Szukaj

Informacje o Subaru Legacy II Sedan 2.5 i 4WD 150KM 110kW 1996-1999

Lata produkcji: 1996 – 1999
Segment: Klasa średnia
Druga generacja modelu trafiła na europejski rynek w 1994 roku (debiut w Japonii odbył się kilka miesięcy wcześniej, a w USA - na początku 1995 roku). Stylistycznie samochód został solidnie odmieniony. Za nowe, bardziej zaokrąglone nadwozie odpowiadał projektant Olivier Boulay. W 1996 roku model przeszedł drobną modernizację. Legacy II zwyciężył konkurs na Samochód Roku 1994 organizowany przez magazyn Wheels. W 1999 roku, na koniec produkcji modelu, zaprezentowano jego wersję powstałą z okazji 30-lecia Subaru.
czytaj więcej
Powagosław
Legacy to krzykliwy silnik typu bokser i napęd na cztery koła. To również klasyczna (bardziej niż kiedykolwiek wcześniej) limuzyna z detalami podkreślającymi sportowy charakter. Do tego bardzo dobra jakość wykonania. ~Powagosław
Luzacjusz
Stylistyczna elegancja Legacy jest jakaś taka koreańska. I przyciężkawa jak obiad u teściowej. Mnie nie przekonuje, choć słyszałem, że to świetny samochód. ~Luzacjusz
Produkowany od 1996 do 1999 roku
Pojemność skokowa 2457 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 5600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 221 Nm przy 4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów bokser
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,2

Zalety

+ Skrzynia biegów + Układ jezdny + Silnik

Wady

- Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (poważne usterki) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

3,6
~biebrza
Subaru Legacy II
Sedan 2.5 i 4WD 150KM 110kW
fajne autko, bajer w postaci dwóch szyberdachów, fajnie wygląda dwukolorowe nadwozie, no i jeszcze jedno fajne tych aut jest stosunkowo niewiele na ulicach czyli w mojej okolicy jestem bardzo rozpoznawany prawdziwy koszmar to serwis, stacji autoryzowanych jest stosunkowo niewiele, ceny jakie tam są proponowane są chyba już takie jak w Unii, dostępność do części żadna ale jest nadzieja już za dwa tygodnie centralny magazyn serwisowy w Krakowie sprowadzi prawie wszystko Ceny części są takie jakbyśmy chcieli kupić jakies opakowanie zbiorcze a tu chodzi o jedną sztukę. To trochę niepoważnie że od sprzedawcy części gdy kupuje je się bezpośrednio dostaje się np 20% rabatu. W autoyzowanych stacjach dodają jeszcze do tych cen swoją marżę Całe szczęście że awaryjność nie jest wysoka
3,5
~Szymon
Subaru Legacy II
Sedan 2.5 i 4WD 150KM 110kW
w poprzednim 13 letnim Oplu nawet nie wiedzialem, ze silnik ma glowice, sprzeglo, jakies uszczelki... lalo sie benzyne, co 10.000 wymienialo olej i sie jezdzilo... przez 5 lat i ponad 100.000 km... Tutaj - pierwsze Subaru non-stop w naprawie, drugie Subaru... zaczyna sie... :((( ale i tak go nie zamienie :)) ma cos w sobie...
4,1
~Marta
Subaru Legacy II
Sedan 2.5 i 4WD 150KM 110kW
Mam go od kilku miesięcy ale nie wyobrażam sobie, jazdy innym samochodem. Mój mąż zaraził mnie tym samochodem. Doskonałe przyśpieszenie, moc, … tego nie da się po prostu opisać
Subaru Legacy II Sedan