Szukaj

Suzuki Alto II 0.8 39KM 29kW 1986-1993

Informacje o Suzuki Alto II 0.8 39KM 29kW 1986-1993

Lata produkcji: 1986 – 1993
Segment: Auta najmniejsze
MaÅ‚y miejski samochód segmentu A, zaliczany do grupy tzw. „kei-carów”. Produkowany w latach 1979-2014 (później tylko w Japonii). Pierwsze cztery generacje Alto z lat 1979-2005 byÅ‚y dostÄ™pne w Azji. Dopiero od szóstej generacji w roku 2002, model oferowany jest też na innych kontynentach, w tym w Europie. Ostatnia, siódma generacja Alto debiutowaÅ‚a w 2009 roku, wypeÅ‚niajÄ…c lukÄ™ w grupie maluchów marki, obok modeli Swift i Splash. Jej pierwowzorem byÅ‚ prototyp Suzuki A-Star Concept, zaÅ› bliźniaczym modelem - Nissan Pixo. W 2014 roku nastÄ™pcÄ… Alto na rynku europejskim i indyjskim zostaÅ‚ Suzuki Celerio.
czytaj więcej
Powagosław
Szkoda, że projektantom Alto zabrakło odwagi (albo pieniędzy?) i tylko w umownej formie wdrożyli koncepcje zastosowane w prototypie A-Star. To mógł być awangardowy maluch, a wyszedł maluch bardzo przeciętny. ~Powagosław
Luzacjusz
Małe samochody bywają ponoć najbardziej sexy. A ten? Bardziej sexy jest krasnal ogrodowy zapatrzony w grecką figurkę z gipsu wyginającą się pośrodku oczka wodnego z ceraty z metra ciętej, obłożonej kamieniami rzecznymi, przeplatanymi wężem świetlnym w kolorach tęczy. Ok., wystarczy. ~Luzacjusz
Produkowany od 1986 do 1993 roku
Pojemność skokowa 796 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 39 KM (29 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 59 Nm przy 3000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Liczba cylindrów 3
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 6
Stopień sprężania 9,0 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 68,5 x 72 mm
Ogólna ocena
4,0 /5 Åšrednia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Widoczność + Całokształt + Silnik

Wady

- Układ jezdny - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,2
~Muciek
Suzuki Alto II
Hatchback 0.8 39KM 29kW
Auto kupiłem okazyjnie za 150 zł. Auto było do remontu. Karoseria była w stanie przyzwoitym. Po wymianie końcowego tłumika (160 zł z montażem), remoncie kapitalnym "góry silnika" (rozwiercanie cylindrów na 39mm, planowaniu głowicy, wymianie pierścieni, sprzęgła oraz wymianie zaworów łączny koszt naprawy 1193,78 zł) auto naprawdę super. Po remoncie mam o jakieś 4 konie więcej pod maską. Mówiąc krótko zakochałem się w tym autku. Nie zamierzam se go pozbywać. W porównaniu do Maruti Suzuki (którego produkowali Hindusi) naprawdę warto.
Dodane 18 lat temu
4,6
~szeroki
Suzuki Alto II
Hatchback 0.8 39KM 29kW
auto wszędzie się zmieści na parkingach raz mnie sąsiad zablokował na parkingu swoim poldkiem, była małą przestrzeń więc mu pokazałem styl jazdy po chodnikach :D to auto się nadaje do każdej jazdy, a przy tym pakowawne tyle rzeczy co ja w tym woże to czasami auta typu cahtback większe mają problem z zapakakowaniem czegoś co do mnei wchodzi bez problemu
Dodane 19 lat temu
3,6
~Radek okolice Szczecina
Suzuki Alto II
Hatchback 0.8 39KM 29kW
Auto sprawuje się dobrze ale można ponarzekać czasem na nie. Ten samochód ma dusze. Jeśli się go pieści i dba, sam się odwdzięczy bezproblemową jazdą.
Dodane 15 lat temu
Suzuki Alto II

Skonfiguruj idealnÄ… ofertÄ™ z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów