Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Suzuki Baleno II Sedan 1.6 i 16V 96KM 71kW 1999-2002

Suzuki Baleno II Sedan 1.6 i 16V 96KM 71kW 1999-2002
Lata produkcji: 1999 - 2002
Segment: Niższa klasa średnia

Miejski hatchback (segment B), a wcześniej również model niższej klasy średniej (segment C) produkowany w latach 1995-2002 oraz ponownie od 2016 roku. Pierwotnie był pierwszym samochodem kompaktowym marki Suzuki. Pierwsza generacja Baleno była eksportową wersją modelu Cultus Crescent (w USA sprzedawano go pod nazwą Esteem), zbudowaną na bazie modelu Swift, znanego w Japonii pod nazwą Cultus. Po 14 latach samochód został przywrócony na rynek, ale już jako 5-drzwiowy hatchback segmentu B, wypełniający lukę po wycofaniu z oferty Suzuki modelu SX4.

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Suzuki Baleno II Sedan 1.6 i 16V 96KM 71kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 12
Koszt ogólny 33,68 PLN
LPG29 PLN
Wydatki serwisowe 0,00 PLN Pozostałe wydatki 0,00 PLN

Dane techniczne Suzuki Baleno II Sedan 1.6 i 16V 96KM 71kW 1999-2002

Podstawowe parametry Suzuki Baleno II Sedan 1.6 i 16V 96KM 71kW
Produkowany od 1999 do 2002 roku
Pojemność skokowa 1590 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 96 KM (71 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 134 Nm przy 3000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 75 x 90 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPFI)

Autorentgen Suzuki Baleno II

Liczba wpisów: 10

Korozja mocowania elementów przedniego zawieszenia do karoserii.

dodał: ACbot, 9 lat temu
To normalne w tym modelu. W ogole auto niby jest ocynkowane ale jednak niezbyt odporne na korozje. Mozna tez zwrocic uwage na korozje pod maska. korozje dolu drzwi, nadkoli i sporadycznie progow. Widac ze auto jest produkowane z duzym uwzglednieniem zasady zmniejszania kosztow. Szczegolnie blacha jest do kitu

Rama przedniego zawieszenia.

dodał: ~Limciu, 9 lat temu
W starszych samochodach występuje korozja ramy przedniego zawieszenia (sanki), do której przymocowane są wahacze. Skutkuje to często pęknięciem ramy przy mocowaniu wahacza i jego cofnięciem do tyłu. Nie da rady dalej jechać. Element bardzo łatwo wymienialny, ale nie ma zamienników. W ASO kosztuje 1750 zł, na Allegro widziałem nowe za 1350 zł. Z demontażu można kupić w cenie od 100 zł (za tyle kupiłem) do 800 zł (niektórzy złomiarze przeginają). Najczęściej korozja pojawia się po prawej stronie (pasażera)

Korozja dachu w okolicy połączenia z szybami.

dodał: ACbot, 9 lat temu
Jezdze Baleno od roku.To prawda ze starsze auta potrafia miec rdze na laczeniu szyby z dachem.Takie male purchelki.Niestety zeby je usunac trzeba wyjac szybe,a wiadomo jakie to koszty(mnie to kosztowalo kolo 400zl,bo trzeba bylo dolozyc szybe).Trzeba zwrocic uwage, czy szyba zostanie poprawnie zamontowana,bo potrafi na dole pozniej wiac wiaterek.Ogolnie jest to do naprawenia i nie przekreslabym przez to tego auta.

Publikacje o Suzuki Baleno

Newsy o Suzuki Baleno