Szukaj

Raporty zużycia paliwa Volvo C70 I Coupe

pb - zużycie paliwa dla silnika 2.4 20V T 193KM 142kW (w l/100km)
Średnie zużycie
11,5
Deklaracja producenta
9,5
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
11.0
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
14.9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
8.6
lpg - zużycie paliwa dla silnika 2.4 20V T 193KM 142kW (w l/100km)
Średnie zużycie
12,0
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
10.2
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
17.0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
8.8

Lista raportów zużycia paliwa (12)

12,3
Volvo C70 I
Coupe 2.4 20V T 193KM 142kW
Samochód ma do zrobienia uszczelniacze zaworowe i przepustnice co moze wpływać na zwiększone zużycie paliwa.
11,4
Volvo C70 I
Coupe 2.4 20V T 193KM 142kW
Pali sporo w mieście z 15l przy spokojnej jeździe, to dość dużo jak na 2.5l. W poprzednim aucie z 4.0 v8 udawało mi się mieć 16.7
14,5
Volvo C70 I
Coupe 2.4 20V T 193KM 142kW
W mieście automat(Łódź) na krótkich odcinkach ok. 5km spali 22 litrów gazu, na trasie przy spokojnej jeździe ok 90km/h ok. 10 litrów LPG. Mam wrażenia, że automat najwięcej spala po prostu "tocząc się" w korku - komputer pokazuje wtedy ponad 30l/100km. Realnie patrząc przy LPG, biorąc pod uwagę tylko jazdę przy mieście koszt 100km to ok. 60zł - cena gazu ok. 2,60zł/l. POLECAM!
11,7
Volvo C70 I
Coupe 2.4 20V T 193KM 142kW
12,8
Volvo C70 I
Coupe 2.4 20V T 193KM 142kW
11,9
Volvo C70 I
Coupe 2.4 20V T 193KM 142kW
11,3
Volvo C70 I
Coupe 2.4 20V T 193KM 142kW
Jest 4, dlaczego? Jak ktoś szuka auta co pali 8 litów w mieście, niech od razu odpuści sobie szukania turbo benzynowego silnika. Chce się mieć 193 km to trzeba się z tym liczyć. Nie ma tragedii 17 litrów w mieście na krótkie trasy, poniżej 15 nie zejdziecie. Mówię tu o takim mieście z korkami, remontami i światłami. Jest to normalna jazda, a nie oszczędna. Gazu nie zakładałbym, niby nie ma przeciwwskazań, ale jednak nie wydaje mi się to super oszczędnością, też nie powinno się szybko jeździć z gazem, bo mogą być kłopoty. Udało się raz w mieście, ale poza godzinami szczytu, ok. 10-13 godziny spalić ok. 12 litrów na 100 km, według moich obliczeń. Ale wzrok był skierowany na chwilowe spalanie i jechałem bez większych przyspieszeń, starałem się nie wciskać zbyt często hamulca, może udało by się mniej. Nie nazwał bym tego normalną jazdą. Trasa-spalanie i tu się możecie zdziwić 7-8 litów, jadąc przepisowo oczywiście z mniej więcej stałą prędkością, bo najgorzej jest przy ruszaniu i przyspieszaniu, auto waży ponad 1500 kg. Spalanie nie jest duże, jak na tą moc, turbo i wagę. Jak słyszę, że auta po 900 kg 60 km palą po 9 litów to jest chyba mało ekonomiczne. Ceny napraw nie są wygórowane, dobrze, jest mało awaryjne, to na części dużo się nie wydaje, pomijam oczywiście wymiany eksploatacyjne. Np. Świece do turbo platynowe powinno się kłaść tak, że koszt trochę większy.
10,7
Volvo C70 I
Coupe 2.4 20V T 193KM 142kW
10,7
Volvo C70 I
Coupe 2.4 20V T 193KM 142kW
To nie jest auto dla tych, ktorzy chca z baku odlewac nadmiar benzyny...... milosc kosztuje.To stara prawda. Aktualna. Wachasz sie...- kup, sprobuj, jak nie dasz rady- sprzedasz.... warto podjac probe.
10,0
Volvo C70 I
Coupe 2.4 20V T 193KM 142kW
JAk na taki silnik to jest dobrze. 10 litrów przy normalnej jeździe , przy dynamicznej 12l.
Volvo C70 I Coupe