Szukaj

Informacje o Subaru Impreza I Sedan

Lata produkcji: 1992 – 2000
Segment: Niższa klasa średnia
Pierwsza generacja Imprezy (oznaczenie GC) produkowana w latach 1992-2000 jako następczyni modelu Leone. Według pierwotnych planów, auto miało nazywać się Loyale. Tradycyjnie dla marki Subaru, Impreza została wyposażona w silniki typu bokser. W 1997 roku model został poddany gruntownej modernizacji. Niebagatelny wpływ na rynkowy sukces samochodu miały jego rajdowe osiągnięcia, w tym tytuły mistrza świata kierowców i konstruktorów w latach 1995-97.
Powagosław
Kultowy samochód z ryczącym bokserem pod maską. Wciąż. Ale Impreza zerwała z wizerunkiem swoich poprzedników i dziś jest nijakim kompaktowym hatchbackiem dla masowego odbiorcy. ~Powagosław
Luzacjusz
Colin McRae przewraca się w grobie. A mnie przewraca się w żołądku. Nigdy bym nie pomyślał, że przyjdzie taki dzień, w którym Imprezę pomylę z Lanosem. ~Luzacjusz
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Długość 4350 mm
Szerokość 1690 mm
Wysokość 1415 mm
Rozstaw osi 2520 mm
Rozstaw kół - przód 1460 mm
Rozstaw kół - tył 1455 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 353 l
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(91%)

Zalety

+ Układ jezdny + Całokształt + Silnik

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

3,8
~polishbastard
Subaru Impreza I
Sedan 1.6 i 4WD 90KM 66kW
Auto raczej dla ludzi ze spokojnym temperamentem. Nie lubi pałowania ani rajdów spod świateł. Nie jest synomimem luksusu ani obiektem westchnień sąsiadów i złodziei. Taka taczka do turlania się tu i tam. Auto nie jest popularne i dobrze, bo dzięki temu za niewielkie pieniądze otrzymujemy nasz mały powód do dumy - parkując pod sklepem pośród zaciekawionych właścicieli Golfów Trzecich i zarytych BMW po 20 turkach. Natomiast w zimę śmiejemy się im prosto w twarz, bo oni latają wokół swoich wymarzonych, niemieckich fur z łopatą, zaś nasz pokraczny konus rwie do przodu, nie bacząc na panującą aurę. Dlatego mimo wielu tajemniczych awarii, nadal pozostaję przy tej marce, na czas bliżej nieokreślony. Chyba to właśnie na tym polega magia Subaru.
4,0
~Kamil
Subaru Impreza I
Sedan 2.0 i 4WD 125KM 92kW
Świetne auto do zabawy na śniegu i żużlu. Wystarczająca moc do codziennej jazdy i czasami wypadów na szaleństwo po śliskiej nawierzchni. Na śnieg i w góry poezja. W Bieszczadach w zimie wjeżdzałem w takie miejsca że niejedna pseudo terenówka bulwarowa by miała problemy, jednak trzeba pamiętać że to nie terenówka i prześwit nie taki sam. Na trasie mocy wystarczająco i kultura pracy boksera to coś pięknego. Coś jak diesel jeśli chodzi o moment obrotowy a do tego da się wysoko kręcić. Przyczepność wyśmienita ale trzeba pamiętać że fizyki nie da się oszukać. Na długie trasy raczej okazjonalnie. Spalanie bardzo przyzwojite jak na 2 ltr benzyniaka. Generanie radzę zastanowić się nad WRX. Spalanie ma wyższe ale można zagazować jak ktoś oszczędny, a problem hamulców rozwiązany bo wsadzone tarcze + z przodu wentylowane no i moc już piekielna i do prawdziwej zabawy się już nadaje nawet na asfalcie można pojeździc bokami nie tak jak w 2ltr wolnossącym.
4,5
~tosemjo
Subaru Impreza I
Sedan 2.0 Turbo GT 4WD 218KM 160kW
jak dla mnie kwintesencja samochodu , znacie to uczucie wychodzisz z domu 5 rano trzeba jechać do pracy zimno, wręcz podle patrzysz na gieteka i już się micha cieszy, wsiadasz odpalasz i nagle życie jest piękne
Średnie spalanie dla Subaru Impreza I Sedan
6,6 – 14,4
l/100 km
10,4 – 11,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

15,0
Subaru Impreza I
Sedan 2.0 Turbo GT 4WD 211KM 155kW
Przede wszystkim takim autem nikt nie jeździ jak emeryt, więc trzeba wziąć na to poprawkę. Spalanie w mieście - w zatłoczonym mieście to pewnie i ponad 20 litrów spali. W mniej zatłoczonym myślę, że można zejść do 13-14, jadąć w miare dynamicznie. Jak ktoś będzie pajacować po mieście i jeździć do odcinki to myślę, że może i 40 litrów wsunąć. Minusem auta są koszty utrzymania - to już moje trzecia impreza i niestety, w każdą na dzień dobry musiałem włożyć minimum 10 tys. Ludzie kupując takie auto nieraz za 20k nie liczą sie z tym, że w ciągu roku trzeba połowę tego włożyć:D Póki jeździmy seryjnym autem to nie jest tak źle. Myślę, że jak już wszystko dorpowadzi siędo porządku to utrzymanie w ok. 3-5 tys rocznie jest realne. Niestety jak się zacznie dłubać to koszty rosną 2-3 krotnie, choćby samo strojenie to 1500zł.
17,7
Subaru Impreza I
Sedan 2.0 Turbo GT 4WD 211KM 155kW
Moje auto to subaru impreza gt my 99 z silnikiem 2.0 turbo 218 km ktorego nie ma na liscie. Jezdzac dynamicznie po miescie nie przyciskajac na maxa za czesto co jest bardzo kuszace i ciezko sie powstrzymac, mozna osiagnac spalanie na poziomie 18 do 20 litrow. kiedys probowalem jechac oszczednie czyli na tzw. podcisnieniu obroty silnika max do 3000 delikatnie naciskajac pedal gazu i udalo sie zejsc do okolo 12 do 13 litrow po miescie. ale wytrzymalem tylko 100 km :-). na trasie mozna osiagnac minimalne spalanie 9 do 10 litrow .ale jesli tylko zaczniemy wyprzedzac i szybciej jehc to oczywiscie ta wartosc bedzie rosla. niestety ale przyjemnosci kosztuja i nie ma sie co ludzic ze to auto bedzie palic malo. w koncu nie kupuje sie subaru z takim silnikiem zeby sie toczyc 50 km/h.
14,4
Subaru Impreza I
Sedan 2.0 Turbo GT 4WD 211KM 155kW
Nadmieniam że posiadam GT-ka z ostatnich chwil produkcji z silnikiem (EJ20 phase2)2.0 16V Ti o mocy 218 KM (160kW), 290 Nm przy 4000 obr/min tylko niestety autocentrum.pl nie ma takiego w spisie. Auto tak naprawdę nie ma określonego maxymalnego spalania ... powiem tak, spali każdą ilość, zależy tylko od fantazji. W porównaniu z zwykłą Imprezą madele TURBO maja powiększony do 60 l. zbiornik na którym można przejechac nawet i 200 km :) ale auto o masie 1255 kg, napędzie 4WD i silniku 218 konnym potrafi się odwdzięczyć za te spalanie miłym drżeniem kończyn i szybszym pulsem kierowcy.
Subaru Impreza I Sedan