Szukaj

Informacje o Subaru Impreza II Sedan 2.0 i 16V 125KM 92kW 2000-2005

Lata produkcji: 2000 – 2005
Segment: Niższa klasa średnia
Zaprezentowana w roku 2000, druga generacja Subaru Imprezy (oznaczonej symbolem GD) zyskała przeprojektowano od podstaw nadwozie auta. Model przezwano „bug-eye” (oczy robaka), za sprawą specyficznych, okrągłych reflektorów. Zmodernizowana w roku 2003 Impreza II, w której zastosowano nowe światła, została nazwana „teardrop” („łza”). W roku 2006 auto przeszło kolejny facelifting, po którym nową wersję nadwozia obdarzono mianem „hawkeye” („oko jastrzębia”). W roku 2007 produkcja Subaru Imprezy drugiej generacji została zakończona.
czytaj więcej
Powagosław
Kultowy samochód z ryczącym bokserem pod maską. Wciąż. Ale Impreza zerwała z wizerunkiem swoich poprzedników i dziś jest nijakim kompaktowym hatchbackiem dla masowego odbiorcy. ~Powagosław
Luzacjusz
Colin McRae przewraca się w grobie. A mnie przewraca się w żołądku. Nigdy bym nie pomyślał, że przyjdzie taki dzień, w którym Imprezę pomylę z Lanosem. ~Luzacjusz
Produkowany od 2000 do 2005 roku
Pojemność skokowa 1994 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 125 KM (92 kW) przy 5600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 184 Nm przy 3600 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów bokser
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 5
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Stosunek jakość/cena + Układ jezdny

Wady

- Wyciszenie - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,6
~avic
Subaru Impreza II
Sedan 2.0 i 16V 125KM 92kW
Co tu dużo mówić? Samochód z charakterem. Jeśli wybierasz przy zakupie między fabią, passatem i corollą a subaru.. to nie jest to samochód dla Ciebie. Wypada obalić mit o super-drogim serwisowaniu- np tuleki wahaczy po 20zł, klocki po 80zł, kompletny rozrząd (części) 650zł. Dodajmy do tego wygląd (mój ma maskę z wlotem od WRXa, duuży spoiler na klapie i piękny duuży wydech- firmówka a nie ryczypipa za 50zł). Spalanie na poziomie przyzwoitym- instalacja lpg Landi Renozo z podwójną listwą wtryskową, póki co bezawaryjność, komfort (po przesiadce z obniżonego o 6cm od serii merca w202). Mając impreze nie martwisz się o śnieg- wprost na niego czekasz. Nie zaczepisz się na progu zwalniającym-dość wysoko zawieszony. I te spojrzenia ludzi- jednemu będzie to pasować innemu nie, ale to fakt- auto przyciąga wzrok. Szczególnie klasyk- niebieski na złotej feli. Szukajcie tylko samochodu z pewną przeszłością i przed zakupem obowiązkowa wizyta w ASO- za 200zł zdobędziesz pewność, czy Twoja wymarzona subaryna jest tym,czym zapewniał sprzedawca. Podsumowanie w kilku słowach: przejedź się, zakochaj się i kup Subaru. Albo żałuj resztę życia :)
3,9
~darek306
Subaru Impreza II
Sedan 2.0 i 16V 125KM 92kW
Nie wiem czym sie podniecac ,ten samochod ma tyle wspolnego z najmoscniejsza wersja ile Megane z F1 .Samochod przecietny ,kiepsko wykonczony do tego stylistyka to czasy lat 90-tych .To samochod dla pasjonatow ale z tym silnikiem to porazka ,dziwie sie tym co kupuja wersje 1.6 .Ani on ladny ani szybki a dobrze wykonany ,magia nazwy ale ja juz z tego wyrozlem i sie wyleczylem z Subaru .Do normalnej jazdy mozna kupic porzadny samochod 4x4 o porownywalnych osiagach ale znacznie lepszy bo barsdziej uniwersalny.Jesli ktos szuka auta na tor i nie zwraca uwagi na jakosc wnetrza to subaru jest dobrym rozwiazaniem.
4,5
~filipous
Subaru Impreza II
Sedan 2.0 i 16V 125KM 92kW
Auto fajne, dobry silnik techniczne - mówią że trwały i nie wymaga napraw. Zobaczymy - mam mały przebieg jak do tej pory więc nie mam zdania co do awaryjności. Jego sprawność jest troszkę za słaba. Czasem brakuje mu mocy na 4 tym i 5 tym biegu. Jednak to wszytko kwestia oczekiwań. Ja nie kupowałem samochodu do ścigania się, a do jeżdżenia codziennego i to jest to. Polecam dla OPANOWANYCH i lubiących twarde samochody, cenowo w serwisie dla tych co mają twarde i grube portfele (przeglądy) .
Średnie spalanie dla Subaru Impreza II Sedan 2.0 i 16V 125KM 92kW 2000-2005
10,1
l/100 km
12,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,3
Subaru Impreza II
Sedan 2.0 i 16V 125KM 92kW
Powiem wam tam autko rewelacyjne jak dla mnie super się jezdzi posiadam instalacjie gazowa rownież tu moge wiecej cos pow wiec tak na 40L gazu taknuje tak za 102zł robie 400 km conajlniej jeszcze przy wlaczonej klimie :) nawet jak jechalem trasa caly czas prawie 110km potem 140km nadal bardzo dobre spalanie + klima przy 380 km gaz sie skonczyl mysle ze dobry wynik jak na taka predkosc :) naprawde autko godne polecenia wszystko elegancko chodzi i jeszcze ten hill holder super sprawa dla tych co maja problem z podjedzaniem pod gorke :) naprawde goroco polecam jak ktos by chcial kupic to autko :) a robiac 400 km na gazie to jezdze dynamicznie moja predkosc stala to 110 km/h mysle ze jakbym wolniej jezdzil gdzies kolo 90 to zrobi sie nawet 440km :) podrawiam wszystkich ktorzy wiedza co to jest Subaru :)
12,5
Subaru Impreza II
Sedan 2.0 i 16V 125KM 92kW
W mieście 14.5 a trasa 11-13, jakoś mam sentyment do tego auta mimo tego że wydaje mi się dużo delikatniejsze niż bmw trzy czy piec które miałem wcześniej. Plastiki w środku i rdzewienie to porażka a i ostrzegam przed pękajacymi wahaczami, polecam wymianę na Alu z wrx.
11,7
Subaru Impreza II
Sedan 2.0 i 16V 125KM 92kW
Jak na 4x4 z 1350kg wagi średnie zużycie ok 12 lpg nie jest traficzne prawda? A co do napraw- sporo wbrew pozorom tanich zamienników części. No i stara prawda odnośnie nezawodności: Subaru dzielą się na te bezusterkowe... i na te z turbiną. Mój na szczęscie nie ma turbiny.
Subaru Impreza II Sedan