Szukaj

Informacje o Suzuki Samurai

Lata produkcji: 1984 – 2000
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Suzuki Samurai – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Oceny Suzuki Samurai

Liczba ocen: 74
Ogólna ocena
4,0 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(93%)

Zalety

+ Widoczność + Brak poważnych usterek + Brak drobnych usterek

Wady

- Ergonomia - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,6
~madshus
Terenowy 1.0 45KM 33kW
Suzuki Samurai
W tej chwili mogę powiedzieć z lekkim sercem: Od posiadania Samuraia lepsze jest tylko posiadanie dwóch Samurai. Ogólnie to auto nadaje się tylko jako drugie w rodzinie. Ma charakter wybitnie antyrodzinny. Skierowane jest do ludzi z fantazją i niekiedy dużymi predyspozycjami psychofizycznymi (dla znawców tematu trawersów). Auto dla kogoś, komu zbrzydły skomputeryzowane plastikowe plaskacze, kto z miłości do motoryzacji lubi czasem bez sensu lub z nim pogrzebać trochę, aby coś ulepszyć lub pod pielęgnować. Kto chce omijać ASO i nie dać zarobić warsztatom \"nowomechaników\" czy \"wymieniaczy\". Auto na co dzień ( robię 100km dziennie), i do zabawy w teren. Na dłuższe trasy- tylko dla zapaleńców lub masochistów.
4,0
~Krnąbrny Rajdowiec
Terenowy 1.3 69KM 51kW
Suzuki Samurai
Bardzo dzielne auto, nie ma żadnych kompleksów na tle większych i dużo droższych terenówek. Jeździłem nim po poligonie drawskim i zawsze można było na nim polegać, nawet jak się zapomniało o wymianie oleju... ;) Jednak trzeba pamiętać, że nie jest to auto na każdą okazję i do wszystkiego.
3,7
~Młody
Terenowy 1.3 69KM 51kW
Suzuki Samurai
Auto z duszą, na sam jego widok morda się cieszy. Ale przed zakupem warto wcześniej pojeździć samuraiem, poznać jego specyfikę i zasięgnąć opinii u kogoś kto ma takie auto. Auto, które wygląda jak zabawka na plażę okaże się topornym, niewygodnym, małym, głośnym, niepalącym 5 litrów / 100 km wehikułem rodem z 2 wojny światowe. Jest to auto dla określonego typu człowieka, który nie ceni sobie luksusu ani niepotrzebnego zbytku. Auto jest mega dzielne, wlezie wszędzie, przejedzie każdy brud.

Raporty spalania Suzuki Samurai

Liczba raportów: 71
Średnie spalanie dla Suzuki Samurai
8,3 – 9,6
l/100 km
7,8
l/100 km
7,5 – 11,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,9
Terenowy 1.3 64KM 47kW
Suzuki Samurai
Witam, jestem szczęśliwym posiadaczem Samuraja od 14mscy, przejechane około 8tys. km. Autko służy głównie do jazdy w lekkim terenie, po leśnych drogach, i krótkich odcinkach, ale oczywiście cięższy teren nie jest mu obcy. Opony MT minimalne spalanie jakie udało mi się osiągnąć na 200km trasie to 7,65 litra, maksymalne zimą, na krótkich odcinkach, przy właczonym napędzie 4x4 to 12l. Średnio przy każdym tankowaniu wychodzi około 10l. Posiadam wersję ze ściąganym dachem więc fun z jazdy szczegolnie latem niesmowity ;) Co do awaryjnosci to właściwie nie miałem wiekszych problemow. Jedynie wymiana kabli od cewki, i zapiekajace się klocki hamulcowe. Podsumowując samochód polecam każdemu kto zastanawia się nad zakupem, na pewno da właścicielowi mnóstwo frajdy dobrze utrzymany nie bedzie sprawiał problemów ;)
8,1
Terenowy 1.9 TD 64KM 47kW
Suzuki Samurai
Wyjaśnienia: Średnie minimalne to standardowe spalanie przy użytkowaniu po mieście. Średnie maksymalne to jazda w terenie przy załączonym napędzie 4x4 i reduktorze. Moje autko posiada opony terenowe BFGoodrich o charakterystyce MT oraz bagażnik dachowy typu box o pojemności ponad 430 l biorąc to pod uwagę spalanie jest naprawdę rewelacyjne w porównaniu do innych samochodów terenowych. Z pakownością nie mam problemu - czyt. box dachowy. Auto rewelacyjnie spisuje się w terenie. Zdecydowanie polecam. Silnik prosty , niezawodny (bez zbędnej elektroniki). Zawieszenie też solidne. Blachy nie są pancerne, ale nie można się tego spodziewać po aucie, które waży niecałą tonę. Dobrze zakonserwowane będzie bardzo długo i wdzięcznie służyć.
9,2
Terenowy 1.3 69KM 51kW
Suzuki Samurai
niewiem gdzie jeżdza inni ale ja głownie na ryby, czyli trzciny, podmokłe laki. laski, młodniki i oczywiście nagminnie żwirownia i jest to mój 3 samochod terenowy, 1to feroza wygodna (technicznie szkoda gadac.w terenie szkoda gadac)2 to jeep cheroke z gazem (teren żadnych szans,technicznie nie do zabicia) 3 to oczywiście samuraj i miłośc od pierwszego spojrzenia same plusy a części to śmiech chociaz wymieniłem tylko pompe wodną za 90 zl oczywiście nowa no i filtry z olejami lecz wiem że inne części tez są tanie.Chce wam dodac żę jeżdzę na oponach 234/75 R15 DAULER673 ci którzy wiedzą coś o terenie to wiedza tez żę są to opony o dość agresywnym beżniku i to spolanie jest naprawde rewelwcyjne