Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Ssangyong Rodius

Lata produkcji: 2004 - teraz
Segment: VANy
Duży van (segment K) produkowany od 2004 roku, wprowadzony jako następca modelu Istana. Rodiusa zaprojektował Ken Greenley, były szef Królewskiej Akademii Sztuki w Londynie i miał nawiązywać wyglądem do luksusowego jachtu. Jednak m. in. przez kontrowersyjny wygląd, w Europie nie zrobił kariery. Odwrotnie było w Australii, gdzie pod nazwą Stavic należy do najpopularniejszych aut w swojej klasie. W części krajów azjatyckich oferowany jako Korando Turismo. W 2008 roku przeszedł facelifting. Od 2013 roku dostępna jest druga generacja Rodiusa.
Powagosław
O tym samochodzie, a właściwie jego pierwszej generacji powiedziano już wszystko. Bezlitośnie brzydki i niezgrabny. Tak było. Rodiusa II nadal cechuje lekkość słonia, ale widać poprawę. No i wnętrze prezentuje się nadspodziewanie elegancko. ~Powagosław
Luzacjusz
A więc nie wyładniał. Podobno w Sevres przechowywana jest jednostka brzydoty ku czci tego wehikułu: jeden Rodius. Tylko nie przewidziano, że skali może zabraknąć. ~Luzacjusz

Ssangyong Rodius – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Dane techniczne Ssangyong Rodius

Moc silników 155–178 KM
Pojemność silników 2,0–2,7 l
Prędkość maksymalna 169 km/h
Przyspieszenie 0-100 13,5 s
Ssangyong Rodius Van

Publikacje o Ssangyong Rodius

Newsy o Ssangyong Rodius

Ssangyong Rodius