Szukaj

Informacje o Subaru XV II

Lata produkcji: 2017 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Subaru XV zaprezentowane w Genewie zbudowane zostało na zupełnie nowej platformie koncernu. Konstrukcja płyty podłogowej została wzmocniona i usztywniona w niektórych miejscach sztywność konstrukcji wzrosła o 100%. Inżynierowie z Fuji Heavy Industries dopracowali dodatkowo zawieszenie oraz poprawili pracę układu kierowniczego.

 

W centralnej części kabiny pojawił się dotykowy ekran o przekątnej 8 cali. System rozrywki oferuje obsługę multimediów oraz umożliwia podłączenie telefonu. Plastiki zastosowane do wykończenia wnętrza charakteryzują się wyższą jakością. Zwiekszeniu uległa także ilość miejsca w kabinie i przestrzeni bagażowej.

czytaj więcej
Powagosław

Przed Państwem najbardziej jaskrawy i prowokacyjny stylistycznie model Subaru, jaki trafił do seryjnej produkcji. Jego projektanci w końcu doszli do wniosku, że współczesny crossover musi wyglądać groźnie (poprzednia Impreza XV nie robiła takiego wrażenia), nawet jeśli tak naprawdę jest rodzinnym vanem. A przecież XV ma większe ambicje.

~Powagosław
Luzacjusz

Uroda aut Subaru, szczególnie ostatnio, jest odwrotnie proporcjonalna do ich ceny. W przypadku XV, jedno i drugie trudno zrozumieć. W sumie, mówiąc łagodnie, miłość od pierwszego wejrzenia jest możliwa tylko wtedy, jeśli, nie daj Boże, masz z -7 dioptrii. Ale czego oko nie widzi, tego sercu nie żal.

~Luzacjusz

Subaru XV II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Subaru XV II

Liczba ocen: 27
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(93%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Silnik - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,8
~smatusiak
Subaru XV II
Crossover Facelifting 1.6i 114KM 84kW
Moje pierwsze auto, które daje aż taką przyjemność z jazdy. Dobrze wyciszone, świetne na zakrętach, na każdej drodze sobie radzi. Kupione "w ostatniej chwili" - końcówka produkcji z tym silnikem w wersji topowej. Zamówienie i 6 miesięcy oczekiwania - fracht z Japonii do Amsterdamu, a potem rozwożenie do europejskich importerów. W mieście i ruchu podmiejskim jest świetny - nie trzeba "majstrować kijem w podłodze", więc "miejskie" przyśpieszenie ma lepsze, niż większość aut. Na trasie pomimo niedużej mocy radzi sobie dobrze - prędkość "autostradową" osiągam parę sekund później, niż konkurencja (nie rośnie mi z tego powodu "gula" na szyi), a u celu jestem w podobnym czasie. Prędkości dopuszczalne osiąga bez kłopotów, a szybciej nie jeżdżę (szkoda kasy na mandaty:). Świetny tempomat adaptacyjny - na trasie prawą stopę można trzymać w pozycji "spoczynkowej":). Wszyscy chwalą, gratulują i podziwiają, a jak przychodzi do zakupu, to kupują sobie Toyoty, Nissany, Ople, Renault, VW, Skody, itd. Tak to właśnie jest z Subaru...
5,0
~Mateusz
Subaru XV II
Crossover 2.0i-S e-BOXER 150KM 110kW
Świetne auto do miasta i w trasę, w terenie też się sprawdza. W zasadzie jakość wykonania jest naprawdę dobra, układ kierowniczy bardzo przyjemny, dynamika auta idealna do miasta. W najwyższej wersji wyposażenia środek robi wrażenie. Szukałem czegoś "uniwersalnego" i xv takie jest. Na plus dla mnie światła led, manetki przy kierownicy do "zmian" biegów, 4x4 (legenda), niepowtarzalne na ulicach w Polsce, dynamika. Na minus to zdecydowanie zbyt mały bagażnik, tryb jazdy na silniku elektrycznym jest w zasadzie nieosiągalny poza parkingiem a jak jest to dosłownie na krótkie chwile (pierwsza hybryda, może nie umiem jeszcze nią jeździć), na desce dużo plastikowego piano plastiku, który łapie kurz i odciski palców. Ogólnie auto bym polecił osobie która szuka czegoś uniwersalnego na każde warunki. Cena adekwatna ok. 150 tyś. zł to nie jest na dzień dzisiejszy dużo jak za takie auto
5,0
~Mateusz
Subaru XV II
Crossover 2.0i-S e-BOXER 150KM 110kW
Świetne auto do miasta i w trasę, w terenie też się sprawdza. W zasadzie jakość wykonania jest naprawdę dobra, układ kierowniczy bardzo przyjemny, dynamika auta idealna do miasta. W najwyższej wersji wyposażenia środek robi wrażenie. Szukałem czegoś "uniwersalnego" i xv takie jest. Na plus dla mnie światła led, manetki przy kierownicy do "zmian" biegów, 4x4 (legenda), niepowtarzalne na ulicach w Polsce, dynamika. Na minus to zdecydowanie zbyt mały bagażnik, tryb jazdy na silniku elektrycznym jest w zasadzie nieosiągalny poza parkingiem a jak jest to dosłownie na krótkie chwile (pierwsza hybryda, może nie umiem jeszcze nią jeździć), na desce dużo plastikowego piano plastiku, który łapie kurz i odciski palców. Ogólnie auto bym polecił osobie która szuka czegoś uniwersalnego na każde warunki. Cena adekwatna ok. 150 tyś. zł to nie jest na dzień dzisiejszy dużo jak za takie auto

