Szukaj

Raporty zużycia paliwa Volkswagen Passat B4

Podsumowanie 298 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silnik Diesel Volkswagen Passat B4 1.9 TDI 90KM 66kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,5
33,25 zł
222
5,6
33,59 zł
76

Lista raportów zużycia paliwa (298)

5,4
Volkswagen Passat B4
Kombi 1.9 TDI 90KM 66kW
trasa 4,8 ,miasto 5,8 srednio pali ok 5,5 REWELACJA JAK NA TAKIE DUŻE AUTO!!!!
Dodane 14 lat temu
5,7
Volkswagen Passat B4
Kombi 1.9 TDI 90KM 66kW
Jeżdżę przeważnie niezbyt szybko i moim zdaniem całkiem płynnie. Staram się wykorzystywać silnik do zwalniania. Przy moim stylu jazdy auto odwdzięcza się naprawdę niewielkim apetytem na paliwo. Ceny części są zdecydowanie na przystępnym poziomie. Nie należy jednak przesadzać z najtańszymi zamiennikami. Może się to szybko zemścić.
Dodane 14 lat temu
5,8
Volkswagen Passat B4
Kombi 1.9 TDI 90KM 66kW
kolejna mocna strona, spalanie małe(a na na auto ważące 1,5tony nawet bardzo małe) części relatywnie tanie, konstrukcja do bólu prosta, można naprawiać u kowala:P
Dodane 14 lat temu
5,4
Volkswagen Passat B4
Kombi 1.9 TDI 90KM 66kW
Zużycie paliwa naprawdę małe, części tanie i dostępne, naprawy tanie.
Dodane 14 lat temu
5,4
Volkswagen Passat B4
Kombi 1.9 TDI 90KM 66kW
7,8
Volkswagen Passat B4
Kombi 1.9 TDI 90KM 66kW
Dziennik kosztów dla Volkswagen Passat B4
Średni koszt przejechania 100 km
37,67 zł
6,4
l/100km
11,4
l/100km
10,6
l/100km
Zobacz dzienniki
7,0
Volkswagen Passat B4
Kombi 1.9 TDI 90KM 66kW
moiało być lepiej
Dodane 14 lat temu
7,0
Volkswagen Passat B4
Kombi 1.9 TDI 90KM 66kW
Miało być lepiej, a tak naprawdę się zawiodłam niestety!
Dodane 14 lat temu
6,2
Volkswagen Passat B4
Kombi 1.9 TDI 90KM 66kW
4,6
Volkswagen Passat B4
Kombi 1.9 TDI 90KM 66kW
Witam, od razu zaznaczę, że podane przeze mnie spalanie to realne spalanie (wg dystrybutora), a nie wartości podawane przez komputer pokładowy (który w moim przypadku przekłamuje o 10% przy oponach 15` 195/55). Niestety większość moich przedmówców podaje spalanie paliwa wg wartości pokazanych przez komputer pokładowy - co może wprowadzać wielu przyszłych nabywców Passata B4 tdi 1z w błędne przekonanie o rzeczywistym spalaniu rzędu dajmy na to 3,5 litrów ON/100km. Średnie minimalne spalanie 4,4 l/100km to mój systematycznie powtarzający się wynik osiągany podczas dojazdów do pracy (dziennie 35km w 1 stronę). Co ciekawe - jadąc do pracy (mieszkam w norweskich górach) droga jest w większości pochylona w dół, co sprzyja swobodnemu rozpędzaniu się samochodu bez potrzeby duszenia pedału gazu. Tak więc dojazd do pracy daje spalanie nawet 3,5 l/100km. Jednak jak nietrudno się domyśleć powrót z pracy to konieczność pokonania wielu stromych podjazdów, przez co spalanie wzrasta do ponad 5 l/100km. Maksymalne spalanie to średnie jaką obliczyłem z dwóch wyników spalania: szybkiej, monotonnej jazdy autostradą z większymi prędkościami oraz wolnej, równie monotonnej jazdy miejskiej po Oslo. Wiadomo, że "jazda miejska" to subiektywny termin Jednak uważam, że jazdę w zatłoczonej stolicy Norwegii można z pewnością zaliczyć do raczej ciężkiej przeprawy dla kierowcy, samochodu i spalania. Z kolei szybką jazdę autostradą rozumiem przez jazdę 100-120 km/h, czyli taka dolna granica prędkości z jakimi poruszają się przedstawiciele handlowi i młodzi gniewni po szosach polskich miast ;)... Minimalne spalanie tak jak już wyżej opisałem 3,5 l/100km. Jednak pragnę nadmienić, że takie wyniki nie biorą się ze wspaniałej technologii silnika tdi, która ma jakby nie patrzeć 30 lat na karku. Dobrej jakości paliwo, dobra jakość dróg i niskie zagęszczenie ruchu na pewno zaowocuje osiągnięciem niskiego spalania. Jednak najważniejsza składowa ekonomicznej jazdy to przede wszystkim sam kierowca i jego umiejętności prowadzenia pojazdu. Bez tego i VW lupo 1.2 tdi będzie spalał 9 litrów ON/100km jeśli za sterami zasiądzie... no nie bójmy się użyć tego stwierdzenia - debil :) pozdrawiam ps.: silnik nie bierze oleju, cały osprzęt sprawny, skrzynia biegów długa, 97km/h na 5 biegu to 2000obr/min (symbol bodajże CTN), turbo się NIE niszczy jeżdżąc na 5 biegu 1500obr/min (turbo nie ma zmiennej geometrii w silniku 1z!)... inne mity na temat monotonnej, mało "energicznej" jazdy również obalam - przejechałem moim passatem 320 tys km bez awarii silnika, co więcej jego sprawność po podłączeniu do VAG wynosi blisko 100% więc proszę się nie bać jazdy przy 1500obr/min - bardziej szkodzi z pewnością jazda powyżej 3500obr/min lub jak niektórzy się przechwalają 5000obr/min hehe..
Dodane 15 lat temu
Volkswagen Passat B4

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów