Szukaj

Suzuki Vitara I Cabrio – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Informacje o Suzuki Vitara I Cabrio

Lata produkcji: 1988 – 2004
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowany w latach 1988-2005 oraz ponownie od roku 2015, kompaktowy samochód terenowy, a następnie kompaktowy crossover SUV, zaliczany do segmentu I. Pierwotnie Suzuki Vitara była autem o niezłych własnościach terenowych. Od roku 1998 jego mocniejszą i większą odmianą był model Grand Vitara, który zastąpił Vitarę w katalogu marki w roku 2005. Vitarę wskrzeszono w roku 2015, jednak już jako samochód sportowo-użytkowy, ze zmniejszonymi właściwościami off-roadowymi. Na niektórych rynkach Suzuki Vitara sprzedawany jest pod innymi markami i nazwami – przykładowo Chevrolet i GMX Tracker, Mazda Proceed Levante oraz Suzuki Escudo.
czytaj więcej
Powagosław

Design nie był nigdy mocną stroną Vitary, a z drugiej strony - to, co kiedyś było jej mocną stroną, dziś jest tylko wspomnieniem. Wygląda tylko poprawnie, za to atut ma inny: trudno znaleźć tańsze auto z napędem 4x4.

~Powagosław
Luzacjusz

Range Rover Evoque ze sklepu „Wszystko za 4 złote”. A poza tym: nuda. Nic się dzieje. Dłużyzny same.

~Luzacjusz
Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 4
Średnica zawracania 10,8 m
Promień skrętu 5,4 m
Długość 3620 mm
Szerokość 1630 mm
Wysokość 1665 mm
Rozstaw osi 2200 mm
Rozstaw kół - przód 1395 mm
Rozstaw kół - tył 1400 mm
Prześwit 200 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 596 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 119 l
Ogólna ocena
3,9 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(93%)

Zalety

+ Widoczność + Bezawaryjność (drobiazgi) + Stosunek jakość/cena

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie - Karoseria

Wybrane oceny

4,2
~suszycki@yahoo.com
Suzuki Vitara I
Cabrio 2.0 16V 132KM 97kW
Auto godne uwagi ale tylko z silnikiem, o ktorym pisze czyli 2.0 16 v. Silniki 1.6 w porównaniu z tym są dużo mniej ekonomiczne oraz znacznie słabsze. Wiem, co mowię, bo probowałem nie raz. Poza tym wersja z 2.0 wygląda lepiej. Maska jest inaczej wyprofilowana, reflektory są nieco wpuszczone do wewnątrz. ładniejszy grill. To oczywiście kwestia gustu ale moim zdaniem zdecydowanie lepiej jest w 2.0 niż 1.6. Uważam, że za te pieniądze mini terenówka z napędem na 4 koła, reduktorem i moca prawie 140KM jest warte zachodu. Bardzo polecam każdemu, kto chce poczuć moc w terenie i nienajgorsze osiągi w miescie (ruszanie ze swiateł: mozna \\\"zrobić\\\" niejedną osobówkę). Wjedzie i wyjedzie wszędzie. Polecam każdemu na jakiś czas, bo wiadomo, ze do osobówki i tak się wróci. Albo mieć dwa. To chyba idealne rozwiązanie.
Dodane 16 lat temu
3,6
~Łukasz
Suzuki Vitara I
Cabrio 1.6 80KM 59kW
Świetne auto do miasta i na wieś nie wygląda ale jeździ. Jak się pozna słabe strony Vitary to naprawdę żadne warunki atmosferyczne nie są straszne. Parkowanie łatwe, wysokie krawężniki niestraszne a parkingi nieutwardzone z błotem po kostki to też nie problem. Zimą 4x4 bardzo pomaga i można podczas jazdy załączać bo na czarnym nie wolno jeździć z napędem na obie osie. Ogólnie super samochód, u mnie jest to auto zapasowe i wiem ,że mogę na nim polegać.
Dodane 6 lat temu
4,1
~Van GORRE
Suzuki Vitara I
Cabrio 1.6 80KM 59kW
Zwinne, proste auto z prawdziwym zacięciem terenowym. Osobiście kupiłbym jeszcze raz. Spalanie podane dla LPG. Ogólnie trzeba uważać na rdzę (brak ocynku). Polecam i kupiłbym jeszcze raz! Japończycy wiedzą co robią.
Dodane 10 lat temu
Średnie spalanie dla Suzuki Vitara I Cabrio
8,4 – 9,9
l/100 km
7,7
l/100 km
10,1 – 12,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

12,8
Suzuki Vitara I
Cabrio 1.6 80KM 59kW
Auto z gazem bardzo ekonomiczne. Dojazd z obrzeży Krakowa do centrum (średnio 40km w obie strony, bocznymi drogami, obwodnicą i w centrum w korkach) to ok 13 litrów gazu lub 10 litrów benzyny na 100km. Nie da się oszczędnie jechać na autostradach, trzeba mocno kręcić silnik co nie służy ekonomi. Części stosunkowo tanie. Wersja cabrio daje dużo frajdy, w zimie nie jest chłodno dzięki skutecznemu nagrzewaniu, jednak tylna "szyba" szybko paruje. Dobrze się spisuje w lekkim i średnio trudnym terenie. W jeździe miejskiej może denerwować "krótka" jedynka.
Dodane 16 lat temu
8,3
Suzuki Vitara I
Cabrio 2.0 16V 132KM 97kW
Uwaga Vitarowcy lub ci co dopiero chcą kupić. Silnik 2.0 16V w Vitarce z 1998 czy 1999 roku jest o niebo ekonomiczniejszy od starego 1.6. Spalanie 7.5l na trasie nie jest pobożnym życzeniem tylko faktem potwierdzonym wielokrotnie. Auto Cabrio jest mojej żony. Ja posiadam Vitarke z 1998 blaszaka z identycznym silnikiem. Moj pali na trasie 8.2-8.5, w miescie nigdy nie przekroczyłem 10!!! mowimy o benzynie. Blaszak jest cieższy oraz mam orurowanie, które waży oraz relingi z reflektorami dachowymi, ktore zapewne dają większy opór. Stąd większe spalanie. Ważna jest sonda lambda. Po wymianie spadło mi spalanie o prawie litr.
Dodane 16 lat temu
8,3
Suzuki Vitara I
Cabrio 2.0 16V 132KM 97kW
Uwaga Vitarowcy lub ci co dopiero chcą kupić. Silnik 2.0 16V w Vitarce z 1998 czy 1999 roku jest o niebo ekonomiczniejszy od starego 1.6. Spalanie 7.5l na trasie nie jest pobożnym życzeniem tylko faktem potwierdzonym wielokrotnie. Auto Cabrio jest mojej żony. Ja posiadam Vitarke z 1998 blaszaka z identycznym silnikiem. Moj pali na trasie 8.2-8.5, w miescie nigdy nie przekroczyłem 10!!! mowimy o benzynie. Blaszak jest cieższy oraz mam orurowanie, które waży oraz relingi z reflektorami dachowymi, ktore zapewne dają większy opór. Stąd większe spalanie. Ważna jest sonda lambda. Po wymianie spadło mi spalanie o prawie litr.
Dodane 16 lat temu
Suzuki Vitara I Cabrio

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów