Szukaj

Suzuki Swift VII – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Informacje o Suzuki Swift VII

Lata produkcji: 2024 – teraz
Segment: Auta małe
Produkowany od roku 1983, miejski subkompaktowy hatchback należący do segmentu B jest jednym z najpopularniejszych aut w dziejach japońskiego producenta – do dnia dzisiejszego nabywców znalazło niemal 6 mln egzemplarzy Suzuki Swifta. Był to również pierwszy samochód Suzuki w tej klasie. Z początku Suzuki Swift był oferowany pod nazwami SA-310, SA-410 oraz Cultus. Imieniem Swift (z ang. „szybki”) ochrzczono go w roku 1986, natomiast globalnym modelem japońskiej marki jest dopiero od roku 2004. W niektórych krajach Suzuki Swift sprzedawany był także m.in. pod nazwami Subaru Justy, Chevrolet Sprint, Pontiac Firefly czy Geo Metro.
czytaj więcej
Powagosław

Suzuki nie starało się naprawiać czegoś, co nie było zepsute, dlatego zamiast kolejnego przewrotu stylistycznego, Swiftowi zafundowano de facto drobny facelifting. Udany.

~Powagosław
Luzacjusz

Wciąż prawie tak fajne jak Mini, ale nie wymaga od kupującego wchodzenia w spiralę długów, bo nie ma ceny wziętej z kosmosu. Choć z drugiej strony, w tym pokręconym świecie może właśnie chodzić o ceny z kosmosu i zadłużanie się na śmierć.

~Luzacjusz
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) + Bezawaryjność (drobiazgi) + Całokształt

Wady

- Karoseria - Skrzynia biegów - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,8
~Przemek
Suzuki Swift VII
Hatchback 1.2 DualJet mild Hybrid 82KM 60kW
Samochód kupiłem jako nowy z salonu i przejechałem 9 tys. km. Zdecydowałem się na Suzuki ze względu na nieposzlakowaną opinię, niskie spalanie i bogate wyposażenie, biorąc po uwagę cenę. Moje wrażenia są bardzo pozytywne. Samochód przy spokojnej jeździe spala 4 litry, a czasem schodzi poniżej 4. Przy bardziej dynamicznej jeździe spala 4,5 l. Samochód jest przestronny i daje w środku poczucie przestrzeni ze względu na wysoko poprowadzony dach. Fotele średnio wygodne, ale dokupiłem poduszkę po część lędźwiową i jest dobrze. Prowadzi się dobrze, znacznie lepiej niż testowany przeze mnie Hyundai i20. W środku nie ma wrażenia nadmiernej budżetowości. Rozczarowuje brak koła zapasowego, brak podłokietnika i brak schowka na okulary. Generalnie polecam. Jeśli nie się nie popsuje i nie zardzewieje w ciągu 5 lat - uznam go za samochód idealny.
Dodane 1 miesiąc temu
4,1
~Swift
Suzuki Swift VII
Hatchback 1.2 DualJet mild Hybrid 82KM 60kW
Samochód spełnia oczekiwania. Silnik jest wystarczająco dynamiczny i bardzo oszczędny. Podstawowa wersja wyposażenia ma wszystko co niezbędne, choć nie wszystkim będzie odpowiadał brak regulacji wysokości fotela. Brak koła dojazdowego w standardzie, w salonie kosztowało ok. 1800 zł - teraz podobno w ogóle nie ma możliwości jego dokupienia.
Dodane 10 miesięcy temu
4,6
~MikeD
Suzuki Swift VII
Hatchback 1.2 DualJet mild Hybrid 82KM 60kW
Suzuki Swift VII

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów