Szukaj

Najnowsze raporty Volkswagen Passat

4,7
Variant 1.6 TDI-CR DPF BlueMotion 105KM 77kW
Volkswagen Passat B6
Co do reguły jeżdżę w trasie. Jeżdżę raczej oszczędnie, przyśpieszam jak trzeba, wyprzedzam gdy jest sens, ale nie gonię całą drogę. W 2-3 osoby. 4 litry realne na drogach wojewódzkich (5. bieg 90 kmh ok1500obr pokazuje ok 3.4L jak jest nagrzany), przy 100 kmh - 4.5L, przy 110 - 5L. Piszemy o jednostajnej prędkości. Jak się trochę powyprzedza w przedziale prędkości 120-150 to 5.5-6L. Od 160 kmh żlopie z 7.5L. 170 kmh to niemalże prędkość max i dalej już ciężko idzie. W mieście w korkach potrafi i z 7 (dochodzi waga auta), ale jak się jeżdzi delikatnie to można i 5L, zwykle 5.5-6. Zawsze mam 1350-1450 km na baku (66-68L).
6,3
Variant Facelifting 1.5 TSI EVO 150KM 110kW
Volkswagen Passat B8
Auto służbowe więc nie ograniczam się, jeżeli chodzi o sposób użytkowania. Przy normalnej jeździe w cyklu mieszanym, codziennie trasa ekspresowa oraz obwodnica Warszawy spalanie w okolicach 6,8 l/100. W trasie jazda do 150-160 spalanie okolo 7,5 l/100. Przy spokojnej trasie i predkosciach 100-120 spokojnie mozna zrobic 5,5 - 6,0 l/100km. Jezeli komus wychodzi 12 l/100 to musi naprawde mocno deptac. Przejechalem tym autem obecnie okolo 10.000km i szczerze moge polecic zarowno silnik jak i samo auto. Nie mam zadnych zastrzezen.
6,7
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW
Volkswagen Passat B8
Nie spodziewałem się tak oszczędnego silnika w tak dużym aucie jakim jest Passat B8. Tylko 1.4 i 125 koni, a turbina sprawia, że autem jeździ się dość dynamicznie, nawet na autostradach. Spalanie wychodzi naprawdę znikome i nie mówię, że jeżdżę jak dziadzio. Trasa na odcinku 200km z czterema osobami na pokładzie z prędkością 120-130km/h średnio 6 litrów benzyny. Na odcinku 100km na trasie z przepisową prędkością do 100 km/h głównie operujac 5 i 6 biegiem wyszło 5 litrów benzyny. Zatłoczone miasto i korki, przy zimnym silniku na krótkich dystansach, wyszło 8 - 8.5 litrów benzyny. To naprawdę super palność.
6,7
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW
Volkswagen Passat B8
Nie spodziewałem się tak oszczędnego silnika w tak dużym aucie jakim jest Passat B8. Tylko 1.4 i 125 koni, a turbina sprawia, że autem jeździ się dość dynamicznie, nawet na autostradach. Spalanie wychodzi naprawdę znikome i nie mówię, że jeżdżę jak dziadzio. Trasa na odcinku 200km z czterema osobami na pokładzie z prędkością 120-130km/h średnio 6 litrów benzyny. Na odcinku 100km na trasie z przepisową prędkością do 100 km/h głównie operujac 5 i 6 biegiem wyszło 5 litrów benzyny. Zatłoczone miasto i korki, przy zimnym silniku na krótkich dystansach, wyszło 8 - 8.5 litrów benzyny. To naprawdę super palność.
