Szukaj

Informacje o Subaru Impreza II Sedan

Lata produkcji: 2000 – 2008
Segment: Niższa klasa średnia
Zaprezentowana w roku 2000, druga generacja Subaru Imprezy (oznaczonej symbolem GD) zyskała przeprojektowano od podstaw nadwozie auta. Model przezwano „bug-eye” (oczy robaka), za sprawą specyficznych, okrągłych reflektorów. Zmodernizowana w roku 2003 Impreza II, w której zastosowano nowe światła, została nazwana „teardrop” („łza”). W roku 2006 auto przeszło kolejny facelifting, po którym nową wersję nadwozia obdarzono mianem „hawkeye” („oko jastrzębia”). W roku 2007 produkcja Subaru Imprezy drugiej generacji została zakończona.
czytaj więcej
Powagosław
Kultowy samochód z ryczącym bokserem pod maską. Wciąż. Ale Impreza zerwała z wizerunkiem swoich poprzedników i dziś jest nijakim kompaktowym hatchbackiem dla masowego odbiorcy. ~Powagosław
Luzacjusz
Colin McRae przewraca się w grobie. A mnie przewraca się w żołądku. Nigdy bym nie pomyślał, że przyjdzie taki dzień, w którym Imprezę pomylę z Lanosem. ~Luzacjusz
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Długość 4415 mm
Szerokość 1740 mm
Wysokość 1440 mm
Rozstaw osi 2525 mm
Rozstaw kół - przód 1485 mm
Rozstaw kół - tył 1480 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 401 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 353 l
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(80%)

Zalety

+ Układ jezdny + Silnik + Całokształt

Wady

- Wyciszenie - Karoseria - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

2,8
~Janek:)
Subaru Impreza II
Sedan 2.5 WRX Turbo 230KM 169kW
Auto naprawde szybkie i dobre do sportowej jazdy jednak koszty części masakrycznie drogie , spalanie ?? Niema szans zejść poniżej 10l , silnik ma super dżwięk lecz ma pare wad kto miał ten wie. Słabe tłoki które po.ok 100 tys.km trzeba wymienić i to na kute które są wytrzymalsze ale i drogie bo ich koszt wynosi ok.4 do 6 tys.zł zależy od warsztatu który sie tego podejmie owszem można kup[ić tańsze za ok.2 tys.zł ale to i tak za jakiś czas wyjdzie:) poprostu jest to zamiennik chiński a z kutym tłokiem to ma tyle co ja z papieżem:).Ogólnie auto dość awaryjne i paliwożerne , dla ludzi z kasa lubiących częste naprawy zawieszenia jak i opon czy samego silnika.
4,6
~avic
Subaru Impreza II
Sedan 2.0 i 16V 125KM 92kW
Co tu dużo mówić? Samochód z charakterem. Jeśli wybierasz przy zakupie między fabią, passatem i corollą a subaru.. to nie jest to samochód dla Ciebie. Wypada obalić mit o super-drogim serwisowaniu- np tuleki wahaczy po 20zł, klocki po 80zł, kompletny rozrząd (części) 650zł. Dodajmy do tego wygląd (mój ma maskę z wlotem od WRXa, duuży spoiler na klapie i piękny duuży wydech- firmówka a nie ryczypipa za 50zł). Spalanie na poziomie przyzwoitym- instalacja lpg Landi Renozo z podwójną listwą wtryskową, póki co bezawaryjność, komfort (po przesiadce z obniżonego o 6cm od serii merca w202). Mając impreze nie martwisz się o śnieg- wprost na niego czekasz. Nie zaczepisz się na progu zwalniającym-dość wysoko zawieszony. I te spojrzenia ludzi- jednemu będzie to pasować innemu nie, ale to fakt- auto przyciąga wzrok. Szczególnie klasyk- niebieski na złotej feli. Szukajcie tylko samochodu z pewną przeszłością i przed zakupem obowiązkowa wizyta w ASO- za 200zł zdobędziesz pewność, czy Twoja wymarzona subaryna jest tym,czym zapewniał sprzedawca. Podsumowanie w kilku słowach: przejedź się, zakochaj się i kup Subaru. Albo żałuj resztę życia :)
4,7
~igorb@satland.com.pl
Subaru Impreza II
Sedan 2.0 i 16V 150KM 110kW
Czytałm opinie innych kierowców i nierozumiem czego oni oczekują wiekszych lusterek? Żeby zrozumieć ten samochód trzeba mieć charakter i nie każdy akurat taki ma. Ten pojazd stworzony został tylko w jednym celu- żeby dobrze jeździć , więc nie oczekujmy miłego wnętrza bajeranckich świecidełek. Materiałów pierwszej klasy . Ten wóz ma być szybki , przyjemny w prowadzeniu, przyjemny w słuchaniu i bezpieczny i taki jest na 100%. Jeżeli to za mało to kup sobie PORSCHE 911 , trakcja podobna, pięknie wykończony, pali jak smok ale zaraz chyba kosztule 0,5 mil zł no właśnie 3x tyle co SUBARU a więc? A propo PORSCHE to ostatnio miałem okazję poszaleć przepraszam pojeżdzić bo szaleć nie dawało. Miało 355KM (mój 245Km) i nie wiem jak to jest ale nie jechało tak jak moje SUBARU. Przeżyłem szok bo myslałem że będę bał się gazu wcisnąć do końca a tu pedał cały czas w podłodze i bez problemu. Powiem szczeże i obiektywnie jak bym miał dziś wybrać jeszcze raz SUBARU WRX albo PORSCHE 911 to napewno wybrał bym SUBARU, choć to taki brzydal z 90´ lat ale ma to coś co warto mieć tylko dla siebie. Poz Igor
Średnie spalanie dla Subaru Impreza II Sedan
7,8 – 15,7
l/100 km
9,3 – 18,2
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

