koszt ok. 2000 zł) staranniej dobieram stacje benzynowe. Staram się tankować 50/50 paliwo premium i najtańsze na zmianę, jedno tankowanie do pełna takie i jedno takie. Samochód jest bardzo oszczędny i widzę zdecydowany spadek kosztów. Jeżdżę głównie po Warszawie + 1-2 wyjazdy miesięcznie, rocznie robię ok. 30 tys. km. Największe spalanie osiągam na autostradzie ale i tak przy maksymalnej prędkości nie odbiega ono zbytnio od ok. 5l. Samochód jak na swój silnik jest bardzo dynamiczny. Jedyny mankament to jego pakowność i na wyjazdach większej liczbie osób przydaje się zdolność gry w tetris ;), choć jego wielkość to duża zaleta w mieście.
5,5
Volkswagen Lupo
Hatchback 3d 1.2 TDI 3L 61KM 45kW
3,6
Volkswagen Lupo
Hatchback 3d 1.2 TDI 3L 61KM 45kW
długość:150km droga krajowa nr.8, prędkość 60-90km/h(jak to na tej trasie), sam kierowca bez bagażu- spalanie średnie 2,8l, myślę że byłoby nawet mniej gdyby nie zatrzymywanie się na światłach:D w mieście niestety trzeba liczyć 4litry przy ´średniej´ jeżdzie.
3,2
Volkswagen Lupo
Hatchback 3d 1.2 TDI 3L 61KM 45kW
Autko pali normalnie, średnio 60% miasto 40% trasa do 20km i średnia ze zbiornika 3.2L/100km. jak zrobić żeby lupo tyle paliło ? jeździć w trybie eco, wrzucać na luz dużo, i patrzeć na drogę przez co nie używać gazu bez potrzeby.
Dziennik kosztów dla Volkswagen Lupo 1.2 TDI 3L 61KM 45kW
Średni koszt przejechania 100 km
5,00 zł
4,2
l/100km
Zobacz dzienniki
3,7
Volkswagen Lupo
Hatchback 3d 1.2 TDI 3L 61KM 45kW
Ekonomicznosc powoduje, ze wszystkie (nieliczne) mankamenty Lupo, wlacznie z naprawa skrzyni biegow po prostu przestaja byc istotne. Najlepszym wynikiem jaki udalo mi sie osiagnac bylo 3,6 ltr/100 km. Co zaskakujace, osiagnalem ten wynik na trasie kretej, gorzystej i w dodatku czesc drogi jadac w korku. Ogolnie realne spalanie, jakie udaje mi sie osiagnac to z reguly 3,8- 3,9 ltr/100km, samochodem z obciazeniem ok. 300kg, wiec tak jakbym wiozl 3 pokazne osoby i przy normalnych predkosciach (nawet 150km/h czasami). (Aktualizacja 20.07.2012 udalo mi sie osiagnac 3,2 ltr/100km na trasie Sierakowice-Gdansk, czyli jednak mozna). Jak juz wyzej wspomnialem, inni uzytkownicy Lupo osiagaja lepsze wyniki. Z tego co slyszalem, duza role graja tu felgi i opony (w Lupo 3L byly montowane jakies specjalne felgi aluminiowo/magnezowe i jakies eco opony, nie wiem dokladnie jakie). Ja jezdze na normalnych stalowych felgach i oponach wielosezonowych M+S, o kazdej porze roku. Mozliwe, ze to powoduje rowniez wieksze zuzycie paliwa. Ciekawostka w Lupo 3L jest tryb ECO. Po wcisnieciu tego przycisku, samochod nie tylko zmienia biegi przy nizszych obrotach silnika, oszczedzajac tym samym paliwo, ale rowniez automatycznie wylacza silnik gdy trzymamy wcisniety hamulec dluzej niz 5 sekund, przy nieruchomych kolach (np. stojac na swiatlach lub w korku). Po puszczeniu hamulca, silnik w ciagu doslownie sekundy uruchamia sie i jedziemy dalej. (automatyczne wlaczanie i wylaczanie silnika moze nie dzialac, gdy: 1. silnik nie osiagnal odpowiedniej tempetarury, 2. Akumulator nie ma wystarczajacej ilosci energii np. jest zuzyty lub rozladowany). Procz tego w czasie jazdy po puszczeniu pedalu "gazu" samochod jedzie jakby "na luzie", nie hamuje silnikiem do momentu az zaczynamy hamowac. Wtedy wlacza sie rowniez "hamowanie silnikiem". Oczywiscie tryb ECO ma tez mankamenty: samochod nie przyspiesza tak szybko jak w trybie normalnym. Osobiscie stalem raz w korku kolo Londynu 2,5 godziny. Podjezdzanie 10 metrow - stop, 5 metrow - stop itd przez caly ten czas. Silnik wylaczal sie i wlaczal ok. 70 razy, nie policzylem dokladnie. Niesamowite!
4,0
Volkswagen Lupo
Hatchback 3d 1.2 TDI 3L 61KM 45kW
3,4
Volkswagen Lupo
Hatchback 3d 1.2 TDI 3L 61KM 45kW
3,5 do 4,0 L./100 km;
4,1
Volkswagen Lupo
Hatchback 3d 1.2 TDI 3L 61KM 45kW
Volkswagen Lupo