Szukaj

Najnowsze raporty Volkswagen Passat

9,1
Variant 2.0 TSI BlueMotion Technology 220KM 162kW
Volkswagen Passat B8
Silnik i skrzynia są rewelacyjne. Poprzednio jeździłem Audi A6 C5 2.0TDI Multi, Corolla 1.4D Manual, Auris 1.8 Hybryda CVT. Podróżuję najczęściej w trybach eco/comfort, co wpływa na zachowanie skrzyni biegów i tempo zmiany biegów. Ten silnik oferuje tak dużo mocy, że w każdym momencie można przyspieszyć lepiej niż pozostałe samochody. Jazda w mieście w tygodniu przy normalnym ruchu to ok. 8.2-8.5 l/100km, w korkach w Gdańsku w godzinach szczytu (korek 7-8 km, potem jazda raczej pod górę) 9.8 l/100km. Spokojna jazda w weekend albo w trasie ok. 7,8-8,2l. Można zejść niżej, ale wymaga to w trasie utrzymywanie prędkości poniżej 110 km/h. Jeśli jedziesz 150 km/h autostradą to spali ok. 9,0-9,5. Obecnie jeżdzę na paliwie Shell V-Power 100. Wszystko zależy czy będziesz płynnie ruszał i utrzymywał prędkość. Jeśli będziesz jeździł dynamicznie, szarpał to spali 11l bez problemu. Możesz nawet zobaczyć 15i jak się bawisz w trybie sport, który bardzo późno włącza wyższe biegi. Natomiast z ciekawostek wtedy 150km/h jest na 3 biegu, 200 na 4 biegu i zostają jeszcze dwa biegu w rezerwie aż do 245 km/h. Jeśli zastanawiasz się nad tym silnikiem to polecam i nie będziesz zawiedziony jeśli założysz, że pali 10l/100 km. Wtedy nie musisz się wybitnie starać i raczej utrzymasz podany wynik. Silnik jest bardzo kulturalny i cichy, a podczas przyspieszania całkiem fajnie brzmi.
5,5
Sedan 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
Volkswagen Passat B6
Mimo ze skrzynia biegow DSG mnie nie satysfakcjonuje i nie zmienia biegow jak bym tego sobie zyczyl co w rezultacie ma znaczny wplyw na zuzycie paliwa musze przyznac ze wcale nie jest jeszcze tak zle. Pokonuje z reguly duze dystanse zarowno autostradami jak i krajówkami czy krecac sie troche po miescie. Sa to wartosci przyblizone z komputera z ostatniego okresu uzytkowania gdzie wcale nie oszczedzalem zbytnio paliwa z reguly byla to dosc dynamiczna (jezeli mozna tak ja nazwac z ta skrzynia) jazda i szybka z przewaga trasy po krajówkach. Minimalne spalanie przy oszczednej jezdzie zeszlo ponizej 5 litrow na autostradzie (500km) z duza iloscia wzniesien (skandynawskie warunki) predkosc 110-130 (1osoba + duzo bagazy) nie pamietam dokladnej wartosci ale wydaje mi sie ze spalanie zeszlo nawet w okolice 4,6 litra wedlug wskazan komputera. Innym razem na 1000 km odcinku (Holandia-Polska) spalanie ok 5.4 (120-130). Na pełnym zbiorniku (70) do momentu zapalenia sie rezerwy z reguly udaje sie zrobic srednio 1200 km (autostrada 140-160 + dynamika na krajowkach) = ok 5,8L/100
6,3
Kombi 1.9 TDI 130KM 96kW
Volkswagen Passat B5
Auto napewno najlepiej sprawdza sie w trasach, po pokonaniu 850km auto spaliło 50L ropy przy jezdzie 130-140km/h na tempomacie, nie jest to najlepszy wynik gdyż przy prędkości 110-120km spalanie potrafi spaść jeszcze nizej. ostatnio zresetowalem licznik km i nabiłem 750km w cylku miejskim i nie dalekie trasy 30km odcinek, z komputera wyszło średnie spalanie 6,7L na 100 chociaż myślę po wyliczeniu kosztów rzeczywiste spalanie mogło siegać blizej 7L przy cylku mieszanym. Jak narazie drobne serwisy przeprowadzane koszty w rozsądnych cenach . Passat b5 fl 131km daje rade, najważniejsze to trafić na zadbany egzemplarz. Auto dynamiczne, dobrze się prowadzi i w miarę ekonomiczne. obecny przebieg 240tys km i z dnia na dzień coraz więcej ;D
7,5
Kombi 1.9 TDI 130KM 96kW
Volkswagen Passat B5
Średnie spalanie z włączoną klimatyzacją przy jeździe mieszanej trasa, miasto, 50/50 oscyluje w granicach 7.0/8.0l na 100km. w zależności od tego jaki ruch jest w mieście. W jeździe po samym mieście, do tego dość zakorkowanym (Katowice godziny poranne 7-9-ta., i popołudniowe 13-18-sta.), potrafi dojść do granicy 10l/100, średnio miałem 9.0/10l na 100km. Na trasie bez szaleństw jadać około 110 do 130 km, spalanie oscyluje w granicy 5.5/6.0, jeśli auto jest załadowane to trzeba doliczyć do około litra w zależności od ilości ładunku. Minimalnie da się spalić około 5 litrów na setkę, ale to trzeba się mocno starać i jechać bez klimy, ale to jest chyba takie totalne minimum. Średnia jaka wyszła mi z przejachania 5 tyś. km to 7.5l , jazda mniej więcej 70/30 - miasto/trasa . Staram się w miarę możliwości jeździć dynamicznie i wykorzystywać moment obrotowy jaki oferuję silnik. Auto którym jeżdżę ma silnik w bardzo dobrej kondycji, jest po wymianie turbiny, kompletnej regeneracji głowicy, wymianie wałka rozrządu, popychaczy i uszczelniaczy, więc spalanie jak najbardziej realne. Oponki mają rozmiar 195/65/15 cali, a auto waży 1540 kg. Dodając kierowce i pasażera licząc 2x80 kg + zawsze jakieś graty w aucie + 20 kg robi się ponad 1700 kg, więc silnik ma co ciągnąc. Ogólnie przed kupnem myślałem, że spalanie będzie nieco mniejsze, przez to, że nasłuchałem się opinii ludzi którzy mówili jak to mało te ich Passaciki palą typu, panie.... szósteczkę ropy to średnio wciąga i to po mieście :), Realia są nieco inne :).
6,3
Kombi 1.9 TDI 130KM 96kW
Volkswagen Passat B5
1.9TDI AVF skrzynia 6-biegów GUS , 317 tys przebiegu ,2004rok . Zrobilem nim przez 9msc 32tysiace kilometrów . Jazda trasa dynamiczna nie zamulanie 5.8-6.8litra , jazda w nocy tak do okolo 120 5.5l . Ogólnie tak samochód nie lubi jeździc na krotkich odcinach , a zwlaszcza gdzie czesto trzeba stawac . W miescie spalanie 6.5litra w gore ( warszawa) . Prócz tego samochod fajny , dynamiczny na trasie czuć te 131km . Maksymalne spalanie podane przy jezdzie tak zwanej kawalerskiej czyli ognia i do przodu nie wazne gdzie . Ogólnie auto godne polecenia i bezawaryjne.
7,2
Variant 2.0 TDI BlueMotion SCR 190KM 140kW
Volkswagen Passat B8
Silnik bardzo oszczędny na trasie przy dłuższych dystansach. Na autostradzie przy prędkościach ok 130 km/h pali w zależności od wiatru: 4,9 l/100 trasa Paryż Amsterdam, lekki wiatr w plecy do 6,2 trasa Warszawa-Wrocław (S8) gdzie wiatr cały czas wiał od przodu. Na trasie wakacyjnej 5500 km, średnia prędk.106 km/h, (PL-Hiszpania-Francja-PL) spalił średnio 5,6l /100 przy 4 osobach i pełnym bagażniku. Na baku za każdym razem spokojnie można było przejechać 1000 km. W mieście na krótkich odcinkach w warszawskim ruchu pali od 7 do 11 l w zależności od korków.
5,5
Kombi 1.6 D 54KM 40kW
Volkswagen Passat B2
Przyznam że autko zakupiłem trochę eksperymentalnie za śmieszne pieniążki i stwierdzam że pomimo 33 lat życia i przebiegu 1.400.000 KM wciąż może zaskoczyć swą sprawnością.. ;) Spalanie fenomenalnie niskie ale brakuje trochę mocy, mój egzemplarz pod maską pracuje bardzo równo i świetnie pali, rozbujałem Szczupaka do średnio max 150-160 KM/h (skrzynia 5-biegowa) z górki do szaleńczych 180 KM/h, silnik ani trochę nie jęknął po ostrej jeździe. Pomimo okropnego wyglądu ma w sobie to coś. Ciężko mi patrząc na niego to stwierdzić, ale polecam samochód, jest niezwykle duży i wygodny.
4,7
Variant 2.0 TDI BlueMotion SCR 150KM 110kW
Volkswagen Passat B8
Jeżeli ktoś szuka pojemnego auta z wmiare dynamicznym silnikiem polecam !!! Auto baaaardzo oszczędne w trasie , ost. jazda 450km , tempomat ustawiony 120km/h i 4,8L z tankowania. Miasto 6-7L , trasa 90km/h 3,8L , 100km/h 4,2L , 120km/h 4,8-5L , 130km/h 5,4L . POLECAM.
8,0
Variant 2.0 TDI 170KM 125kW
Volkswagen Passat B6
Spalanie w każdym aucie uzależnione od ruchu miejskiego, długości pokonywanych odcinków, podobnie jazda w trasie, inaczej na drodze ekspresowej, inaczej na drogach krajowych, inaczej na wojewódzkich itd. W trasie spalanie od 6,5 do 7,5. W mieście ~10. Średnie z kilku tysięcy kilometrów 8,3.
8,7
Sedan 2.0 TDI 140KM 103kW
Volkswagen Passat B6
Auto totalnie nieekonomiczne. Za to dynamiczne. Jeżdżę do pracy trasa ok 35 km wiec powinien palić mało. Zmieniłam trasę z powodu remontów gdzie jeżdżę nie więcej niż 100 na godzinę o nadal pali tak samo dużo. Z tego powodu myśle o sprzedaży
Volkswagen Passat