Szukaj

Informacje o Volvo C70

Lata produkcji: 1997 – 2014
Segment: Auta sportowe
Luksusowy coupe-kabriolet plasujący się między segmentami F i H. Uważany za następcę modelu 780, historycznie nawiązujący również do legendarnych Volvo P1800 i Sport P1900. Produkcja modelu rozpoczęła się w 1997 roku. Początkowo oferta C70 obejmowała osobne wersje coupe i kabriolet z miękkim dachem. W drugiej generacji modelu wprowadzono twardy, składany dach, dzięki któremu obie odmiany nadwozia zostały połączone w jednym samochodzie. Mimo swojej elitarności, C70 zdobyło silną pozycję na rynku, a jego głównymi miejscami zbytu są Stany Zjednoczone i bogate kraje arabskie.
czytaj więcej
Powagosław
Dobro luksusowe na naszych drogach. Piękny i komfortowy kabriolet z twardym składanym dachem. Szkoda tylko, że napędzany na przednią oś. ~Powagosław
Luzacjusz
Rodowód tego samochodu to wystarczająca rekomendacja (przed C70 Volvo produkowała legendarny model P1900). W Polsce sprzedaje się marnie, ale to tylko dodatkowy powód, żeby go mieć. ~Luzacjusz

Volvo C70 – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Oceny Volvo C70

Liczba ocen: 55
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(86%)

Zalety

+ Karoseria + Silnik + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Układ jezdny - Widoczność - Koszty utrzymania

Wybrane oceny

4,6
~Jędrzej Miklaszewski
Coupe Cabrio Facelifting 2.0 D4 177KM 130kW
Volvo C70 II
W mojej opinii Volvo bardzo dobrze wywiązało się z tego niełatwego projektu, na każdym kroku czuć, że auto zostało dopracowane oraz nie razi niedociągnięciami producenta. C70 daje sporą przyjemność jazdy zarówno ze złożonym dachem jak i w trybie coupe ( z dachem nad głową). Zgadzam się, że ceny samochodu oraz części zamiennych mogą lekko odstraszać, natomiast przez 4 lata użytkowania w naszym egzemplarzu nie stało się nic co wymagałoby dużego wkładu finansowego. Autko w lecie zdecydowanie wyróżnia się wśród innych, natomiast w zimie, dzięki napędowi na przednią oś, nie jest bardzo wymagające podczas jazdy.
4,7
~maqs
Coupe 2.0 20V Turbo 225KM 165kW
Volvo C70 I
Silnik... najlepszy jaki volvo zrobiło nie patrząc na s60r/v70r ale to inna bajka. osiągi jak na 225km są naprawdę świetne. Korzystam z tego samochody już rok i przy każdej przejażdżce czuje że to auto ma moc i jeszcze żadna nędzna bmka nie potrafiła nawet dojechać mi do zderzaka ale to tylko nędzna bmka co tu dużo mówić. Co do wyposażenia to jest super. mam full wypas. nie ma tylko masażu w fotelach. głównie chciałbym opisać system audio... mam dynaudio prologic i tego naprawde trzeba posłuchać... bass odkręca śrubki w mocowaniach foteli a jakość dźwięku mnie przeraża. jestem audiofilem i nie potrafie w moim audio w domu wydobyć tak niesamowitych dżwięków. Audio w rocznikach od 1998 wyprzedzają o klase nowe audi mercedesy jaguary porshe i różne takie. druga generacja c70 ma prologic II i to audio muci bentleya który uważany jest za auto z najlepszym Caraudio seryjnym na świecie... nie ma o czym mówić.. posłuchajcie sobie audio w volvo. Moje auto ma 11 głośników + procesor dźwięku który przetwarza dźwięk stereo na przestrzenny co jest ciężko spotykane w innych samochodach. tylko szkoda że nie mam dodatkowych dwóch subwooferów w bagażniku jak w wersjach cabrio a to by mi już wystarczyło. Ogólnie nie chce wymienić tego samochodu na inny ponieważ mało ich zostało a tak w ogóle za te pieniądze nie kupi sie lepszego samochodu i kropka...
4,5
~Agostini999
Coupe 2.4 20V T 193KM 142kW
Volvo C70 I
Nie wiem co mogę tu napisać. Jak dla mnie auto jest świetne, są inne lepsze, on jest wart swojej ceny i o wiele więcej. Świetne wyposażenie jak na swój wiek. Super audio. Zachęcam do kupna, bo na prawdę warto, samochód się bardzo ładnie prezentuje, a jazda nim przynosi satysfakcje. Nie polecam, miastowym rajdowcom oraz wiejskim szpanerom na wyścigi, szkoda go skasować o drzewo, bo nie ma za dużo egzemplarzy C70, jak to was nie przekonało to przypominam, że napęd na przód, więc nie będzie bączków pod remizą.

Raporty spalania Volvo C70

Liczba raportów: 70
Średnie spalanie dla Volvo C70
9,0 – 12,1
l/100 km
7,8 – 9,1
l/100 km
10,5 – 13,9
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,3
Coupe Cabrio Facelifting 2.0 D3 150KM 110kW
Volvo C70 II
REALNE SPALANIE (dla niechcacych czytac co ponizej) - trasa 6,5-7,0/100 (autostrada 140-160 7,5/100), miasto 9,5/100 (krotkie odcinki, troche korkow, nieduza dyznamika). Powiem tak: silnik sam w sobie jest bardzo oszczędny, jak już kolega wcześniej wspomniał auto o masie ok 1750 kg i automatyczna skrzynią (z przekladnia hydrokinetyczna, DSG to juz skok w przod a volvo go nie ma) spaliło mi najmniej 5,5L/100 - jazda bardzo oszczędna po trasie 90km (NAJWYZEJ przepisowo bez autostrad)i w tym w miescie ok 20km (tak, spaliło 5,5l/100km). Tragedią jest to że silnik się powoli rozgrzewa i na miasto w krótkich odcinkach raczej nie ma co liczyć na mniej jak 9,5/100 (trasa typu 3km, postój, powrót 3km). Mi w miescie pali od 9,3-9,9/100 (krótkie odcinki; przy sredniej dynamice i bez uporczywych korkow np. przez pół godziny spali nawet 8,5/100). Na trasie przy w miare normalnej jezdzie 6-7/100km. Autostrada 140-160km/h - 7,5l/100. NALEZY pamietac, ze gdy autem trzeba mocno hamowac (oprocz sytuacji zagrozenia) to znaczy ze za dlugo przyspieszamy i wtedy spalanie zawsze jest sporo wieksze, to samo tyczy sie postojow z odpalonym silnikiem - ba, wtedy to i 12/100 pokaze, choc moze nie nalezy wierzyc na slowo ;] ). Oprocz wolnego rozgrzewania sie silnika, w nowszych modelach (jak nowe v40) jest system start-stop, co z pewnoscia po miescie by sporo pomoglo, podobnie jak pomoglo by dogrzewanie chlodziwa na zimnym silniku. Ogolnie chce sprawdzic czy webasto (oraz, a w sumie przede wszystkim swiece zarowe na chlodziwie - podobnie jak w VW) cos zmieni, ale podejrzewam ze całkiem sporo. Okres zwrotu mysle ze w przedziale 1-2 lat (ok 15tys km rocznie).
9,5
Coupe 2.0 i T 163KM 120kW
Volvo C70 I
Spalanie bardzo miło zaskoczyło, spodziewałem się, że poniżej "dwucyfrowego" wyniku nie będzie się dało zejść, a tutaj się okazuje, że powyżej 10 wskakuje się tylko w mieście. Zbiornik ma 68L, więc tankowanie do pełna to sporo ponad 300 złotych, ale do rezerwy, robiąc 75% trasę i 25% miasto, zapala się ona przy prawie 700km (przy tej samej eksploatacji VW Bora 1.6 105KM pali ledwie litr mniej). Najsłabsza wersja silnikowa, ale i tak nie brakuje mocy do wygodnej jazdy. Zdaje mi się, że jak na ponad 1500kg masy i -naście lat technologii wynik jest bardzo dobry. Ponadto auto komfortowe i solidne, względnie tanie w zakupie, jednak niezbyt tanie w utrzymaniu - serwis i części swoje kosztują. Model bardzo rzadko spotykany, a jak dla mnie 100 razy bardziej urodziwy, niż np. Merc CLK. No i jeszcze jedno - DRZWI BEZ RAMEK = mistrz:)
11,0
Coupe Cabrio 2.5 T5 230KM 169kW
Volvo C70 II
Auto zdecydowanie nie do wyścigów, choć dźwięk 5 cylindrów nakłania do mocniejszego deptania gazu. Szkoda tylko, że silnik benzynowy jest ledwie akurat do takiej masy samochodu, słabszy byłby już strasznym mułem. Przy ostrej jeździe po mieście można dojść bez problemu do 20 litrów, najgorszy pomysł do codzienny dojazd do pracy 5-8 kilometrów, auto zdąży się akurat rozgrzać porządnie, kiedy już jest się na miejscu - do czasu rozgrzania pali najwięcej, chwilowo pojawia się nawet 30-40 litrów / 100. Przy oszczędnej jeździe udało się na krótkim odcinku zejść poniżej 7. Normalny przelot w trasie to 8-9. Jazda autostradą ciągle lewym pasem zakres 140-160 km/h to 11 litrów.
Volvo C70