7,9
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW
Volkswagen Passat B8
Jak nie chcesz tracić kasy to zamontuj porządną instalację do aut z silnikiem z bezpośrednim wtryskiem. Ja wybrałem Passata B8 bo szukałem dużego auta z prostym silnikiem, a takim okazał się 1.4 tsi 125 KM. Jeździ bardzo dynamicznie już od 1500 obrotów. Jak na takie gabaryty jest bardzo dobrze i z przyśpieszeniem i wyprzedzaniem. Wiadomo, trzeba go przycisnąć ale obroty spokojnie idą do 7000 tysięcy, a sam silnik się nie męczy. Instalacja LPG sprawiła, że jeżdżę oszczędniej. Dla szukających Passata B8 w kombi nie stracicie przestrzeni bagażowej bo jest wielka, w sedanie z instalacją jest trochę gorzej bo koło zawsze będzie się walać i przeszkadzać w załadunku. Co do silnika to odpuśćcie sobie montaż w silniku 1.4 tsi 150 ACTA, bo tam jest system odłączania cylindrów i raczej niezły specjalista musiałby przerabiać elektrykę i montować instalację by nie popieprzyć tego. A to generuje dodatkowe koszty i może nie sprawdzić sie do końca. Po roku eksploatacji na LPG stwierdzam, że przy przebiegu 170 tysięcy zero poboru oleju silnikowego i innych durnych problemów. Koszt instalacji około 4000zł.
8,3
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW
Volkswagen Passat B8
Do swojego Passate 1.4 125 KM zamontowałem instalację na markowych komponentach. Mimo, że ma turbo i bezpośredni wtrysk benzyny sam silnik jak twierdziła osoba montująca instalację, nie jest skomplikowany. Dotrysk benzyny jest minimalny i ma chłodzić wtryskiwacze paliwa. Samo spalanie benzyny jest minimalne i te od 5 do 10 litrów benzyny na miesiąc starczy w baku, tzn staram się mieć więcej niż rezerwa by nie "zajechać wtryskiwaczy benzyny". Co do LPG to palność bardzo dobra. Wynosi średnio 1,5 do 2 litrów więcej jak benzyny. I tak średnio minimalnie wyszło mi 6,8 na LPG. No nawet jakbym liczył 7 litrów to na takie auto jest bardzo mało. W mieście około 10 litrów. To też mało i tanio :) bo przy obecnych cenach paliw 100 km wynosi mnie 22zł po mieście.
6,3
Kombi 1.9 TDI 101KM 74kW
Volkswagen Passat B5
12 lat jeżdżę kupiłem jak miał 180tys , przy 280 tys robiłem turbo a przy 300 sprzęgło które okazało się oryginalne . Ogólnie rzeczy eksploatacyjne olej klocki i lata . Rakieta to nie jest ale tani w utrzymaniu i wdzięczny wóz , nigdy mi nie stanął na trasie .Rdzy nie uświadczysz chyba ze był bity i zle zrobiony tak to istny czołg , mój 20 letni nie ma ani jednego ogniska korozji a stoi pod chmurką .
9,2
Sedan 2.0 FSI 150KM 110kW
Volkswagen Passat B6
Passat pali średnio licząc 10l/100km w cyklu mieszanym. Na trasie do 120km/h można zejśc do 8.5 ale już powyżej tej prędkości spalanie znacząco rośnie. Przy prędkości autostradowej 140-150 to już potrzebuje 11L. Ogólnie ze spalania jestem zadowolony. Poprzednie auto z silnikiem 1,6 paliło podobnie.
5,3
Variant 2.0 TDI BlueMotion Technology 150KM 110kW
Volkswagen Passat B8
Bardzo oszczędny silnik mając na uwadze wielkość samochodu i jego masę. Średnie zużycie paliwa komputer podaje dokładnie. Jeżeli komputer podaje śr.zużycie z całego zbiornika 4,9L to tyle dokładnie wychodzi z dystrybutora. Dla porównania Golf V zaniża o 0,5L. Polecam Passata z tym silnikiem. Dynamika i spalanie OK.
11,0
Kombi 1.8 T 20V 150KM 110kW
Volkswagen Passat B5
2002 1.8T AWT po lekkim chipie na 160KM/300Nm. Instalacja gazowa STAG. Średnie spalanie z codziennych dojazdów do pracy po 40km w jedną stronę tdrogą ekspresową (średnio 110km/h) to 11 litrow LPG. Jak na tak duży samochód uważam że wynik jest zadowalający. 230 tyś przebiegu z czego ja zrobiłem 40tyś. Ogólnie polecam ten silnik z LPG :)
Volkswagen Passat