14,0
Subaru Impreza II
Sedan 2.0 i 16V WRX 225KM 165kW
Przy ekonomicznej jeździe w cyklu spalanie zamyka się w granicach 10l/100 kilometrów. Miasto to minimalne spalanie na poziomie 12l/100km. Do autostradowych 140km/h nie wykracza poza 10l/100km. Najniższe zanotowane przeze nie spalanie, oczywiście nie wjeżdżając do miasta, to 7.9 litra, na paliwie premium za granicą. Górnej granicy teoretycznie nie ma :) Wszystko zależy od wodzy fantazji kierowcy. Auto ma przelotowy wydech i zrobiony 'remap'. Jest lekko przelane, dzięki czemu silnik powinien mieć sympatyczniej. Jak na tę moc, osiągi i radość, jaką daje jazda imprezą z wiatrakiem spalanie jest na przyzwoitym poziomie.
11,4
Subaru Impreza II
Sedan 2.5 WRX Turbo 230KM 169kW
Pomimo dużego przebiegu auto nigdy nie miało problemów z "wydmuchaną uszczelką, dlatego koszty utrzymania nie są specjalnie wysokie. W okresie 6 lat użytkowania auta przez mnie, wymieniłem sprzęgło, 2x amortyzatory ze sprężynami i usuwałem usterkę układu kierowniczego, reszta to koszty związane z eksploatacją. Biorąc pod uwagę fakt, że obok normalnej codziennej eksploatacji WRX uczestniczył w kilkudziesięciu amatorskich zawodach czy szkoleniach z techniki jazdy sportowej jego wytrzymałość jest zdumiewająca.
10,3
Subaru Impreza II
Sedan 2.0 i 16V 125KM 92kW
Powiem wam tam autko rewelacyjne jak dla mnie super się jezdzi posiadam instalacjie gazowa rownież tu moge wiecej cos pow wiec tak na 40L gazu taknuje tak za 102zł robie 400 km conajlniej jeszcze przy wlaczonej klimie :) nawet jak jechalem trasa caly czas prawie 110km potem 140km nadal bardzo dobre spalanie + klima przy 380 km gaz sie skonczyl mysle ze dobry wynik jak na taka predkosc :) naprawde autko godne polecenia wszystko elegancko chodzi i jeszcze ten hill holder super sprawa dla tych co maja problem z podjedzaniem pod gorke :) naprawde goroco polecam jak ktos by chcial kupic to autko :) a robiac 400 km na gazie to jezdze dynamicznie moja predkosc stala to 110 km/h mysle ze jakbym wolniej jezdzil gdzies kolo 90 to zrobi sie nawet 440km :) podrawiam wszystkich ktorzy wiedza co to jest Subaru :)
Subaru Impreza II Sedan