Raporty spalania Subaru XV II

Liczba raportów: 33
Średnie spalanie dla Subaru XV II
7,4 – 8,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,5
Subaru XV II
Crossover Facelifting 2.0i-S e-BOXER 150KM 110kW
Trzeba nauczyc sie jezdzic tym wynalazkiem. Po zakupie zona miala srednie spalnie w granicy 8.7 ltr, Ja bez specjalnego zamulania mialem 7.6. Po miesiacu uzytkowania zona zeszla do 7,8. Teraz gdy jest zimno to spalanie oscyluje w granicy 9/9,5 ltr. Caly czas ta sama trasa (50% trasa i 50% miasto) i podobne warunki drogowe, wiec pomiar raczej wiarygodny. Wszystkie odczyty z komputera pokladowego. I tak jak wspomnialem, w miescie sporo mozna zaoszczedzic na spalaniu umiejetnie operujac pedalem gazu i tym samym jezdzic jak najwiecej na elektryku. Na trasie, jadac ze stala predkoscia, elektryk nie daje praktycznie nic i tu paradoks, mozna osiagniac mniejsze spalanie w miescie niz na trasie.
7,4
Subaru XV II
Crossover Facelifting 1.6i 114KM 84kW
Na A1 przy tempomacie 145km/h, co wg GPS daje ok. 140km/h wyszło 9,5 l na 100 km. Na trasie Warszawa-Włocławek i spowrotem (320 km) przy przepisowej jeżdzie (gdzie 90, tam 90, gdzie 70, tam 70, itd) wyszło mi 6,5 - bardzo przyzwoicie.
6,3
Subaru XV II
Crossover 1.6i 114KM 84kW
Mieszkam pod dużym miastem ( 650 tys.mieszkańców) 7 km od granic administracyjnych miasta. Jeżdżę ok 75% poza godzinami szczytu. Mam raczej lekką, niż ciężką nogę. 85 % tras pokonywanych to miasto. Maksymalne zużycie paliwa to 10l/100km przy jeździe autostradą non stop z prędkościami 140-150 km/h ( wg licznika) na odcinku ok 200 km. Jazda powrotną na tym odcinku, bardzo spokojna , max 120km/h ( 110-115 km/h) to 6,3l/100km.
Subaru XV II