Szukaj

Raporty zużycia paliwa Volkswagen Phaeton

Podsumowanie 89 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Volkswagen Phaeton
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
13,1
87,41 zł
10
14,4
95,94 zł
8
19,4
129,28 zł
5
19,3
128,48 zł
5
Silniki Benzynowe Volkswagen Phaeton
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
16,1
45,05 zł
4
17,8
49,81 zł
5
20,6
57,64 zł
2
Silniki Diesla Volkswagen Phaeton
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,7
65,19 zł
11
9,3
62,43 zł
6
12,4
83,07 zł
22

Lista raportów zużycia paliwa (89)

8,0
Volkswagen Phaeton
Sedan 3.0TDI-CR V6 DPF 4Motion Tiptronic 240KM 177kW
14,3
Volkswagen Phaeton
Sedan 3.2 V6 241KM 177kW
10,1
Volkswagen Phaeton
Sedan 3.0 TDI 225KM 165kW
7,8
Volkswagen Phaeton
Sedan 3.0TDI-CR V6 DPF 4Motion Tiptronic 240KM 177kW
Samochód ciężki ale prowadzi się bardzo dobrze, poliftowe modele nie są problematyczne. Spalanie niskie jak na tę klasę samochodu. Uzyskanie wyniku poniżej 7l jest łatwe przy normalnej jeździe. Ogólnie od tankowania do tankowania w cyklu mieszanym 8,5-9,5l. Jedyne koszty to te olejowe jak narazie. Jedyny w swoim rodzaju. Godny polecenia.
11,3
Volkswagen Phaeton
Sedan 3.0 TDI 225KM 165kW
11,8
Volkswagen Phaeton
Sedan 3.0 TDI 225KM 165kW
Mój Phaeton ma znacząco zwiększoną moc bo do 320 KM więc i więcej spala, ale na trasie jadąc 120 km/h spalanie 9l/100 km , jak się jeździ po mieście ale bez korków i non stop czerwonego (włącznie z przyciśnięciem czasami to w okolicach 11/12 a w tragedii miasta warszawy godz 16.00 centrum spalanie 15 l lub więcej. Dla porównania dodam że jeżdżę w pracy też Phaetonem tyle że z 5.0 dieslem i uważam że nie warto płacić więcej za paliwo przy większym silniku bo tam spalanie waha się od 11-do uwaga 20 + l/100 km więc samo mówi za siebie
Dziennik kosztów dla Volkswagen Phaeton
Średni koszt przejechania 100 km
45,00 zł
11,0
l/100km
15,3
l/100km
Zobacz dzienniki
13,2
Volkswagen Phaeton
Sedan 4.9 V10 TDI 313KM 230kW
Minimalne spalanie miałem w Rosji - około 8.5 jeździłem odcinki proste po 400km. Jazda ostrożna. Na codzień mam 11 litrów, trasa Grójec-Warszawa. Jazda przy obrotach silnika około 2500RPM. Do 20-40 litrów dochodzi w Warszawie, gdy stoję w korku.
21,0
Volkswagen Phaeton
Sedan 6.0 W12 48V 420KM 309kW
uzywane częsci (osprzet silnika) umiarkowane ceny ale zeby wymienic niektóre częasci trzeba targac silnik na zewnatrz, bardzo ciasno w komorze.
11,3
Volkswagen Phaeton
Sedan 4.9 V10 TDI 313KM 230kW
To że pali 25 litrów można włożyć między bajki. A moja ciężka noga nigdy nie przebiła 20 litrów w mieście. Oczywiście mówię o letnich oponach bo w zimie to różnie bywa.
12,3
Volkswagen Phaeton
Sedan 4.2 i V8 40V 335KM 246kW
Tak naprawdę nie mam porównania. To moje pierwsze auto tej klasy. Wcześniej jeździłem Audi A6. Koszty utrzymania są zbliżone. Co prawda Phaeton więcej pali w trybie miejskim, ale na trasie i to bez znaczenia jakiej spala mniej niż ponad 100 koni słabsze V6. Ceny części eksploatacyjnych tegoż auta z silnikiem 4,2 nie są porażające. Oczywiście komplet wahaczy nie należy do najtańszych, a przy okazji do najtrwalszych, ale jak ktoś jeździł autem z grupy VAG na wielowahaczu to też nie będzie zbyt mocno rozczarowany. Drogie są amortyzatory. W końcu to pneumatyka, ale bez obawy - nie przekroczą one przez długi jeszcze czas wartości auta ;-) części blacharskie też nie należą do drogich. Co prawda nigdy nie miałem potrzeby ich kupować, ale zrobiłem rozeznanie na rynku przed zakupem auta. W końcu warto wiedzieć co ile kosztuje by nie wprowadzić się na pole minowe.
Volkswagen Phaeton